Parere posesori Volkswagen Golf 5 GTI 230 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 2.0 GTI (230 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 2.0 GTI (230 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Este o masina suficient de incapatoare, interiorul este destul de mare, portbagajul este suficient de mare.
E o masina de oras cu un spatiu mediu . Portbagajul e de dimensiune medie.
Avand in vedere ca este in doua usi ma descurc mai dificil cu fetita de patru ani cand o pun in scaunelul ei.
Cum se conduce in oras?
Se conduce foarte comod, mai ales fiindca este automata.
E o masina buna fiind ok din punct de vedere al locurilor de parcare.
Foarte bine este destul de mica si are putere sa te infingi.
Cum se conduce la drum lung?
La drum lung, a mea fiind o masina pregatita mai pentru street racing, confortul nu se poate compara cu o masina stock sa zicem un Vw passat. Dar este o masina suficient de confortabila dar sentimentul pe care ti-l da cand faci o depasire, cand esti una cu soseaua este de nedescris. In 500 de km nu am simtit nicio durere de spate sau vreun disconfort sau oboseala.
E super ok fiind cu scaunele tip scoica din fabrica, foarte stabila si puternica in orice depasire.
La drum lung as prefera 7-le pe care l-am detinut dar avand in vedere ca nu prea fac drumuri lungi este ok si asta :)
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Daca ar fi posibil, mi-as dori ceasuri digitale, un display complet in loc de speedometter-ul actual, desi cel pe care il am eu este superb, dar eu sunt fan al tehnologiei. Si mi-as dori un plafon panoramic. In rest totul arata superb si se simte foarte bine.
E un interior Recaro de fabrica cu scaune scoica si frumos avand totul la indemana.
Webasto mi-as fi dorit si senzori de parcare in rest are de toate , a si scrumiera ca e pachet nefumatori :)
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Dotarea care imi place cel mai mult la masina este DSG-ul cu padele, ma face intr-un fel sa ma simt ca un pilot de F1, mai ales ca sunetul pe care il scoate evacuarea la schimbul de treapta este ne mai pomenit se numeste “DSG fart”.
Functia auto ale farurilor e super ok si functia follow me home.
Incalzirea in scaune si tot interiorul ca este sport :)
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Masina se comporta excelent, eu am dotat-o cu niste discuri si placute de frana de inalta inalta performanta, deoarece odata cu cresterea puterii trebuie micsorata si distanta de franare. Deci franeaza perfect. Avand in vedere ca masina beneficiaza de o suspensie sport cu arcuri rigide, este destul de rigida, ceea ce face ca virarea la viteze mici pana in 50km/h sa fie instanta, fara niciun pic de bodyroll (balansare a caroseriei) iar la viteze mari de peste 100km/h la fel virarea este foarte exacta adica se pot evita obstacole fara niciun fel de problema atata timp cat soferul este capabil sa tina masina pe sosea.
Se comporta excelenta in orice situatie de urgenta avand un raspuns ferm la franare sau evitare.
La capitolul frane se descurca de nota 10 evitare obstacole la fel.
In acest articol va vom povesti despre regenerarea unui filtru DPF, ce inseamna si cum are loc aceasta si va vom explica cum putem...
Oare vi s-a intamplat vreodata sa va aflati cu masina in trafic, iar la un moment dat brusc sa va apara in tabloul de bord al masi...
Inspectia Tehnica Periodica (ITP) se dovedeste a fi un calvar pentru un numar foarte mare de soferi din tara noastra. Multi se fac...
Pentru a putea conduce pe drumurile publice din intreaga lume, proprietarii de autoturisme trebuie sa intre, prin examen, in poses...
Să știi cum și când să schimbi treptele la o mașină cu transmisie manuală este destul de important pentru a reuși să conduci corec...