Parere posesori Mercedes-Benz E-Class E320 224 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Mercedes-Benz E-class E 320 (224 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2009. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Mercedes-Benz E-class E 320 (224 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Nita Silviu
Nita Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am stat sa calculez deoarece avand service nu prea am tinut socoteala.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Nita Silviu
Nita Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina care are aproximativ (cu plus sau minus) aceleasi preturi ca si competitia.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Nita Silviu
Nita Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru o masina de aproape 12 ani eu zic ca este destul de fiabila. In afara de consumabile (cauciucuri, ulei, filtre, placute, discuri) am mai schimbat un senzor de presiune wastegate (aproximativ 230ron) si 2 garnituri la turbo ( aproximativ 200ron amandoua si nu daunau cu ceva cele vechi doar scoateau putine gaze).

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Nita Silviu
Nita Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

La mine la service :)) nu face nimeni ce faci cu mana ta pentru tine. Daca “baietii” au un service dotat cu ce trebuie si stiu si meserie de ce nu??

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Nita Silviu
Nita Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Schimburile de ulei si filtre undeva la 12000-15000km.

Ce consum are?

Nita Silviu
Nita Silviu a raspuns cu 5 ani în urmă

Extern- 6-7 Oras- 9-10 (in functie de aglomeratie poate urca pana la 13-14).

Citeste si...
Demers al Politiei Romane privind neatentia la volan - „Pierzi atentia. Pierzi controlul”!
Demers al Politiei Romane privind neatentia la volan - „Pierzi atentia. Pierzi controlul”!

Politia Romana desfasoara cea de-a cincea campanie nationala de educatie rutiera, din cadrul proiectului „Educatie rutiera – Model...

Florea Dascalu, director C.N.A.I.R. la Directia de Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi, a fost retinut de catre procurorii timisoreni pentru luare de mita si trafic de influenta
Florea Dascalu, director C.N.A.I.R. la Directia de Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi, a fost retinut de catre procurorii timisoreni pentru luare de mita si trafic de influenta

Potrivit unui comunicat transmis de DNA, Florea Dascalu, director al Directiei de Intretinere Drumuri Nationale si Autostrazi din...

Declaratiile CFR Calatori despre functionarea aerului conditionat in trenuri: e prea cald afara/nu suntem in Spania sau in Franta!
Declaratiile CFR Calatori despre functionarea aerului conditionat in trenuri: e prea cald afara/nu suntem in Spania sau in Franta!

Club Feroviar a sesizat faptul ca in trenurile care circula spre si dinspre Aeroportul Henri Conda nu functioneza aerul conditiona...

Ce faci daca ti s-a spart baia de ulei la masina?
Ce faci daca ti s-a spart baia de ulei la masina?

Asa cum am mentionat de fiecare data, uleiul de motor este cel mai important lichid din angrenajul autoturismului nostru. Acesta a...

Incompetentii de la RAR: ei trec masinile la ITP, tot ei se plang ca la controale 50% din masini sunt un pericol public
Incompetentii de la RAR: ei trec masinile la ITP, tot ei se plang ca la controale 50% din masini sunt un pericol public

Prin acest articol dorim sa ii felicitam pe baietii de la Autolatest.ro pentru curajul de a scrie ce putini au curajul sa publice....