Parere posesori Honda Civic VIII 1.8 i-VTEC
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Honda Civic 1.8 i-VTEC 16V (140 Hp) Automatic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Honda Civic 1.8 i-VTEC 16V (140 Hp) Automatic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Bancheta rabatabila cu portbagajul 50-50. Portbagajul are adancimea cam redusa, insa nu este un impediment pentru o familie medie fara pretentii mari.
Da, este foarte practica si spatioasa pentru clasa ei, portbagajul este extrem de generos.
Da, portbagajul e suficient de mare. Locurile din spate daca pasagerii din fata nu au mai mult de 1,75 e ideal.
Perfect, incap 4 de 1,85 si 80 kg cu bagaje. Acces facil in spate, usa se deschide la 90 de grade, o pot folosi si ca duba asa :).
Cum se conduce in oras?
Exceptional, o precizie extraordinara, directia este 100% electrica, raspunde instant si are un feedback foarte bun. Dinamica foarte buna a caroseriei, suspensie independenta spate, aderenta pe asfalt. Cutia automata accelereaza instant pana la 90km/h intre 2 semafoare scurte.
Este foarte versatila, poti merge economic schimband la 2000 turatii sau poti merge si sportiv si credeti-ma ca sunetul face toti banii.
Nu este o masina exagerat de lunga, dar clar nu e hatchback. Are un consum decent, cunosc colegi cu motoare de 1.6 de pe Renault sau Opel care se plang de consum 11-12 in oras.
Trebuie sa fii atent in oras ca trebuie sa o turezi, altfel se misca bine, atentie la unghiuri moarte.
Cum se conduce la drum lung?
De vis! Aerodinamica, insonorizata ok… 140-180-200 nu conteaza viteza, se comporta excelent.
Este foarte relaxanta, dar poate fi si un mic dracusor daca sari de 4000 rot/min.
Pentru drum lung e gandita masina, desi a mea nu prea a avut parte. Este foarte stabila la 180-200 km/h pe autostrada. Pe serpentine e suficient de stabila sa nu mergi cu 40-50, poti forta nota. Consum bun extern.
La drum lung este silentioasa, confortabila si la depasiri se foloseste toata plaja de turatie. Pe autostrada Cruiser 130 si consum de 6,3.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Interior incapator, scaune comode incalzite, confortabila, un plus exceptional foarte rar intalnit in industria auto, cotiera cu spatiu depozitare, inca alte 2 spatii mari de depozitare in consola, 2 suporturi de pahare. Geamuri electrice, oglinzi rabatabile la buton, trapa sticla cu mod spoiler pentru ventilare. Nu are nevoie de mai mult… are tot ce trebuie pentru o masina de peste 10 ani vechime.
Nu, am tot ce imi trebuie si la indemana. Imi place ca arata ca un cockpit de avion.
Interiorul e destul de confortabil, peste Skoda Octavia, dar sub VW Passat, Audi A4. Am cotiera fata spate, clima, trapa, incalzire in scaune, pilot automat.
Nici mai mult nici mai putin, din gama ei nu ofera nimeni un asa interior futurist si ergonomic pentru 4 persoane, poate mai confortabil, insa cei din spate doar daca sunt copii se pot bucura de confort.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Padelele + - de pe volan pentru schimbatul vitezelor.
Amplasarea instrumentelor de bord, culoarea instrumentalelor, scaunele foarte confortabile, volanul sportiv etc.
Trapa si pilotul automat.
Cruise controlul, si nu stiu sa explic de ce, dar modul in care e facut este perfect intuitiv.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Precisa si stabila: ABS + Traction Control System (un system Honda ce combina EBD si ESP). Frana de mana mecanica, pentru acele momente de joaca, cand ninge afara.
Excelent. Franeaza foarte bine, directia este neasteptat de precisa, este o placere sa o conduci.
Franeaza foarte bine, sta foarte bine pe curbe. VSA si la viteze mari de peste 90-100 km/h lucreaza. Extrem de bun la zapada VSA.
Foarte bine, chiar am ramas surprins de multe ori cu 4 oameni in masina si bagaje, sa ma opresc de urgenta ca sa evit un impact.
Defectarea unui catalizator poate fi destul de greu de identificat, deoarece in unele cazuri semnele sunt foarte vagi la inceput s...
Asa cum am zis de multe ori, va recomandam sa va faceti programul in asa fel incat sa nu circulati singur in masina. In acest fel...
Sa fii sofer de tir nu este deloc simplu. Poate ca este o meserie mai bine platita decat altele, insa si eforturile depuse sunt de...
Din 16 august, in Bucuresti se aplica un nou regulament de plata conform caruia pentru orice loc de parcare trebuie sa achiti o ta...
Conducatorii auto din Romania nu au parte de cele mai bune vesti, in conditiile in care cuantumul punctului de amenda s-ar putea m...