Parere posesori Renault Clio 2 1.4 16V 98 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Renault Clio 1.4 16V (B/CB0L) (98 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1999 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Renault Clio 1.4 16V (B/CB0L) (98 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Competitie
Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.
Nu stiu, la cat am dat eu pe ea nu ai avea ce sa-ti cumperi altceva.
Nu, nu as alege, este ok masina.
Nu, sunt multumit de Renault-ul meu. Daca as alege altceva, ar fi ca masina urmatoare si deja o alta clasa, superioara.
La pretul acesta consider ca pentru mine este cea mai buna, nu as alege alt model de la competitie.
Nu, clar nu. Nu gaseam ceva mai bun la aceiasi bani.
Mare atentie unde lasi masina! Care sunt sanctiunile pentru parcarea si stationarea neregulamentare? Parcarea neregulamentara cost...
5 mituri referitoare la interactiunea dintre politist si conducatorul auto In mediul online circula multe zvonuri referitor la com...
Motorul 1.4 TSI / TFSI apartine seriei EA111 de motoare pe benzina turbo. Motorul a fost prezentat pentru prima data la Salonul Au...
Italia și Germania au blocat recent planurile Uniunii Europene de interzicere a vânzării de mașini care funcționează cu benzină și...
Hristo Aleksiev si Sorin Grindeanu au decis in cadrul unei intalniri din capitala detalii privind constructia celui de-al treilea...