Parere posesori Volkswagen Golf 3 1.6i 75 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.6i (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1995 - 1998. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.6i (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Este foarte ieftina si sunt multumit.
1.000 - 2.000 lei.
Daca stam sa socotim doar consumabilele ce le inlocuiesc anual (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru carburant), costurile ajung undeva la 300 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Sunt ieftine piesele, chiar foarte ieftine si ma bucura, asta este foarte bine.
In aproximativ maxim 2.000 lei pe an o intretii.
Da, mi-am facut o idee despre costurile pieselor. Depinde la cine te referi cand spui competitie…fiind o masina SH….nu cred ca este cazul sa ne gandim la competitie….
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Momentan nu am nici o problema majora cu ea, cand am luat-o la inceput am schimbat senzorul de presiune la ulei si a fost nevoie sa ii reglez ralantiul ca nu se tinea motorul bine.
Cel mai mult am avut problema de a-mi intrerupe motorul in timpul mersului dar s-a rezolvat imediat.
Singurele defectiuni aparute in km parcursi de la achizitie pana in prezent au fost : cedarea unui racord de plastic al instalatiei de racire; reconditionarea casetei de directie. inlocuirea oringului epuratorului.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La oricare service il gasesc, ca la reprezentanta este foarte scump si nu imi permit, cumpar piesele de pe internet si ma duc cu ele sa le schimbe.
Am un prieten care se pricepe bine si prefer la el.
Pe langa costurile exagerate vehiculate de reprezentante in general, masina avand o vechime…multe componente originale nu se mai fabrica. Reviziile si defectiunile minore le remediez acasa, in cazul in care nu ma descurc, apelez la garajul unde ii am pe “baietii mei mecanici”.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Foarte rar piesele se uzeaza.
10.000 km sau 2 ani.
In manualul de intretinere se specifica, ca revizia se efectueaza la fiecare 15.000 km. Datorita vechimii si mersului des in oras, eu prefer sa ii fac revizia la 12.000 km.
Ce consum are?
8% si sunt destul de multumit de masina.
5% in afara orasului si 6-7% in oras daca este aglomeratie.
Urban 8 l / 100km ; Mixt 6,8 l / 100km ; Extraurban 6..2 l / 100km.
In articolele trecute am discutat despre modul in care autonomia unui vehicul electric este afectata de diferite functii ale masin...
Peugeot 508 este o masina de familie lansata in octombrie 2010 de producatorul francez de automobile Peugeot si urmata de modelul...
In timp, in functie de modul in care ingrijiti autoturismul dumneavoastra, de conditiile de drum in care il conduceti si cele in c...
Cu toate ca exista tari in care inca ti se permite sa te urci la volan dupa ce ai baut o bere sau un pahar de vin, in Romania acea...
Guvernul a dat aprobarea pentru o noua taxa de drum, care ar urma sa fie calculata in functie de distanta si nivelul de poluare, i...