Parere posesori Mazda 3 1.6 CD 109 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Mazda 3 1.6 CD (109 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2009. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Mazda 3 1.6 CD (109 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Mihai Ticula
Mihai Ticula a raspuns cu 4 ani în urmă

O foarte buna alegere. Motor benzina 2.0 sau diesel 1.6.

Demeter Csongor Csaba
Demeter Csongor Csaba a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa cumpere cu incredere..ieftin si bun.

Iliuta Bogdan
Iliuta Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Anul sa fie ales cu grija, cele pana in 2006 ar putea prezenta urme de rugina, dupa anul 2007 sunt mult mai bune. Motorizarea: benzina sau diesel, depinde de cat de mult mergi.

Andrei N
Andrei N a raspuns cu 5 ani în urmă

Luati-va ca e frumoasa si se conduce bine, dar neaparat benzina.

Diaconu Liviu Florin
Diaconu Liviu Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa cumpere modelul dupa 2007 (facelift) deoarece acesta nu mai are probleme asa mari cu rugina.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Mihai Ticula
Mihai Ticula a raspuns cu 4 ani în urmă

Verificare rugina, folositi tester pentru eventuale erori ascunse.

Demeter Csongor Csaba
Demeter Csongor Csaba a raspuns cu 4 ani în urmă

Chiar nu stiu…se zice ca ruginesc dar nu stiu…nu am rugina pe ea.

Iliuta Bogdan
Iliuta Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Trebuie sa fii atent la: motorizare si rugina. Asta este parerea mea .

Andrei N
Andrei N a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa fie atenti la motor, turbo si rugina.

Diaconu Liviu Florin
Diaconu Liviu Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Rugina , schimburile facute la timp si turbina sa fie in regula.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Mihai Ticula
Mihai Ticula a raspuns cu 4 ani în urmă

Consum redus, cuplu puternic, motor de serie cu piese usor de gasit.

Demeter Csongor Csaba
Demeter Csongor Csaba a raspuns cu 4 ani în urmă

Asa am nimerit..dar e ok am ales dupa culoare ..cu toate ca am avut diesel si inainte am vrut sa raman la diesel.

Iliuta Bogdan
Iliuta Bogdan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales motorizarea diesel deoarece sunt incepator, si daca as da timpul inapoi probabil motorizarea pe benzina as alege chiar daca mi-ar fi fost mai greu.

Andrei N
Andrei N a raspuns cu 5 ani în urmă

1,.6 Diesel, nu stiam ca e prost si nu foarte econom. Probleme multe din cauza DPF (filtru particule), ca am folosit-o in oras. Doar benzina de acum.

Diaconu Liviu Florin
Diaconu Liviu Florin a raspuns cu 5 ani în urmă

Este un motor capabil, cu un consum decent, fiabil . Daca as putea da timpul inapoi si daca as gasi aceasi echipare as alege 2.0 diesel.

Citeste si...
Rotația anvelopelor, o procedură necesară
Rotația anvelopelor, o procedură necesară

Dacă nu v-ați schimbat încă anvelopele de iarnă cu cele de vară, ar fi cazul să o faceți. Temperaturile nu mai scad la valori la c...

Cum functioneaza un chip tuning?
Cum functioneaza un chip tuning?

Termenul de chip tuning este unul familiar in randul celor care au cea mai mare pasiune legata de masini, viteza, mai multa putere...

Culmea vitezei – sa rulezi pe autostrada in Olanda cu 183 km/h si sa te depaseasca un Trabant care venea din spate cu 200 km/h!
Culmea vitezei – sa rulezi pe autostrada in Olanda cu 183 km/h si sa te depaseasca un Trabant care venea din spate cu 200 km/h!

Culmea vitezei – sa rulezi pe autostrada in Olanda cu 183 km./h si sa te depaseasca un Trabant care venea din spate cu 200 km./h!...

De ce se decojeste vopseaua masinii si cum poti opri procesul?
De ce se decojeste vopseaua masinii si cum poti opri procesul?

Este foarte posibil ca intr-o zi sa observati din senin ca vopseaua masinii dumneavoastra s-a decojit si sa nu intelegeti de ce se...

Cum functioneaza chiptuning-ul?
Cum functioneaza chiptuning-ul?

Nu numai fanii tuningului isi doresc mai multa putere pentru vehiculul lor, dar de multe ori majoritatea soferilor ajung sa se obi...