Parere posesori Audi A4 B5 1.9 TDI 110 cp quattro
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.9 TDI (110 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1999 - 2000. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.9 TDI (110 Hp) quattro.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Da. Mai ales ca se rabateaza scaunele. Am reusit ea bag un boiler si alte lucruri.
Cum se conduce in oras?
Se conduce destul de bine, destul de usor de manevrat.
Cum se conduce la drum lung?
Si la drum lung se conduce bine. Nu este cea mai confortabila din lume, dar isi face treaba.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Mi-as dori suporturi de bauturi care sa isi faca treaba cum trebuie pentru ca actualele sunt praf.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Faptul ca este quattro si incalzirea in scaune e ok.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Cu reviziile facute se comporta destul de bine. Franeaza in 5 m de la 100km/h. Se manevreaza destul de usor si nu se rastoarna.
Culmea vitezei – sa rulezi pe autostrada in Olanda cu 183 km./h si sa te depaseasca un Trabant care venea din spate cu 200 km./h!...
Spoilerul nu este o componenta auto care echipeaza masina intamplator sau doar de design. Rolul sau este acela de a fluidiza aerul...
Poti verifica singur discurile de frana. Mergi constant cu 60 km/h, asigura-te ca esti singur pe drum si dupa apasa tare pe pedala...
Asa cum ar trebui sa stie orice sofer inca de cand face pentru prima data cursurile unei scoli de soferi, exista anumite obligatii...
Cureaua de accesorii mai este numita si curea serpentina, dar in Romania, termenul de curea de accesorii este cel mai folosit. Din...