Austriecii ne fac autostrazi. 13 km finalizati cu mult inaintea termenului

Austriecii ne fac autostrazi. 13 km finalizati cu mult inaintea termenului

Este o veste bună că austriecii au terminat construcția celor 13 km de autostradă înainte de termenul prevăzut. Aceasta poate fi un semn că au avut o planificare și o execuție eficiente a lucrărilor, ceea ce ar putea fi benefic pentru toți cei implicați în construcție, inclusiv guvernul local și populația care va folosi autostrada.

În general, finalizarea lucrărilor în avans poate avea mai multe beneficii, cum ar fi:

Reducerea costurilor: Dacă lucrările sunt finalizate în avans, acest lucru poate însemna costuri mai mici pentru companie, ceea ce poate duce la o scădere a prețurilor pentru consumatori sau poate fi reinvestit în alte proiecte.

Îmbunătățirea eficienței: Finalizarea în avans poate indica o mai mare eficiență și organizare în ceea ce privește planificarea și execuția lucrărilor, ceea ce poate duce la un proces mai ușor și mai rapid pentru proiectele viitoare.

Creșterea încrederii: Finalizarea în avans poate crește încrederea clienților și partenerilor în capacitatea companiei de a finaliza proiecte în termen și la nivelul așteptat.

În general, finalizarea în avans a lucrărilor poate fi un semn pozitiv și poate fi un avantaj pentru toți cei implicați.

Cati kilometri de autostrada are Romania?

În conformitate cu informațiile disponibile, la data de 31 decembrie 2021, rețeaua de autostrăzi din România era de aproximativ 953 de kilometri. Autostrăzile sunt împărțite în 8 coridoare pan-europene și în 16 sectoare, care leagă diferite orașe și regiuni ale țării. Totuși, se lucrează în continuare la dezvoltarea și extinderea rețelei de autostrăzi din România, în conformitate cu Planul Național de Investiții și Relansare Economică pentru perioada 2021-2025, astfel încât numărul de kilometri de autostradă să crească în viitor.

Șoferii au primit vești bune astăzi. Un tronson de 13 kilometri al Autostrăzii Sibiu - Pitești, între Sibiu și Boița, a fost deschis traficului, iar austriecii responsabili de construcția acestuia au finalizat lucrările în avans. De asemenea, a fost semnat și contractul de execuție pentru construirea a 96 de kilometri de autostradă din Autostrada Moldovei, care ar urma să fie finalizată în 2025.

“Un moment istoric. Primul tronson din Autostrada Sibiu - Piteşti, mult aşteptată de toţi românii. Am avut undeva la 190.000 de tone de astfalt. S-a lucrat la foc continuu. Am avut peste 100 de oameni în fiecare zi pe acest şantier”, mărturiseşte Robert Ardelean, inginer şef.

Cei 13 kilometri istorici au costat peste 600 de milioane de lei, în media costurilor pe care le au şoselele rapide în România. În asfalt sunt şi gadgeturi care să îi ajute pe şoferi: “În acest loc avem instalat şi un senzor de polei care va transmite informaţii în centrul de control. Vor apărea pe panourile informative de pe autostradă ca să se poată face reducere de viteză”.

Comentarii

Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!

Citeste si...
Poate sa iti afecteze masina folosirea unei baterii mai mari?
Poate sa iti afecteze masina folosirea unei baterii mai mari?

Cele mai multe autoturisme au un nivel de spatiu foarte limitat atunci cand vine vorba de ceea ce se afla sub capota. Atunci cand...

Poate Politia sa dea o amenda pe baza unui filmulet postat pe internet?
Poate Politia sa dea o amenda pe baza unui filmulet postat pe internet?

Nu trece o zi in care sa nu vedem filmulete din trafic postate de catre diferiti soferi pe retelele de socializare. Discutam intr-...

Poate crapa parbrizul masinii de la frig?
Poate crapa parbrizul masinii de la frig?

Exista multe motive pentru care parbrizul unei masini poate ajunge sa se crape. De obicei, vom observa acest lucru doar atunci can...

Poate exploda o baterie de masina? Daca DA, din ce cauza?
Poate exploda o baterie de masina? Daca DA, din ce cauza?

În timpul funcționării și încărcării, bateriile cu acid plumb produc hidrogen și oxigen care ocupă spațiul de deasupra electrolitu...