Parere posesori Volkswagen Golf 3 2.8 VR6 174 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 2.8 VR6 (174 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1992 - 1997. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 2.8 VR6 (174 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Inca de cand eram un pusti cu mucii la nas mi-am dorit un Golf 3 care sa imi satisfaca poftele.
Caroseria foarte usoara la Golf 2, este mica si te surprinde cand vezi ce poate sa faca.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Am cumparat-o de la o cunostinta.
De la cineva din Arad. O intreaga poveste si acolo, masina a avut alt motor la cumparare , 2.8 24v.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Detin masina de 5 ani, este tot ce mi-am dorit, imi place maxim senzatia aia de masina veche, felul in care sta asezata pe sosea, puterea unui motor mare pe o caroserie mica, felul in care lumea reactioneaza cand o vede si o aude. Lista e lunga, singurul dezavantaj e consumul dar sunt multe zambete pe litru consumat si nu ma plang.
Este interesanta masina, nu o conduc zi de zi, aglomeratia din Bucuresti ma trimite la metrou, este mai mult o masina de weekend sau de iesit pe circuit. Imi place foarte tare sunetul scos de “ pianul“ de sub capota, elementul surpriza pe care il are masina si faptul ca senzatia de viteza este uriasa chiar si atunci cand mergi incet. Imi displace senzatia de “ conserva cu fundul pe sosea“ pe care masina ti-o ofera, te simti mai expus ca pe motocicleta si faptul ca te oboseste la un drum mai lung de 200 km, fara pastile de nervi simpatici nu ai mari sanse.
In momentul de fata la nivel mondial exista o tendinta prin care oamenii incearca sa faca orice operatiune intr-un mod cat mai ver...
In trecut, autoturismele aveau un numar limitat de martori de bord si foarte multe probleme erau semnalizate prin aprinderea marto...
In cazul in care va aflati intr-un atelier auto sau orice alt tip de atelier care executa lucrari mecanice este imposibil sa nu ga...
Poate parea o situatie la care te-ai gandit de prea putine ori, dar cu siguranta ai avut parte de ea in mod frecvent, fara sa iti...
In trecut s-au incercat mai multe metode de a automatiza stergatoarele de parbriz, insa aceste sisteme erau mai mult enervante dec...