Cum sa indepartezi cu usurinta zonele infundate ale caroseriei?

Cum sa indepartezi cu usurinta zonele infundate ale caroseriei?

Niciunui conducator auto nu ii place atunci cand observa faptul ca a aparut infundarea caroseriei cauzata de o pietricica sau de un contact cu o suprafata dura. Aceasta situatie este cu atat mai putin dorita cu cat pentru a o remedia sunt necesare investitii financiare serioase.

Ceea ce trebuie sa stii este ca nu intotdeauna vei avea nevoie sa apelezi la profesionisti pentru a remedia zonele infundate ale caroseriei. Te poti ocupa chiar acasa la tine de aceasta problema folosindu-te de sfaturile noastre.

O prima varianta pe care o ai la dispozitie presupune folosirea unui uscator de par si a unui dispozitiv de suflat praful. Aceasta varianta reprezinta una dintre cele mai cunoscute optiuni existente care are avantajul si de a functiona de cele mai multe ori. Cu totii avem aceste doua obiecte la indemana.

Tot ceea ce ai de facut este sa pornesti uscatorul de par si sa directionezi fluxul de aer fierbinte in directia zonei infundate. Zona respectiva se va incalzi, ducand la dilatarea suprafetei metalice. In continuare foloseste dispozitivul de suflat praf.

Pulverizeaza jetul de aer rece in directia suprafetei afectate. Dilatatia urmata de contractie va determina revenirea la nivelul initial a suprafetei caroseriei.

A doua varianta pe care o ai la dispozitie presupune folosirea apei fierbinti. In cazul in care esti o persoana careia ii place sa se implice in numeroase proiecte, cu siguranta vei aprecia acest proiect. Zonele infundate ale caroseriei sunt destul de greu de reparat datorita faptului ca plasticul este destul de rigid in special la nivelul barei de protectie.

Tot ceea ce ai de facut in acest caz este sa aduci apa la temperatura de fierbere si sa o aplici apoi la nivelul zonei afectate. Imediat dupa trebuie sa accesezi zona infundata pe dedesubt si sa incerci sa o aduci la pozitia initiala.

Datorita faptului ca zona este destul de fierbinte, indiferent de materialul din care este confectionata atunci cand o apesi din spate va avea tendinta sa revina la forma initiala. Trebuie insa sa fii suficient de rapid deoarece caldura se va disipa destul de repede si efectul scontat nu va aparea in acest caz.

Ceea ce mai poti face este sa pastrezi un recipient cu apa fierbinte in apropiere si sa repeti procedura ori de cate ori este necesar.

O alta varianta pe care o ai la dispozitie este reprezentata de folosirea ghetii. Tot ceea ce ai de facut in acest caz este sa aplici in mod repetat gheata la suprafata zonei infundate pana in momentul in care aceasta revine la forma initiala.

Cea de-a patra varianta disponibila este reprezentata de reparatia cu ajutorul chitului de lacuire. In cazul in care zonele afectate sunt destul de mici si vopseaua este deteriorata, se recomanda folosirea unui astfel de kit de lacuire. De obicei vei avea nevoie si de un instrument cu care sa aplici acest chit si sa modelezi suprafata.

Tine cont de instructiunile de preparare si aplicare inscriptionate pe pachet. In continuare va fi necesar sa aplici un primer si sa vopsesti suprafata care a fost reparata. In cazul in care suprafata afectata este mai mare, va fi nevoie sa folosesti un material de umplutura (in functie de tipul de material din care este confectionata zona respectiva – plastic, aluminiu sau otel).

O a 5-a optiune este reprezentata de folosirea unei pompe de desfundare. Aceasta poate fi utila nu numai pentru desfundarea tevilor, dar si pentru a repara zonele infundate ale caroseriei. Aceasta varianta poate fi folosita in cazul defectiunilor de dimensiune mica spre medie. Inainte de a incepe este indicat sa aplici apa pe ambele suprafete, pentru a asigura o priza cat mai buna a pompei pe suprafata caroseriei.

Sursa foto: youtube.com, diy-auto-repair.wonderhowto.com, deccanchronicle.com, pinterest.com,

Citeste si...
Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?
Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?

Cand roata se strica, este inlocuita cu o roata de rezerva slim (numita si roata de rezerva, dar o roata de rezerva este dimensiun...

Este posibil sa repari o pana de cauciuc?
Este posibil sa repari o pana de cauciuc?

Beculetul care monitorizeaza presiunea din anvelope s-a aprins in bord. Inainte de a realiza ceea ce se intampla, auziti sunetul f...

Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?
Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?

Astazi o sa scriem despre un motor sau mai exact un cilindru care da rateuri. Acest fenomen apare atunci cand ai un amestec de aer...

Este sigur sa conduci cu un motor gripat?
Este sigur sa conduci cu un motor gripat?

Exista numeroase motive care pot duce la functionarea incorecta a motorului: injector infundat sau care nu functioneaza in parame...