Parere posesori Audi A5 2.0 TFSI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A5 2.0 TFSI (211 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2011 - 2013. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A5 2.0 TFSI (211 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Am ales sa cumpar acest model datorita sistemului Quattro, pentru sportivitatea masinii in general (tinuta de drum, echilibru, confort, putere etc.) si faptului ca este o masina foarte spatioasa (desi nu pare).
Pentru ca mi-a placut A5-ul de mult. Design exterior placut. Stabilitate, putere si confort. Interiorul de S line este excelent.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Am achizitionat-o din Romania.
Am cumparat masina din Germania, in Romania erau cu 2 3 mii de euro mai scumpe pe acceasi motorizare.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Masina era placut de condus, distractiva, stabila, puteam indeplini multe activitati cu ea, a fost gandita bine dar motorizarea de 2.0 TFSI a fost o dezamagire. Probleme din fabrica cu segmentii, consum de ulei mediu spre mare (1l la 1500-2000 km), mici componente slabe (bobine de inductie, valva pcv). Din punct de vedere al fiabilitatii am intampinat ceva probleme (fulie alternator, brate punte fata, rulmenti de roata, bielete antiruliu, simeringuri valve) intr-un timp relativ scurt (1 an de zile), ceea ce reprezenta un stres constant ca va trebui sa o duc iar in service.
Imi place foarte mult masina. Are cam tot ce iti trebuie la un daily car. Este foarte ok, nu e nici mare nici mica, are 211 cai de fabrica, interiorul este super tare daca ai S-line.
Potrivit romania.europalibera.org, cateva persoane din Ilfov, printre care si zece doctori, sunt investigate de procurori sub acuz...
Cu cat un oras este mai aglomerat, cu atat va fi mai greu sa gasesti un loc de parcare liber, iar atunci cand il vei gasi vei cons...
Nissan Aichi Machine Industry a dezvoltat motorul QG16DE. Motorul QG18DE de 1.8 litri a fost creat pe baza sa ca si QG15DE. QG16DE...
Dezbaterile privind limitele de viteză pe autostrăzi sunt mereu actuale și adesea controversate. Unii susțin că ar trebui să creșt...
Avand in vedere preturile actuale ale combustibililor, care continua sa creasca, majoritatea soferilor urmaresc sa economiseasca c...