Parere posesori Volkswagen Passat B6/B7 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Nu stiu.
Revizie o data la 13.000 km; distributie schimbata, arcuri spate, telescoape fata.
500 - 700 ron.
Reviziile costa undeva la 500 de ron , cand intervine si distributia pretul mai urca cu aproximativ 750 ron.
Depinde de cate ori se strica, momentan am de schimbat o turbina, injectoare dar se invarte in jur de 1000 de euro.
400-800 lei daca luam in calcul doar schimburile de ulei+toate filtrele, depinde cat de des se face revizia!
Fara combustibil si impozite, intre 500-1500lei. Conteaza mult ce piese bagi in masina, reparatiile daca sunt in regie proprie sau service auto.
Undeva la 1000 de lei cu tot cu revizie.
O revizie costa undeva la 500 de lei sa zic, iar eu personal o fac de vreo 3 ori pe an deoarece fac multi km. Adaugand si asigurarea undeva la vreo 2000 de lei pe an.
Revizia- aproximativ 600 lei (2x sau 3x/an). Alte reparatii- articulatii/suspensii + alte cheltuieli si alte probleme. Exemplu: -kit ambreiaj schimbat la 185000 -cutie de viteze schimbata 185000 -ulei cutie Cost total: 4300 lei. Brate + bielete anti ruliu-spate (900 lei).
2500-3000 lei.
Intre 1500-2000 de lei.
Cam 2000 ron.
Depinde cati km faci cu ea deoarece km influenteaza schimbul consumabilelor intr-un an, cred ca undeva la 3000 lei pe an .
Aproximativ 1000 de lei pe an.
O revizie generala, ulei, filtre 400-500.
1500 lei pe an inclusiv consumabile.
1000 lei.
In jur de 400 lei la fiecare 10000km.
Nu vreau sa stiu. N-am calculat niciodata si este una din intrebarile cele mai proaste ce le poti adresa unui impatimit auto.
Placute 600 lei, ulei si filtre 600 lei.
1000 lei, este suficient, hai 1100 lei maxim.
Nu e chiar atat de mult, undeva la 3000 de ron.
Aproximativ 500 de euro, dar consider ca este ok la km parcursi.
Cu piese de origine undeva la 2000 ron, asta in functie de ce doreste proprietarul, dar a pune piese de origine este cel mai indicat.
Aproximativ 1000 lei.
Depinde ce e de facut. Eu nu a trebuit sa umblu la piese scumpe. Cred ca 3-4 mii am cheltuit.
Depinde, undeva intre 0-1000 euro pe an.
In jur de 1000 lei daca luam in calcul doar consumabile. + - 500 Lei.
Aproximativ 1000 lei ceea ce nu consider ca este mult.
Sincer, n-am calculat.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu este o masina foarte scumpa in materie de piese este relativ ok.
Da, nu mi se pare scump de intretinut. Sunt pe toate drumurile.
Acceptabil la piese posibil mai ieftina.
Nu este nici scumpa dar nici cea mai ieftina.
Piesele nu sunt exagerat de scumpe, as spune ca este chiar intre ieftin si scump adica acceptabil!
Nu este scumpa la piese, dar trebuie tinuta din scurt.
Piesele au preturi acceptabile. Folosesc piese de clasa medie.
Nu este mai scumpa dar nici foarte ieftina de intretinut nu este.
Da, in mare stiu cam ce preturi se practica. Pot spune ca face parte din clasa medie, nu este nici scumpa dar nici foarte ieftina.
Mai ieftina decat Audi/mai scumpa decat Skoda. Avem 4 Skoda in familie.
Cost mediu al pietei.
Piesele sunt mai scumpe fata de alte marci, dar compenseaza confortul.
Este acceptabila.
Pretul pieselor pentru acest model este destul de convenabil.
Din 2012 pana acum am schimbat doar consumabilele si arcurile pe spate.
Piesele sunt putin scumpe fata de asteptari.
Da mi-am facut o idee. Preturile sunt medii in comparatie cu cele din clasa ei.
Piesele nu sunt foarte scumpe. Pentru a nu avea probleme, este important ca revizia sa fie facuta la timp.
Este o masina destul de ieftin de intretinut. Piesele ieftine si de calitate se gasesc usor.
Cand vorbim de piese Custom si competition da. Sunt scumpe. Un ambreiaj Sachs Performance duce la 1500+€ lejer. Cosumabilele sunt relativ ieftine.
In mare parte mi-am facut idee de pretul pieselor si nu sunt foarte scumpe.
Nu cred. Este o masina accesibila si se intretine destul de ok.
Nu, e ok ca pret, cred ca e cea mai accesibila.
Nu este o masina exagerat de scumpa. Este ok si chiar foarte buna.
Anumite piese sunt chiar scumpe, depinde de producator, cele originale sunt mai ieftine decat la competitie, depinde de marca competitorului.
Piesele sunt la pret mediu.
Pret mediu.
Nu este mai scumpa, preturile sunt aproximativ la fel.
Pretul este foarte ok la cam toate piesele in comparatie cu alte marci de masini. Sunt foarte multumit. Poate Renault Megane sa fie mai ieftin.
Este scumpa la piese desi masina s-a ieftinit foarte mult.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Am schimbat motorul, injectoarele, bateria, filtrul de particule si cele necesare ..in rest nu am mai avut probleme de cand am schimbat cele enumerate.
E ok, merg cu ea zilnic si nu o menajez. Rezista!
Schimbat motor din cauza pompei de ulei, nu a indicat în bord problemele acesteia.
Foarte fiabila , nici o problema majora lana in acest moment . Doar revizii si niste bucsi.
Am avut de schimbat la ea de cand am cumparat-o: volanta, cutie de viteze,broasca usa,turbina,injectoare, dar acum este un adevarat tanc masina!
In afara de un stop spart care nu se pune ca problema absolut nimic, normal au inceput sa se auda cate o bucsa dar este normal la drumurile ce le avem!
Verific masina de 2 ori pe an. Schimb piesele uzate la cel mai mic semn dat. Nu aman pe alte saptamani.
Destul de fiabila, momentan nu am avut probleme cu ea, din ce am inteles cade des pompa de ulei, dar nu am avut probleme in cele 4 luni de cand o am. In afara de niste bucsi, nu am nimic.
Pot spune ca este foarte fiabila. Avand in vedere ca este un diesel cu 250 000 de km te astepti sa ai probleme cu turbina, dpf-ul, egr-ul dar nu si aici, sunt intr-o stare buna inca dupa un numar destul de mare de km. Singurul lucru schimbat a fost ambreiajul care pana la urma si el este un consumabil.
Indeajuns de fiabila pentru stilul meu de condus. Probleme apar mai la toate diesel-urile cu filtrul de particule.
Parbriz crapat, arc fata rupt, piston frana spate blocat, curea distributie crapata, stopurile led pe spate arse.
A trebuit reconditionat turbo, egr schimbat, schimbat: flanse amortizoare fata, bucsi, rotule.
Am schimbat amortizoare, arcuri ,flanse, volanta, etrieri spate cu motorase - costuri mari; minore ar fi eroare airbag, nu se deschide capacul la buson alimentare, probleme cu geamul electric spate si motorasul din bord pentru directionare aer cald sau rece.
Masinii i s-a schimbat tot kit-ul de ambreiaj si turbina.
Masina este foarte fiabila , neavand vreo problema majora cu ea. Timp de 6 ani nu am schimbat decat consumabilele si arcurile de pe spate deoarece unul dintre ele s-a rupt.
Masina este in familie de 4 ani aproape, cand am cumparat-o am facut o revizie mare. In rest doar o sonda lambda, o bieleta anti-ruliu.
La ea am schimbat pompa de motorina din rezervor deoarece s-a defectat. Iar in mare parte consumabile: placute, discuri, telescoape, ulei , filtre. Probleme minore: becuri, telescoape portbagaj, balamale usi.
Pe timp de iarna, la temperaturi sub -5 grade, nu se putea actiona inchiderea centralizata, la portiera soferului.
In afara de consumabile si volanta, nu am investit nimic major in ea. Ca fiecare masina, mai necesita atentie pe ici pe colo uneori, dar in general e un copil cuminte.
Am avut probleme cu bucse, bielete, garnituri, cam atat.
Ca si fiabilitate e ok, eu am avut o problema cu pompa de inalte care imi pierdea ulei pe acolo si cu stutul care isi face vidul, tragea aer pe acolo. Acum nu mai piede ulei pe acolo dar tot imi consuma ulei.
De cand am achizitionat aceasta masina, din 2012, am scimbat distributia, volanta si chitul de ambreiaj, diferite consumabile.
Turbina si restul consumabilelor, cat despre fiabilitate in ciuda faptului ca e mare e foarte fiabila si chiar poti face unele depasiri mai rapide decat ai crede, e o masina buna.
Este o masina fiabila, nerecomandata naveta in oras, dieselul este un motor care necesita o tiranie diferita fata de motorul pe benzina. Am schimbat injectoarele, turbina, chitul de ambreiaj si chitul distributie cu tot ce implica.
Foarte fiabila, cumparand-o second hand am avut ceva probleme la motor dar reparabil. Probleme cu volummetrul, axa cu came, culbutorii si bineinteles kitul de distributie si uleiurile aferente care m-au costat undeva la 3500 ron.
Este o masina fiabila, dupa ce am cumparat-o am schimbat doar uleiul si filtrele in fiecare an, abia dupa 2 ani a trebuit schimbate bucsele.
Eu am fost norocos. Am schimbat consumabile doar. Ca mici probleme perii demaror si diode alternator.
Probleme nu am avut, cam multe erori pe senzori in general.
Fara probleme pana acum. Proprietarul celalalt o avea de noua a schimbat doar EGR in 2017 (4000Lei) ma astept totusi ca in jur de 190 - 200.000 sa schimb eu kit ambreiaj.
Probleme majore din fericire nu au fost si minore in decursul a 1 an si 4 luni de cand este la mine doar am schimbat niste bucsi dar totusi le consider consumabile. Secretul consta in intretinerea constanta a masinii, cu revizii la timp si piese de caliate.
Am avut probleme cu cilindrul de ambreiaj cand a luat-o tata, dar l-a schimbat pe garantie ,iar dupa 4 ani rulmentul de presiune si volanta faceau mari figuri si a trebuit sa le schimbam asa ca am schimbat tot kit-ul de ambreiaj.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Aleg sa merg intr in service autorizat Claunic.
Stiu un mecanic bun si e a 2 a masina pe care o duc la el, sau cel putin o duceam.
Service pentru siguranta pieselor si garantiei.
Nu aleg reprezentanta din simplul fapt ca au o manopera iesit din comun de scumpa . Ca si mecanic in schimb , este un baiat care a lucrat la reprezentanta dar si-a deschis service propriu.
Mai bine la baietii de la colt avand in vedere ca la reprezentanta sunt prea exagerate preturile!
Reprezentața are prostul obicei de a umfla preturile foarte mult, mai bine la “baieti” serviciile sunt aceeași la pret mult mai mic.
In regie proprie. Pentru cine nu se pricepe, sa aleaga service auto de minim 4 din 5 stele la review.
La baieri, am eu service-ul meu care se ocupa foarte bine si nu ma usuca chiar asa tare de bani.
Nu merg in reprezentanta pentru service, dar apelez la un baiat care are service-ul sau propriu dar lucreaza si pentru reprezenta.
La baieti, deoarece e mai ieftin, avem incredere in respectivii mecanici.
Am ales reprezentanta dar este doar pretul mare asa ca imi cumpar eu piesele si le monteaza baietii.
La 2 mecanici pe care ii cunosc (lucreaza foarte bine). Am fost la reprezentanta Volkswagen la o verificare si m-au dezamagit, pe langa dezamagire si pret mare.
La “ baietii“ care se ocupa doar de gama Vw, sunt mult mai ieftini si mult mai priceputi.
Lucrurile minore le fac acasa ( schimbul de ulei, placute, discuri frana) restul in service autorizat.
In momentul in care fac schimburile de ulei sau cand este o problema, aleg sa merg la un mecanic autorizat pe marca VW.
Pe masina in afara de revizia mare la data achizitionarii, a fost umblata in mare parte de tata sau de min, fiind amandoi pasionati, acest lucru ne ofera placere si satisfactia ca reparatia este pusa la punct cum trebuie. In reprezentante si serviceuri mari majoritatea lucrarilor nu sunt cele mai bune, lipseste atentia detaliilor mici.
La un service dar nu in reprezentanta, deoarece tarifele sunt mai accesibile iar baietii lucreaza profesional. Nu am intampinat probleme la ei.
Merg la Doctor Auto. Un service caruia ii pasa de sanatatea masinii tale.
Imi fac singur service-ul masinilor mele. Nu suport sa isi bage altcineva mainile in ele. Imi place sa lucrez singur, in liniste, sa nu ma deranjeze nimeni.
La o zeitate numita UGod Customs. Baietii de acolo fac ce trebuie si nu este exagerat de scump. Se pricep si nu te trag in piept.
Nu merg cu ea in service decat atunci cand am nevoie de diagnoza, in rest o repar eu acasa, ma pricep cat de cat.
Service din zona. Ii cunosc destul de bine pe baieti si pana acum nu au reusit sa ma dezamageasca. Am incredere!
La baieti deoarece e scump in reprezentanta, foarte scump, nu se merita sa mergi in reprezentanta decat daca ai intr-adevar o problema mare.
Reprezentanta este ideala, dar sunt unele operatiuni care nu este obligatoriu sa fie facute de reprezentanta.
La reprezentanta in Romania nu am incredere, asa ca o repar la un prieten mecanic, manopera mica, incredere si siguranta dar si intr-un timp scurt.
Nu am incredere in service-uri, lucreaza prost si te taxeaza foarte mult, am un prieten mecanic foarte bun si pot asista la reparatii.
La varu. O masina la mana a doua trebuie tinuta la service de cartier nu reprezentanta.
Cam dezamagit de preturile din reprezentanta mai bine la un service autorizat de incredere.
AutoK9 , am un foarte bun prieten inginer acolo care a lucrat pe toate masinile mele si este un om extraordinar. Raport calitate pret foarte bun!
Eu fiind pasionat lucrez singur la ea dar daca imi lipsesc anumite piese sau este o treaba mai delicata ma duc la un service cu un mecanic bun, in niciun caz la reprezentanta.
La baieti, e acelasi lucru daca stii unde sa te duci si daca nu esti fraier ???????????.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data la 6-8 luni.
10-13.000 in functie de unde mergi cu ea. Daca mergi afara 75% la 15.000 e ok sa faci revizia. Daca mergi doar oras la 10.000.
3 ori pe an chiar 4.
La maxim 10000km sau 1 an.
De cate ori cere masina!
Din punctul meu de vedere uleiul este sangele motorului, maxim 8000km.
Pentruulei la 10000km, pentru restul lichidelor la maxim 3 ani sau 50.000 km. Nu costa o avere si prevenit defecte mult mai grave.
Depinde, undeva la 13000 de km.
Eu zic ca la 10.000 de km esti cel mai indicat pentru o revizie avand in vedere model de conducere auto din Romania.
10k km.
Anual necesar, scapi de griji.
Toate la timpul lor, vorbind cu un mecanic.
la 10 000 km, e mult praf in Romania si uleiul nu este de cea mai buna calitate.
De 2 ori pe an.
I-as sfatui sa o faca o data la 15.000 km.
1-2 ani sau 10.000 km.
10 luni, in functie de numarul de kilometri.
De 2 ori pe an. la iesirea din anotimpul rece si inainte de intrarea in acesta.
La fiecare 10.000 km sau anual.
Eu personal o fac o data la 6 luni.
De 2 ori pe an pentru siguranta.
Sa o faca la 10.000 km.
Cel putin o data pe an.
Cat mai des, sunt totusi masini mai pretentioase.
Sa respecte termenii si timpul pentru revizii.
O data pe an este suficient.
15000km.
Sa o faca la maxim 15.000 km.
Personal o fac intre 9 si 11 mii.
La maxim 10000km.
La 10-13 mii de km cam asa.
Ce consum are?
5.5 l la drum lung si in oras 8-10 l.
6-6.3 afara, mers destul de nervos mai urca spre 6.7. In oras 8.9-10.5 in functie de trafic. De la coronavirus a ajuns sa consume7.6 - 8% in mod miraculos.
7-8 % drum lung.
7 am scos cel mai bun consum , consum mixt. Strict in oras e undeva la 9-10 , chiar 12 , dar asta mers turat pentru dpf.
In oras 8.9 maxim 11.0 l/100km In afara 5.8 maxim 7.9 l/100km
In jur de 5-5,5 extern, 7,5-8 urban, 6,5 mixt.
Depinde de sofer. Eu am 8,2-8,5 urban in Timisoara, 5,7-5,9 extern.
7.1 în oras si 5.0 exterior.
Are un consum combinat de 6.
11 l -ziua in Buc. 7.5 l noaptea Buc. Intre 5 L si 8 L la drum intins in functie de stilul de mers.
Maxim 5 la drum intins, 7 daca o tii in oras.
In oras mers normal undeva la 6-6.5.
Are consumul de 6% in conditiile in care parcurge circa 25.000 km/an.
Masinii i s-a schimbat softul din fabrica cu unul mai puternic iar atunci cand se merge frumos cu ea are un consum destul de mic 5,5-6 l la 100 km, iar la un mers sportiv consumul sare la 8-8,5 l la 100 km, consumul cred ca-l influenteaza si caroseria care dupa mine este una usoara doar 1500 kg.
Aproximativ 6.5 l/100 km in oras si in afara orasului 5.2 l/100 km.
Urban in functie de trafic 7-8-9 si afara 4.5-5.
Imi consuma 6 la suta extern si 8 la suta intern, depinde de regim.
9.8 litri / 100 km urban 6.5 litri extra urban
7.3% urban si 5.6% extraurban.
Mare greseala sa intrebi asa ceva. 7.5 extern, si in oras, la mersul de cetatean 8.5 iar daca ii dau trece lejer de 12.
Un consum de 8 in oras si 6 afara.
Masina are un consum mixt de 5%.
6% in afara orasului, in oras e mult mai mare undeva la 8-9%.
Are un consum de 7,3 in oras si 5,7 extraurban.
In oras 8,5 ,iar in afara 6,5%.
Consuma 5,7 la suta in conditii de mers normal.
Oraș 11 Afara 7 Mixt 9.
Are un consum mediu de 5-6 la suta.
Urban 9 , Extra urban 5.
5.7 am eu o medie, depinde de cum merge fiecare.
4-5 la drum lung, 7 8 9 10 oras,depinde de trafic.
Informatii cu caracter general referitoare la asigurarea de raspundere civila auto RCA-ul sau asigurarea de raspundere civila auto...
Potrivit gandul.ro, benzinariile din Bucuresti afiseaza preturi din ce in ce mai ridicate in ultima vreme, costul unui litru de mo...
Chiar daca esti cel mai precaut sofer, accidentele se pot intampla in orice clipa si este important sa stii cum sa procedezi atunc...
Acest video atat de WOW incat a facut ravagii in online, e viral ce sa mai. Dupa noi, TikTok e o prostie atat de mare incat intele...
Până acum, conducătorii auto aveau posibilitatea să conteste în instanță o amendă pentru depășirea limitei de viteză sau decizia p...