Parere posesori Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Alfa Romeo 156 1.9 16V JTD (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2003 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Alfa Romeo 156 1.9 16V JTD (140 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur de 1000 ron.
N-am calculat, dar depinde de fiecare cum o exploateaza. Pe mine cred ca ma costa doua revizii undeva la 700lei pe an si eventuale reparatii minore. Maxim 1000lei pe mine personal.
Inca nu am ajuns sa observ asta.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Pe acelasi palier cu concurenta din aceeasi perioada. Nimic deosebit…
Mai scumpa decat majoritatea, dar per total sunt multumit. nu pot compara cu preturile de la Opel, dar nici masina nu o pot compara.
Sa spunem ca sunt putin mai scumpe piesele.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Probleme majore remediate o singura data: caseta de directie, planetare impreuna cu tripoda, ambreiaj si rectificare volanta cu masa dubla. Partea electrica joaca feste uneori.
Un furtun de retur la injectoare spart, un furtun vacuum turbo crapat si un furtun intercooler spart, astea-s problemele. In conditiile in care 14 ani nu s-a umblat la asa ceva, deci e ok.
Singura problema care am avut-o si m-a chinuit a fost tripoda de la planetara pentru ca am descoperit foarte greu.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La service autorizat sau la baieti cum le spuneti voi, iar cand am timp, o repar si acasa daca problemele sunt minore.
Am un prieten mecanic, numai la el am incredere sa o duc, pentru ca stie ce e de facut, sau daca nu stie nu ma minte sa-mi ia banii. Sunt asigurat ca platesc exact ceea ce trebuie facut.
Aleg sa o repar la cumnatu la service.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data la 4 luni ar fi ok.
Atat de des cat cere kilometrajul, eu o fac la 15mii km.
Aici nu e de sfatuit, cand simt ei.
Ce consum are?
7 litri in oras si 5 in afara, condus sportiv.
Sub 7% doar pe autostrada si pilot. :)) un punct minus ar fi ca mananca bine motorina, dar e pe masura puterii.
Are un consum mediu de 4,8 la suta si nu mint.
Credeti sau nu, de cele mai multe ori puteti verifica uzura placutelor fara a scoate rotile. Si nu aveti nevoie de o diploma de in...
Potrivit adevarul.ro, absolut toti proprietarii de trotinete electrice se vor subordona obligatiilor legale referitoare la necesit...
Asa cum bine stim, pe strazile din Romania circula tot mai multe automobile Dacia Spring, aceasta fiind prima masina full electric...
DailyDriven iti pune la dispozitie servicii de reparatie, verificare si reconditionare turbine. Daca nu vrei sa citesti tot artico...
Poate ca nu te-ai gandit niciodata ca asa ceva ti se poate intampla chiar tie, dar este destul sa ai ghinion o singura data si dac...