Parere posesori Volkswagen Golf 5 GTI 230 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 2.0 GTI (230 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 2.0 GTI (230 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
2200 lei schimburi de filtre si ulei.
Intre 500 si 900 lei.
Inca nu am un an.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu este o masina deloc scumpa din punct de vedere al pieselor, se gasesc foarte multe piese oem si aftermarket la pret decent pentru acest model. In cazul meu piesele au fost scumpe deoarece eu am adus masina aceasta intr-un stadiu de performanta aproape maxima, cu un motor facut custom, in care au intrat in momentul de fata cam 8000 eur pentru a rezista pana la 700 cai putere. Dar daca o detii ca masina stock piesele aftermarket de inlocuit sunt foarte decente.
Nu este o masina scumpa in materie de piese, un pic mai scumpa decat un Golf standard.
Piesele au preturi acceptabile pentru un Vw Golf Gti, chiar bune.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Masina este foarte fiabila stock cat si modificata, doar ca bineinteles ca la orice alta masina, in momentul in care intri pe partea de tuning totul trebuie facut cu cel mai mare nivel de profesionalism, de aici si costurile cresc. Eu am avut o problema cand am cumparat masina, proprietarul a pus pe masina o turbina care nu mai avea mult de trait, care eventual s-a spart din cauza solicitarii prea mare. A trebuit sa refac motorul dar l-am refacut cu piese forjate pentru a-l pregati pentru o putere de aproximativ 600 cai, acesta rezistand pana la peste 700 cai putere.
Este foarte fiabila doar trebuie verificat ulei la motor avand o problema de fabrica la pompa de ulei din baia de ulei.
Nu am avut probleme inca sper sa nici nu am in viitorul apropiat decat i-am facut schimburile de filtre ulei placute si am curatat baia de ulei si sorbul care era infundat.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Eu masina mi-o repar singur, nu sunt mecanic dar din pasiune am invatat mecanica, cel putin masina mea o cunosc pe dinafara, ma pot uita la motorul meu cu capota deschisa si sa vad fiecare piesa cum functioneaza inauntrul acestuia. Nu aleg niciodata reprezentanta decat daca masina are garantie, altfel costurile in reprezentanta sunt colosale din cauza adausului acestora. Daca ar fi sa aleg un service, ar fi undeva unde stiu ca mecanicii care lucreaza acolo stiu absolut ceea ce fac.
La baieti care au plecat din reprezentanta avand salariu prea mic in reprezentanta.
La baieti sau la alt service in afara de reprezentanta acolo fiind preturi piperate si multi angajati care lucreaza si dupa program.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
6500 km maxim.
Odata la 7000 de km…asa nu sunt surprize.
Cat se poate de des.
Ce consum are?
Consumul in oras la un mers legal, in trafic este undeva la 11l/100km, seara cand este liber 9.5l/100km. In afara am facut personal cu masina mea, care are motorul complet custom si o putere aproape dubla fata de stock, in 1110km prin Romania am avut consum mediu de 6.5l/100km mers aproape legal, adica putin peste limita legala.
12-14% oras 7-8% extern in regim de autobanda.
12.5 oras 8,5 afara chiar daca toata lumea m-a speriat cu consumul ca o sa consume foarte mult.
Se pare ca o noua metoda de a scapa de amenzile de circulatie este la moda printre soferii romani. Procedura care nu este deloc le...
Navigarea în era tehnologiei moderne ne-a oferit numeroase opțiuni pentru a ajunge la destinația dorită. Pe de o parte, avem tehno...
Indiferent ca suntem o persoana fizica care doreste sa achizitioneze un autoturism sau o firma care pregateste o flota de masini p...
3 simptome ale unei servofrane defecte: Depui mai mult efort cand apesi pe pedala de frana (pedala intarita); Pedala de frana nu...
Datorită crizei globale de semiconductori care a frânat serios vânzările de mașini noi, piața de mașini second hand a crescut atât...