Parere posesori Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.8 T (150 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2002. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.8 T (150 Hp) quattro.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Da, este varianta avant 2x4
Suficient de incapatoare pentru nevoile mele.
Da, mai putin pentru cine sta in spatele meu. Eu stau destul de in spate, asa ca cine sta acolo pe bancheta se cam chinuie. In rest portbagajul e imens, in fata, stai ca un rege.
Da ma descurc. La pasagerii din spate ar putea fi mai mult loc dar e ok asa pana la urma, masina e gandita 90% pentru cel care se afla in spatele volanului pana la urma.
Cum se conduce in oras?
Este o, tu o placi pe ea si ea te place, depinde ce ii ceri.
Destul de usor. E suficient de manevrabila in traficul sibian.
Mai greut, sasiul se cam plange la strecurarile de oras si schimbari bruste de directie. Volanul si ambreiajul sunt cam grele consumul la fel, nu e prea prieten cu orasul. Dar nu e prea rau, masina e inca mica pentru standardele moderne, asa ca nu te chinui prea mult.
In oras este greoie, tractiunea allroad nu ajuta deloc in oras, doar o ingreuneaza.
Cum se conduce la drum lung?
Senzatie. E precum o panza de paianjen, barca.
Pentru mine e o placere la drum lung, stabilitate si confort ar fi cuvintele care o definesc.
Excelent, e cea mai fericita pe extern. Sta si toarce si mananca doar kilometru dupa kilometru. Sasiul e moale si lung asa ca nu se comporta ca un bembeu, dar se muleaza pe asfalt asa ca e comoda. Izolata bine, sunetul din exterior e minim, pozitia de sofat e comoda, cutia ascultatoare, motorul are cuplu suficient, franele la fel. Suspensia multi-brat si latimea masinii ajuta foarte mult la comportamentul ei, sta bine lipita de asfalt, nu ai probleme. Daca incepe sa piarda aderenta, o va pierde treptat, incepand cu nasul care e mai greu, nu te trezesti cu fundul pe cealalta banda. Sistemul Quattro ajuta si el, poate pe serpentine un pic cam chinui rotile din fata.
La drum lung sunt foarte multumit si in depasiri intra foarte bine si pe serpentine se vede diferenta de tractiune.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Poate doar ca fita… Dar am ce imi trebuie. Piele cu alcantara, volan piele upgrade b7, oglinzi elelectrice si incalzite, dubla clima, geamuri fata el electrice. Suficient. Comenzi volan, pilot si altele nu ar fi dat frumos. Dar acestea din urma doar ca umplutura, cat sa fie full.. Ma pot lipsi de ele.
Ca dotari la interior e standard. Poate ca mi-ar fi fost de ajutor navi si pilot automat, dar nu ma deranjeaza faptul ca nu le am.
Pentru ca masina e veche, nu stiu ce sa zic, dar da, mai multe suporturi de pahare, evident un sistem audio mai prietenos ca interfata cu dispozitivele moderne. Si un suport de ochelari.
Mi-as dori geamuri electrice si pe spate. In rest masina am facut pe placul meu, este oricum simpla si la obiect, nu ai ce sa iti doresti mai mult.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Motorul ? Stage 1, 190cp, si apoi continuari. Nu ca ai unde sa ii dai sau ce sa faci cu acei plus cai. Ci doar ca este unul dintre putinele motoare care permit asta. Au fost facute cu cap.
Transmisia quattro si cutia manuala si geamurile electrice.
Sistemul Quattro evident si boxele Bose. Maxidotul ar fi fost misto daca mergea cand erau mai mult de 15 grade afara.
Cel mai mult imi place sistemul audio, este cel original si se aude excelent.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Este ok. Conduc zilnic, sunt precaut. Nu pot spune ca ii testez limitele, sofer AutoTotal pe 3,5t.
Pe franare brusca cu sistemul standard parca nu-i suficient de eficienta.
Foarte bine, suspensia isi face treaba bine, e stabila si infipta. Va fi mult mai lenesa decat un bembeu sau un hatchback datorita greutatii in bot mai mare decat de regula, dar asta nu a fost niciodata un lucru care sa scada din abilitatea masinii de a-mi asculta comenzile vreodata. Are si servodirectie hidraulica, asa ca inca simti cat de cat ce mai fac rotile alea pe acolo.
Se comporta foarte bine pe franare brusca iar la evitat obstacole tractiunea o face sa stea excelent. Sta lipita de asfalt la orice viteza.
Ca obiceiurile din viata de zi cu zi, cu totii avem obiceiurile noastre cand vine vorba despre condusul masinii. Unele obiceiuri s...
Cutia automata DSG In general, atunci cand vine vorba despre cutia de viteze a unui autoturism, majoritatea persoanelor cunosc dou...
De multe ori, meseria de sofer de tir este vazuta doar prin prisma castigurilor lunare. Adevarul este, insa, ca exista o multime d...
Motorina aproape de atingerea pragului de 9 ron Momentul achizitiei unei masini, indiferent daca vorbim de un autovehicul din repr...
Află cum să gestionezi eficient situațiile neplăcute pe drum, precum pana sau avariile auto, și descoperă de ce Eco Tractari este...