Parere posesori Opel Astra Bertone 2.0i 16V Turbo
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Opel Astra 2.0i 16V Turbo (192 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Opel Astra 2.0i 16V Turbo (192 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Undeva pe la 700 de lei.
Nu mult, doar consumabile schimbate la timp si cam atat.
Fac schimbul de ulei anual, deci pot spune ca in jur de 500 lei costa intretinerea ei, cu plusuri sau minusuri.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Mi-am facut deja planuri cu un bodykit de 2400 de lei , curatare motor , soft stage 1 si multe altele . Este o masina foarte ieftina la piese noi cat si sh, foarte fiabila si usor de intretinut.
Este, dupa parerea mea, o masina foarte ieftina la piese.
Nu. Ca si preturi, mi se par foarte accesibile, mai ales ca este o masina comuna. Piesele specifice motorizarii sunt un pic mai scumpe, dar nu exagerat.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Am avut probleme cu un disc spate spart + etrieri incalecati. Reparatiile m-au dus la 2000 de lei ( manopera + piese + alte filtre in plus ).
Nu mai merge vitezometrul, probabil de la caldura, ca iarna merge brici :)).
Este destul de fiabila daca ai grija de ea. In principiu, turbina este cea care da batai de cap multor posesori, deoarece are ungerea pe baza de ulei si trebuie mereu lasat sa se incalzeasca inainte de plecare si sa se raceasca inainte de oprire.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
De obicei aleg sa merg cu ea “ la baieti “ . Am omul meu de baza care nu m.-a dezamagit niciodata.
La baieti ca sa zic asa, pentru ca le place si se pricep, este si mai ieftin.
La reprezentanta sincer mi se pare cea mai mare japca. Preturi exagerate si nu ti se spune nimic concret. Cel mai bine este la un service unde face asta din placere, nu pentru bani. Eu merg si recomand Bertone Garage (Service autorizat).
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Undeva la 70000-100000km.
Nu stiu ce sa zic sincer.
Mereu imi sfatuiesc prietenii sa isi faca revizia anual, chiar daca nu merg cu masina 10-20 de mii de km.
Ce consum are?
Rural - 7 Urban - oscileaza intre 5 - 7 Iar la drum intins undeva pe la 4-5
11-12 in oras, poate chiar mai mult, depinde.
In jur de 11% este consumul ei.
Ce se intampla acum pe piata asigurarilor RCA si ce masuri iau soferii romani Piata de asigurari de la noi din tara se confrunta c...
Vara poate fi un sezon brutal pentru orice misca. In timp ce tot ceea ce ne trebuie noua pentru a ne racori este o bautura rece si...
In Romania, majoritatea masinilor sunt echipate cu o transmisie manuala. De aici, pentru posesori, apare foarte usor intrebarea: O...
In mod normal, daca evacuarea retine o anumita cantiate de apa nu putem spune ca avem de-a face cu o situatie oarecum periculoasa,...
Când vine vorba de întreținerea mașinii, anvelopele sunt deseori neglijate sau tratate cu o atenție minimă de către șoferi. Cu toa...