Parere posesori Mitsubishi Pajero 3.2 DI-DC (197 Hp) L 4x4 Automatic

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Mitsubishi Pajero 3.2 DI-DC (197 Hp) L 4x4 Automatic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2012 - 2015. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Mitsubishi Pajero 3.2 DI-DC (197 Hp) L 4x4 Automatic.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Competitie

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Ovidiu Draghici
Ovidiu Draghici a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu as fi ales nicio masina din categoria asta daca nu ar fi fost autoutilitara. Astazi nu prea mai sunt multe masini in categoria ei, sunt recomandate pick-up-urile lifestyle. Sunt masini bune in ideea ca mai ai inca o masina de oras. Eu doream o singura masina. Toyota Land Cruiser este concurentul direct dar are 4x4 permanent si eu prefer sa merg 4x2 si sa cuplez tractiunea integrala doar atunci cand am nevoie. Este masina mai luxoasa, mai buna pe sosea, mai slaba in off-road si mai scumpa. Concurenta premium (G-Klass, Range Rover) este de asemenea mult mai scumpa. Nu as fi ales alta masina si mi-ar placea sa o tin pe asta cat mai mult timp (sa fie a doua masina - de fun si explorare - de la o anumita vechime incolo).

Citeste si...
Care sunt avantajele si dezavantajele unui turbocompresor?
Care sunt avantajele si dezavantajele unui turbocompresor?

DailyDriven iti pune la dispozitie servicii de reparatie, verificare si reconditionare turbine. Daca nu vrei sa citesti tot artico...

4 lucruri pe care sa nu le faci pentru a proteja cutia de viteze a masinii
4 lucruri pe care sa nu le faci pentru a proteja cutia de viteze a masinii

Atunci cand vine vorba despre sistemul de transmisie a unui autoturism, cutia de viteze este cea mai importanta piesa a acestuia s...

Poti lasa motorul pornit cand alimentezi cu carburant?
Poti lasa motorul pornit cand alimentezi cu carburant?

Probabil raspunsul la aceasta intrebare este diferit in functie de fiecare sofer pe care il abordam, iar fiecare are atat dreptate...

Dacia de la CEC? Cum se castiga?
Dacia de la CEC? Cum se castiga?

Înainte de Revoluție, concetățenii depuneau economiile la CEC și așteptau cu speranță. Așteptau momentul în care să-și permită să...

VIDEO: Dacia Spring dusa la Viteza Maxima
VIDEO: Dacia Spring dusa la Viteza Maxima

Dacia Spring este un nume care a devenit rapid cunoscut în lumea automobilelor electrice, datorită combinației sale de preț accesi...