Peugeot 508 I (2010 – 2018) pareri si probleme comune

Peugeot 508 I (2010 – 2018) pareri si probleme comune

Peugeot 508 este o masina de familie lansata in octombrie 2010 de producatorul francez de automobile Peugeot si urmata de modelul 508 SW, in martie 2011.

Impartaseste platforma si majoritatea optiunilor de motorizare cu cea de-a doua generatie Citroen C5: cele doua masini sunt produse una langa alta la uzina Rennes a companiei si in Wuhan, China, pentru vanzari in China.

La sfarsitul anului 2015, Peugeot a lansat noua generatie de 508, 508 SW si, de asemenea, RXH. Partea din fata a masinii a fost reproiectata, iar farurile cu LED complet sunt acum disponibile. De asemenea, au fost lansate motoare noi, de exemplu, un motor nou, tractiunea fata a aparut pentru RXH.

Peugeot 508 a primit mai multe premii internationale, cum ar fi Masina Anului 2011 in Spania, “Next Green Car Best Large Family 2011” pentru ca este spatioasa si bine echipata, mentionand, de asemenea, ca a reprezentat o calitate excelenta a constructiei si are cea mai buna economie de combustibil din clasa sa.

Peugeot 508 a primit un lifting in noiembrie 2015, marcat de un gratar vertical si de includerea leului Peugeot in centrul noului gratar. In plus, 2015 a adus o noua optiune diesel de 2.0 litri de 180 CP, care poate fi asociata si cu un sistem electric de motor Hybrid4, transformand in mod eficient Peugeot 508 intr-un vehicul AWD, cu 200 CP combinat.

Noua generatie a doua Peugeot 508 a castigat „Cea mai frumoasa masina a anului 2018“ pe 29 ianuarie 2019 la Hotelul Invalides Paris. Premiul a facut parte din Festivalul International al Automobilului, unde Peugeot E-Legend a castigat si „cel mai frumos concept de masina al anului“.

Prezentarea de mai sus suna destul de bine. Dar ca sa ne facem o idee cat mai buna despre aceasta masina, noi, cei de la Dailydriven, am cumulat mai multe raspunsuri lasate de catre posesori in review-urile facute de acestia la noi pe site.

La intrebarea “De ce ai ales sa cumperi Peugeot 508 1.6 e-HDI (115 Hp) FAP?:

Adrian Nicolae a raspuns: “Foarte spatioasa, confortabila, un interior elegant si aspect frumos exterior, mult prea subapreciata.”

Ispas Marius a raspuns: “Pentru raport pret/dotari si pentru ca este o masina spatioasa.”

Stoica Valeriu a raspuns: “Datorita fiabilitatii sale si a dotarilor optionale.”

Probleme comune Peugeot 508 (2010-2018)

Ne-am informat despre probleme comune ale acestei masini si am constatat ca cele mai intalnite probleme apar la:

  • ambreiaj;
  • partea electrica;
  • suspensii.

Motorizari disponibile

Nu putem sa va prezentam toate motorizarile disponibile deoarece Peugeot 508 are o gama foarte larga. Asadar va vom prezenta cateva motorizari pentru a va face o idee:

  • 1.6 BlueHDi - accelereaza pana la 100 km/h in 11.3 secunde;
  • 1.6 e-HDi - accelereaza pana la 100 km/h in 12.9 secunde;
  • 2.0 BlueHDi - accelereaza pana la 100 km/h in 10.1 secunde;
  • 2.2 HDi - accelereaza pana la 100 km/h in 9.2 secunde;
  • Hybrid4 - accelereaza pana la 100 km/h in 9.3 secunde;
  • RXH 2.0 BlueHDi 200 - accelereaza pana la 100 km/h in 8.8 secunde;

Cum se conduce Peugeot 508 si ce consum are?

Peugeot 508 nu este la fel de satisfacator de condus ca un BMW Seria 3, dar este foarte aproape. Acesta este un lucru impresionant, mai ales atunci cand vorbim despre o masina de familie cu tractiune fata. Sedanul 508 are o lungime de 4,79 m, in timp ce 508 SW are o lungime de 4,81 m. Comparativ cu Peugeot 407, modelul 508 are o consola frontala mai scurta si un spatiu pentru cei din spate mai mare.

Unii cumparatori poate prefera Skoda Superb, insa cu siguranta altii se bucura de acest Peugeot 508 deoarece putem spune ca manevrabilitatea este una excelenta.

Pentru a afla cum se conduce o astfel de masina, am intrebat posesorii de Peugeot 508 despre acest lucru si ei au raspuns dupa cum urmeaza:

Costel M. a raspuns: “Foarte agila si nu pare deloc mare cand e in miscare. La drum lung confortabil si fara zgomot. Am atins si 225 cu ea in conditii bune.”

Ganea Darius a raspuns: “In oras se conduce foarte bine fiind automata. La drum lung e ceva de vis. Ai tot confortul si are stabilitate. E o placere.”

Adrian Nicolae a raspuns: “Minunat, start-stop e putin incomod, se declansaza inainte de a opri complet, insa pornirea e foarte rapida. UIMITOARE iarna. La drum lung cruise-control face treaba minunata fiind foarte intuitiv si plasat pe volan este foarte usor de folosit, stabilitate foarte buna.”

Stoica Valeriu a raspuns: “Este cam incomoda, deoarece cursa de rotatie a volanului este mica si se parcheaza mai greu. La drum lung excelent, stabila, comoda.”

Am intrebat posesorii si despre consum, ca sa ne facem o idee. La intrebarea “Ce consum are Peugeot 508 2.2 HDI (204 Hp) FAP Automatic?”:

Costel M. a raspuns: “5.5 in exterior - condus legal, 6.7 condus cu 150-200. 12 in oras, condus sport la ore de varf.”

Ganea Darius a raspuns: “Depinde de stilul de condus…poti si 6,5 poti si 8,5.”

La intrebarea “Ce consum are Peugeot 508 1.6 e-HDI (115 Hp) FAP?”:

Adrian Nicolae a raspuns: “5.7 pe vara, 6.7 pe iarna, consum mixt general 6.2.”

Stoica Valeriu a raspuns: “Intre 6-7 l/100 km in oras. Iar extern intre 4-6 litri, in functie de stilul de condus.”

Fiabilitate

Daca sunteti in cautarea unui sedan de familie, cu siguranta ati putea cumpara ceva mult mai rau decat Peugeot 508. Peugeot 508 este un rival pentru masini precum Ford Mondeo si Volkswagen Passat. Conducandu-l, este aproape la fel de satisfacator ca BMW Seria 3. Un 508 cu motor diesel va oferi costuri de intretinere exceptional de mici.

Sa vedem ce spun posesorii despre fiabilitatea masinii ca sa stim la ce ne putem astepta in caz ca dorim sa achizitionam un Peugeot 508.

La intrebarea “Cat de fiabil este Peugeot 508 2.2 HDI (204 Hp) FAP Automatic? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea”:

Ganea Darius a raspuns: “E chiar foarte fiabila daca stii sa te comporti cu ea. Un motor foarte bun. N-am avut probleme cu ea pana in prezent. Nu consuma ulei deloc de la schimb la schimb. Revizia o fac la 15000km si-i pun ulei recomandat de producator. Pot merge chiar foarte sportiv cu ea fara nici cea mai mica problema.”

Sa vedem ce ne spun posesorii si despre fiabilitatea la Peugeot 508 1.6 e-HDI (115 Hp) FAP:

Ispas Marius a raspuns: “Destul de fiabila. Probleme am avut doar cu : -cuplaj compresor aer conditionat - bielete - cablu rupt la senzor placute frana (plus furt proiector, zgarieturi parcare si alte mici accidente..).”

Stoica Valeriu a raspuns: “De cand o am am schimbat doar un rulment la o roata la 230.000 km si un etrier pe spate care a ramas blocat.”

Cat costa Peugeot 508 (2010-2018) la mana a doua?

Am intrat pe site-ul celor de la Autovit pentru a vedea cateva modele ce pret au. O sa va prezentam 2-3 modele pentru a va face o idee despre pretul masinii.

De exemplu un Peugeot 508, 1.6 hdi din 2012, cu 257.000 de km in bord, are un pret de 5850 euro. Mergem mai departe cu un alt exemplu, Peugeot 508, 2.0, 180 CP, din 2011 cu 260.000 de km in bord are un pret de 8500 euro. Peugeot 508, 2.0, RXH Hibrid, diesel, din 2013 cu 195.000 de km in bord are un pret de 10.950 euro.

Am intrebat posesorii ce ne-ar sfatui daca am vrea sa cumparam un Peugeot 508. Acestia au raspuns:

Adrian Nicolae: “Sa o testeze intai in caz ca aleg cutia robotizata, sa nu ii surprinda.”

Stoica Valeriu: “Sa verifice bine masina, km ei si eventuale probleme. Sa verifice eventuale probleme ale chiulasei si ale cutiei de viteze automate/robotizate. In rest, o masina fiabila de care sunt foarte multumit.”

Ganea Darius: “Sa se gandeasca de doua ori daca au intradevar nevoie de atata spatiu si putere.”

Sursa foto: autotrader.co.uk, rac.co.uk