Parere posesori Ford Focus 1.6 TDCI Econetic 105 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford Focus 1.6 TDCi (105 Hp) ECOnetic start/stop cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2014. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford Focus 1.6 TDCi (105 Hp) ECOnetic start/stop.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Nu stiu sa zic un pret exact, in mare parte doar consumabile.
Undeva la 700-800 de lei.
Impozit + asigurare + taxe de drum = aproximativ 900 de lei. Revizia costa in jur de 400-500 de lei cu un ulei de calitate si filtre bune. Motorina undeva in jur de 200-300 lei pe luna.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este o masina cu piese putin mai scumpe fata de medie, dar nimic de speriat.
Fiind o masina low-cost, nici piesele nu au un pret mare, ci tocmai ok.
Depinzand de piesele cumparate, daca sunt originale sau aftermarket, consider ca pretul lor este unul decent, nu mai mare decat la vehicule concurente, insa ceva mai mare decat la o Dacia Logan.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
In afara ca am schimbat distributia si bateria, nici o alta problema.
Avand in vedere ca nu o am de mult timp nu pot spune ce probleme majore sau minore am avut cu ea. Pot spune ca ii trebuie motorina buna si ulei de calitate pentru o viata indelungata a motorului.
Momentan nu am avut niciun fel de problema majora, fiind primul an de cand am achizitionat-o. A avut km relativ putini la cumparare si o stare tehnica excelenta. Am observat ca este destul de sensibila la motorina, asa ca incerc sa alimentez de la cele mai bune statii.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Nu sunt adeptul reprezentantei. Prefer sa merg la cineva pe care il cunosc. Acest lucru fiind dat din cauza unor probleme mai vechi cu reprezentantele.
Aleg sa merg cu ea la un service autorizat, nu chiar “la baieti”, pentru ca in reprezentanta gasim preturi pentru manopera destul de mari.
Evit reprezentantele deoarece masina nu mai este in garantie, iar preturile din reprezentanta chiar si pentru operatiuni comune mi se par putin prea piperate in comparatie cu un service autorizat.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Sub 10.000km, aceasta fiind parerea mea pentru o orice masina.
Revizia trebuie efectuata undeva intre 10-15.000 km
Personal, aleg sa fac revizia la 15.000 de km, aleg sa pun ulei Liqui Moly special pentru tipul acesta de motor, si sa inlocuiesc toate filtrele cu unele de calitate.
Ce consum are?
In afara la 130 5-5.2 in oras undeva la 6.5-7 cu condus sportiv si schimbat peste 3000rpm.
Masina are un consum mixt de 5.5 la suta.
In Bucuresti: 7.5%; Extraurban: 4.5-5%; Mixt: 5-6%.
Antigelul este unul dintre cele mai importante lichide pe care le are in angrenaj un autoturism, iar fara acesta motorul masinii n...
Cu toate ca bujiile sunt niste piese foarte mici din angrenajul unui motor, acestea au un rol foarte important in buna functionare...
Fiecare posesor de autovehicul ar trebui sa cunoasca cateva informatii de baza referitoare la programul de mentenanta al masinii....
Se apropie sarbatorile importante din acest an, iar drumurile sunt mai pline ca niciodata, aglomerate si tensionate din cauza nenu...
Lichidul de servodirectie este unul dintre cele mai necunoscute lichide folosite in angrenajul unui autoturism. Principalul motiv...