Multi soferi nu cunosc semnificatia indicatorului cu doua linii albe taiate. Te numeri printre ei?

Multi soferi nu cunosc semnificatia indicatorului cu doua linii albe taiate. Te numeri printre ei?

Pentru ca tot au aparut modificari in Codul rutier, unele semne de circulatie nu sunt foarte cunoscute de catre soferi. De exemplu, semnul de circulatie albastru, cu doua linii albe taiate cu rosu poate pune in dificultate soferii care au luat permisul de ceva vreme, dar nu si-au mai facut timp sa isi actualizeze ori sa timp sa recapituleze cunostintele teoretice.

Din responsabilitatea pentru siguranta traficului, persoanele care se urca la volan ar trebui sa isi faca timp sa citeasca Codul Rutier actualizat pentru anul 2022, astfel incat sa nu aiba surpriza ca intalnesc indicatoare pe care le nu cunosc.

Cunoasterea legislatiei actuale si a indicatoarelor nou aparute este esentiala pentru a lua decizii corecte in trafic si a reduce riscul de accidente, indiferent de experienta pe care o are fiecare conducator auto la volan.

Indicatorul albastru, cu doua linii albe taiate cu rosu reprezinta „Staționarea alternanta“.

Acest indicator este intalnit pe sectoarele de drum pe care stationarea vehiculelor este interzisa in zilele pare. Acest semn rutier actioneaza in zona in care este montat si isi inceteaza actiunea la cel mai apropiat colt de intersectie, pe sensul de mers.

Pe unele drumuri, indicatorul poate fi insotit de semne rutiere care sa confirme atat inceputul zonei de actiune a indicatorului, cat si sfarsitul acesteia.

Comentarii

Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!

Citeste si...
Se continua compensarile preturilor la combustibil! Intre timp, un plin de carburant este cu cateva zeci de lei mai ieftin
Se continua compensarile preturilor la combustibil! Intre timp, un plin de carburant este cu cateva zeci de lei mai ieftin

Asa cum probabil toti soferii stiu deja, la jumatatea acestui an, dupa discutii interminabile si perioade lungi de timp in care gu...

Este vreo diferenta intre frana de mana si cea de urgenta?
Este vreo diferenta intre frana de mana si cea de urgenta?

Frana de mana este un sistem de franare diferit fata de cel principal al masinii, actionat prin apasarea pedalei de frana. Prin ac...

Este mai bine sa bag azot sau aer in anvelope?
Este mai bine sa bag azot sau aer in anvelope?

Imprumutat de la masinile de curse, azotul a inceput sa fie gasit si in anvelopele masinilor de serie. Merita sa pui azot in loc d...

Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?
Este vreun pericol sa conduceti o masina cu parbrizul crapat?

Parbrizul masinii tale este mai mult decat un geam prin care sa vezi ce este in fata ta – el te protejeaza. Fara un parbriz, restu...