Parere posesori Volkswagen Passat B6/B7 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Este, sunt multumit de ea din punctul acesta de vedere.
Cea mai incapatoare, greu de parcat lateral.
Este foarte buna, spatiu suficient.
Da , este extrem de incapatoare . Am si copil mic si pe langa cariucior mai am o gramada de spatiu pentru bagaje in portbagaj.
Este o masina perfecta si foarte incapatoare!
Mai mult decat suficienta!, are un consum decent, portbagaj generos si dotarile care te fac sa te simti bine in timpul petrecut in ea.
Cea mai utila masina de familie.
Este foarte incapatoare si spatioasa. E buna de familie, ea fiind o limuzina.
Este foarte incapatoare fiind si break pot incarca foarte multe bagaje.
N-am loc sa bag un sifonier in ea dar o consider destul de incapatoare:))
Acum da, pe viitor vad ca nu, 4 oameni stau lejer, al 5-lea sta cam inghesuit.
Da este foarte incapatoare.
Foarte buna.
Da este o masina foarte incapatoare si cu un confort destul de mare.
Da, fiind modelul break este foarte incapatoare, foarte mult spatiu.
Da, este foarte practica, buna la drumuri lungi, dus obiecte voluminoase, bagaje multe.
Desigur, are mult loc in portbagaj. Banchetele se rabateaza. In concediu incap lejer bagajele a doua cupluri in portbagaj.
O masina spatioasa, incap usor cumparaturile, skiuri, scaun de copil, carucior si alte obiecte voluminoase. La mutarea in alt apartament pliind bancheta, am putut muta usor o canapea.
Este suficient de incapatoare, atat pentru treburile de zi cu zi, cat si pentru vacante.
Da. Nu exista ceva sa nu fi incaput sau putut transporta.
Da, destul de incapatoare si ma descurc foarte bine cu ea.
Masina saracului, intra si mult si putin.
Da este foarte ok, e gama limuzina, e foarte spatioasa.
Este foarte incapatoare si ma descurc cu ea, nu am probleme.
O masina construita atat pentru o familie, cat si pentru un bussines mic.
Este o masina foarte incapatoare.
Prea incapatoare ?.
Suficient de mare nu as vrea mai mica.
La acest capitol sta foarte bine. In portbagaj pun lejer carutul copilului si 3-4 trolere sanatoase.
Da, fiind break este o masina incapatoare, ma descurc oriunde cu ea. In interior mi se pare ca are foarte mult spatiu intre sofer si pasager dreapta si multe spatii de depozitat.
Da, este break pentru familie si in acelasi timp i-am pus suspensii, stopuri si jante.
Cum se conduce in oras?
In oras se comporta relativ ok, consumul este exagerat de mare.
Super, fara probleme.
Nu este masina de oras. Se infunda foarte repede EGR-ul si catalizatorul.
Foarte usor , nu este obositoare absolut deloc . Pana la urma la aparitia ei a fost o masina din class premium.
Se conduce chiar foarte okay este si confortabila e perfecta!
Nu foarte greu, poate nu ar fi un model prea indicat pt doamne si domnisoare din cauza gabaritului, dar Nu vad de ce ai lua o masina atat de mare pentru mersul in oras, pentru asta as recomanda orientarea catre un Golf cu motor pe benzina!!
Se conduce bine. Dar la 1000km parcursi, macar 500 km sa fie de extraurban. O protejezi mai mult.
Foarte bine. Nu este nici exagerat de mare nici de mica.
Se conduce foarte bine in oras singurul inconvenient este gasirea uneori a unui loc de parcare pe dimensiunile ei.
Mai complicat pe stradutele inguste, in primele zile pot spune ca am fost foarte reticent pe stradutele dintre blocuri.
Bestial, reactioneaza rapid la comenzi, stabila, sigura, poti lua viraje scurte usor.
Destul de bine, depinde de preferintele fiecaruia.
Se conduce usor si elegant.
Daca esti o persoana timida nu ti-o recomand pentru ca este o masina mare.
Se conduce foarte lejer avand un consum mic in oras.
Se conduce bine in oras, avand optiunea de confort -normal -sport , directia este asistata servo-electronic, pe modul confort este foarte usor de virat, singura problema este lungimea, 4.70 m, mai greu la gasit locuri de parcari bune.
Este destul de fiabila, putina atentie ar trebui la parcari.
Super comod si placut.
Se conduce foarte usor. Se integreaza in traficul urban surprinzator de bine.
La ce drumuri avem in Romania fac tot posibilul sa evit gropile mai ales de cand am coborat garda de sol.
Usor datorida cutiei hidramate dsg ce imi ofera un confort sporit.
De obicei trebuie condusa turat, nu este o solutie sa mergi la consum.
Destul de bine, sistemul de virare e ok din toate punctele de vedere.
Excelent, desigur cu amendamentul ca este totusi putin mai zgomotoasa pentru oras.
Se conduce destul de usor, nu trebuie prea multa munca de manevrare.
Se conduce foarte usor.
Cam mare pentru oras.
In oras se conduce usor.
Se conduce bine, tinuta de drum ireprosabila, raspuns promt la acceleratie, comfort, consum decent.
In orasul in care locuiesc nu se pune problema de aglomeratie sau parcare. Dar nici in marile orase nu am intampinat probleme. Ca si tinuta de drum este nici prea rigida nici prea moale. Motorul mi se pare indeajuns de puternic pentru orice oras si cutia de viteze are rapoartele treptelor cum trebuie.
Cand este liber, foarte relaxant. Cand este trafic, simt cum plange masina deoarece este diesel.
Cum se conduce la drum lung?
La drum lung ..nota 10 , consum perfect in raport cu modul de condus.
Minunat, pilot la drum lung si sanatate.
Este foarte buna pentru drum lung.
Perfect , nu exista cuvant care poate descrie mai bine senzatia de a o conduce la drum lung.
Foarte bine!
Extraordinar, o masina confortabila, nu te simti obosit dupa 4-500 km!!
Foarte bine. Am condus 800km cu pauze de 10 minute vreo 3-4 pauze. La destinatie nu am avut nevoie de odihna. Este o masina ce ofera confort in primul rand si spatiu.
E foarte comoda. Se infige in drum efectiv. E minunata la drum lung.
Excelent, este foarte confortabila si stabila la drum lung, se aseaza foarte bine pe sosea.
Foarte comoda, poti face 1000km/zi cu ea si sa nu te intorci acasa cu vertebrele in punga.
Super bestial, o pui pe tempomat si nu ai treaba.
Foarte bine.
Mai mult decat perfect.
Foarte bine, avand pilot automat stai relaxat la volan si cu o tinuta la drum destul de buna.
La drum lung este o masina perfecta, poți atinge si viteze mari destul de rapid si un consum uimitor de mic.
Scaunele sunt confortabile, pozitia in masina este buna. Este o placere condusul la drum lung.
Destul de bine avand in vedere ca este un diesel, se comporta bine.
La drum lung este super bine.
Este comoda, confortabila, are o tinuta de drum excelenta. Sau cel putin asa era, pana cand am coborat-o pe burta si i-am pus jante R19.
Masina scoate la drum lung un consum de 7.5/100km. Este confortabila, dar peste 2000 de ture se aude evacuarea, nu foarte tare dar suficient.
Super bine, pilotul ma ajuta de minune si stabila de nota 9.
Mergand turat, se conduce sportiv, ceea ce ma face s-o conduc cu placere.
Super, nu e deloc obositoare, e foarte stabila si merita sa mergi cu ea in vacante.
Este un motor pentru drumuri lungi, nu are nicio problema.
Are un confort in plus pentru cei cu dimensiuni mai mari.
La drum lung este un vis.
Super!
Este confortabila de condus la drum lung.
Foarte bine, depasesti in siguranta, masina trage de toti caii si are o stabilitate foarte buna chiar si in curbele mai stranse.
Foarte bine, fara probleme. Am incredere ca pot pleca la orice ora oriunde, i-am schimbat suspensia cu una sport si acum se aseaza mai bine pe asfalt dar totusi nu este rigida. Mergi 500 de km pe zi cu ea si nu ai nicio treaba.
Nota 10, nu am ce sa reprosez legat de pozitia in masina si consum.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
In plus mi-as dori , datorita faptului ca este model vechi, mi-as dori sa am navigatie, senzori de parcare si atat.
As fi dorit sa iau cu geamuri spate si sa mearga incalzirea in ambele scaune.
Este bun, acceptabil.
Singurul lucru pe care mi l-as fi dorit , e navigatia , cea pe care o am acum nu functioneaza pe Romania . E vorba despre mfd2.
As dori sa aiba webasto dar modelul meu nu are
Sincer pentru mine e suficienta cu dotarile de fabrica, trapa, dublu climatronic, scaune incalzite, sistem audio bun, poate doar scaunele arata un pic ciudat dar se poate trai cu ele!
Butoanele de plastic se sterg destul de repede. Pentru un passat, materialele sunt destul de bune si acceptabile.
Nimic, totul e perfect, masina mea fiind din gama highline are cam toate dotarile pe care ti le-ai putea dori.
Interiorul este una dintre partile care-mi plac cel mai mult la aceasta masina. Sunt folosite materiale premium si per total totul este pus exact acolo unde trebuie.
Un suport de narghilea dar poate sunt eu prea pretentios + stelute pe plafon ca la Bentley:)). Glumesc. Bluetooth sau aux din fabrica dar am rezolvat acest aspect.
Huse pe scaune, covorase de cauciuc, port usb ca am doar aux, navigatie mare, parasolare retractabile, astea le-as vrea.
In minus, frana de mana sa nu fie pe buton electric, ci cu maneta de tras.
Are tot ce-si doreste un posesor de permis.
Interiorul masinii este foarte frumos, avand vedere ca am optat pentru modelul sport, scaunele sunt confortabile, navigatia masinii este foarte atragatoare.
Masina este foarte îngrijita in interior si dotata, nu as dori sa schimb nimic la ea.
Este interiorul cu scaune sport, crem. As dori o trapa panoramica si o navigatie mai actualizata cu carplay si un volan mai aratos.
In plus mi-as dori un display pe consola si comenzi pe volan. In minus nu mi-as dori nimic.
As opta la urmatorul model pentru un plafon panoramic.
La interior, masina le cam are pe toate, in afara de memorii la scaune. Pentru anul ei de fabricatie are dotari de top.
Suntem in 2019, iar navigatia este din 2008 deci in plan as vrea sa schimb navigatia cu ceva mai nou.
Am interior piele gri de care sunt multumit dar as fi vrut un Alcantara sa ma multumesc pe deplin.
Este mai mult decat mi-am dorit, ținand cont ca am pornit cu o Dacia 1300.
Nu, e super ok, poate un sistem audio mai bun si o tapiterie mai rezistenta.
Nu stiu ce ar mai putea fi adaugat la intetiorul ei, din punctul meu de vedere este foarte bine.
Interiorul stas, are destule dotari, acum depinde si de ce vrea fiecare in parte, un full option are destule dotari.
Interiorul masinii este gri si cu piele Alcantara gri, are tot ce trebuie, navigatie mare originala Vw, bluetooth pentru telefon, incalzire auxiliara.
Asta e punctul forte…. Interiorul.
Scaune mult mai bune cu extensie pentru un om care are peste 1.85m inaltime, ai avea mai multe optiuni de pozitie la volan.
Mi-as fi dorit sa arate putin mai premium, nu stiu. O semi-piele cred ca era perfect. Nu sunt fan full piele. Si da, as fi vrut si panoramic, este o dotare care merita toti banii.
Mi-as fi dorit in plus o trapa si un interior cu scaune ventilate pentru racite, in rest am tot ce imi trebuie. Ma gandeam sa iau scaunele de pe un Passat CC, cele cu ventilatie, te omoara pielea vara.
Mi-as dori trapa si interior alcantara pentru ca arata si se simte bine acel material.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Absolut toate imi plac.
Navigatia android montata de mine.
Are o antifoane foarte buna.
Inchidere geamuri din telecomanda , coming and leaving home , sistemul audio.
Incalzirea in scaune este o optiune la care nu as renunta.
Trapa, e placut sa nu trebuiasca sa mai deschizi geamul si sa iti bata tot vantul in urechi mai ales daca esti fumator.
Incalzirea in scaune, dublu climatronic, isofix-ul.
Navigatia, nu este cea originala dar imi fac treaba cu ea. Am redare video, camera marsarier, 2 usb, card sd, Bluetooth etc. E minunata!
Cred ca farurile adaptive e una dintre dotarile preferate deoarece merg foarte mult noaptea si imi confera o vizibilitate excelenta.
Esp-ul si faptul ca are brate pe spate, Este o masina foarte stabila.
Pilotul automat este folositor la drum lung sau pe autostrada, prefer sa mentin o viteza.
Incalzire in scaune, parbriz fata-spate, oglinzi incalzite, dublu climatronic, cotiera.
Parbiz cu degivrare si oglinzi electrice si incalzite.
Scaunele incalzite, iarna se incalzesc imediat si poti pleca la drum.
Consider ca este foarte utila incalzirea in scaune pe timp de iarna.
Suspensiile si directia reglabila, auto hold, scaunul electric.
Cel mai mult imi place incalzirea in scaune, mai ales cand e foarte frig afara.
Cel mai mult imi place cutia automata DSG.
Interiorul Recaro din Alcantara, este demențial. La fel si pachetul privacy, cu perdelute la geamurile usilor spate si luneta.
Evacuarea custom. Este silentiosasa cand trebe, iar cand vreau, face o galagie de sperie pietonii.
Toate dotarile imi plac dar cel mai mult tin la interiorul electric.
Cel mai mult imi place acceleratia.
Nu am nimic sa ma cucereasca in mod special, masina e frumoasa asa cum e ea.
Navigatia, designul interior si exterior, de asemenea spatiul de depozitare al masinii.
Imi plac toate dotarile, in special portbagajul destul de mare.
Prima dotare este cea de 4x4 automat.
Navigatia Cruise control si senzorii de parcare.
Cel mai mult imi place ca are bluetooth, telefon, senzori lumini, start stop, autohold.
Navigatie, toate scaunele incalzite, parbriz incazit, duze spalare far/parbriz incalzite, volan incalzit, senzori parcare fata/spate.
Nu are nicio dotare dupa care sa ma dau in vant, faptul ca e fiabila si consuma putin.
Navigatia, start-stop, pilot automat, comenzi de pe volan si luminile ambientale.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Pe o scara de la 1/10 ..nota 9.
Foarte ok, fara probleme si am avut momente cand am derapat controlat sau nu sau a trebuit sa franez brusc.
Se comporta foarte bine, nu ma asteptam.
Nu am avut situatii pana acum , insa cred ca s-ar descurca bine , atata timp cat pe masina sunt piese de calitate
Se comporta excelent am avut un test in viata reala unde a trebuit sa franez de la 140km/h la 0 si a oprit cu brio!
Decent, nu este o masina cu valente sportive dar se tine destul de bine la capitolul viraje, franare si accelerare, nu ai cum sa nu te descurci cu ea.
Foarte bine. Folosirea de piese de calitate medie sau clasa superioara si mentenanta preventiva, iti arata fata in astfel de situatii.
Sincer, la franari bruste am avut cateva emotii dar si-a facut treaba la limita.
Foarte bine, franele se simt si raspund de fiecare data cand este nevoie. Directia de asemenea este foarte precisa.
Ideal, intrucat este foarte stabila, nu de putine ori am fost nevoit sa recurg la manevre evazive la viteze destul de mari.
Tine de sofer, eu n-am avut probleme, este destul de sensibila la comenzi.
Destul de ok.
Foarte manevrabila.
Franele sunt foarte bune, iar la evitarea obstacolelor se comporta bine deoarece este o masina lata si se aseaza bine pe sosea.
Masina sta foarte bine pe asfalt din cauza greutatii si se comporta bine in situatii de urgenta.
Franeaza destul de bine cu placute si caucicuri de calitate, evitarea de obstacole este ok.
Franele sunt eficiente, nu am avut probleme din aceasta privinta.
Este o masina ce ofera siguranta. In conditii de carosabil umed sau alunecos datorita inghetului, am putut frana in timp util si a reactionat in consecinta, evitand un posibil incident.
Are frane de 312mm, destul de potente. Nu mi-a cauzat neplaceri in situatii de urgenta.
Brembo power for the win. Placute si discuri sport de la Brembo. Ti se dezlipeste fata cand pun frana brusca.
Foarte bine, am si frane si la miscari bruste de volan nu intra intr-un balans mare.
Te scoate din necaz, te poti baza pe ea, se comporta bine in situatii de urgenta.
Daca ai sistemul de frane pus la punct e foarte ok.
Este o masina care are o franare buna si o stabilitate deosebita.
Are stabilitate indiferent de situatie si o aderenta mare datorita greutatii.
Se comporta foarte bine.
Super, fiind model cu motor mare are etriere mari si discuri aerate.
Franeaza foarte bine doar daca conduci precaut.
Nimic de reprosat inclusiv pe carosabil umed are un comportament exemplar.
Avand suspensie sport, este foarte stabila si ma descurc in orice situatie. Pe partea de franare cumpar cele mai bune lucruri strict pentru siguranta.
Foarte bine, are un sistem de esp ce activeaza rotile din spate in derapaj si le franeaza treptat pana revine pe linie dreapta.
De fiecare data cand suntem opriti de catre politie pentru savarsirea unei contraventii sau a unei infractiuni vom primi un proces...
Potrivit auto-bild.ro, initiativa prezentarii acestor informatii rezida in dorinta sprijinirii celor care aleg sa treaca granita i...
Un conducator auto din Bucuresti a achitat o suma de bani mai mult decat serioasa in scopul achizitionarii unui loc de parcare de...
Umflaturile pe suprafata anvelopelor sunt cauzate de lovirea unor obstacole sau de umflarea excesiva a anvelopei. Trebuie sa inloc...
Indiferent ca multora nu le convine acest fapt, trebuie sa intelegem ca numarul de kilometri parcursi de un autoturism este mai mu...