Parere posesori Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D (140 Hp) DPF cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D (140 Hp) DPF.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Nu am facut un calcul exact, depinde cati km faci pe an, pe ce drumuri mergi etc.
In functie de numarul de km pe an si stilul de condus, pe mine ma costa undeva la 1500-2000 lei pe an si merg cam 15.000-20.000 de km.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu sunt scumpe, chiar sunt ok din punct de vedere al pretului pieselor.
Piesele mi se par scumpe fata de grupul VAG, le-as compara mai degraba cu pretul pieselor de la bmw/mercedes din pacate..
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Probleme minore: consumabile (discuri, bucse, placute). Probleme majore:, bloc motor fisurat din cauza celor de la service, dupa ce mi-au schimbat distributia, la o saptamana a sarit, iar dupa o luna, un surub de la o biela mi-a fisurat blocul motor, nu am putut dovedi ca a fost vina celor de la service.
Probleme legate de motor nu am avut. O problema care mi-a dat batai de cap a fost schimbarea senzorului unghiului de volan (1700 lei la mitmotors), bucsele au tinut destul de bine cca 30.000 desi am jante atat pe 18(235/40/18) cat si 16(205/60/16).
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Nu recomand reprezentanta, manopera scumpa, calitate jalnica, am gasit un mecanic foarte bun, calitate buna si pret foarte ok, mai mult decat multumit.
Aleg sa fac service-ul la Suzuki (marshal auto valcea), mi se par seriosi, lucreaza bine iar preturile sunt scazute din punctul meu de vedere. Evit reprezentantele datorita costurilor mari nejustificate.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Sa o faca la 10.000 km, maxim 15.000 km.
Este o masina destul de fiabila dar care necesita atentie de fiecare data cand o conduci. O data sau de doua ori pe an, cred ca ar fi ideal.
Ce consum are?
In oras undeva la 7l/100km, exterior 5l/100km, acum depinde si de stilul de condus al fiecarui sofer.
Avand soft stage 1 si soferul un stil mai sportiv :D va pot spune: stil sportiv-urban 10-11% mixt 6.5-7% . stil normal- urban 8-8.5% mixt 5-6%.
Angajamentul Volvo de a avea zero decese în rândul ocupanților mașinilor sale până în anul 2020 pare să fie pe drumul cel bun, dup...
Conducator auto depistat, in Vama Petea, avand in posesie un permis de conducere fals Potrivit presasm.ro, un conducator auto a fo...
CNAIR, cunoscută sub denumirea completă “Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere,” este o instituție publică...
Asa cum probabil deja ar trebui sa stie orice sofer, ITP-ul si RCA-ul sunt doua chestii obligatorii atunci cand detii o masina si...
Ignorarea curelei de transmisie/distributie vine cu un pret ridicat. Curelele de transmisie nu se rup des, dar cand o fac pot cauz...