Parere posesori Noul Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Ford EcoSport 1.0 EcoBoost (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2017 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Ford EcoSport 1.0 EcoBoost (140 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Experienta De Condus

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Mihai Constantin
Mihai Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Suntem o familie de 2 si este arhisuficient pentru noi, nu am simtit nevoia de mai mult.

Ovidiu
Ovidiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru 5 persoane este ok, cu conditia sa mai lase din bagaje acasa :)) capacitatea portbagajului este destul de mica.

Cum se conduce in oras?

Mihai Constantin
Mihai Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Impecabil cu pachetul senzori si camera nu ai pic de probleme la parcare, functia start stop fuctioneaza perfect, AC-ul nu iti bate in fata sa te deranjeze, multimedia merge impecabil Syinc 3 este incredibil, consumul este de 8.5 la un mers normal.

Ovidiu
Ovidiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina destul de usor de condus in oras si usor de parcat datorita senzorilor fata/spate.

Cum se conduce la drum lung?

Mihai Constantin
Mihai Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Relaxant nu te poti astepta la viteze colosale dar la un 140-150 are un consum excelent, forte confortabila si extraordinar de bine izolata, iar media box-ul e incredibil de buna poti folosi waze si absolut tot ce ai tu mai placut si frumos pe telefon ca sa iti faca drumul cat mai relaxant.

Ovidiu
Ovidiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Putin cam tari scaunele… Intepenesti putin, dar daca ai pilot automat te mai poti intinde din cand in cand :))

Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?

Mihai Constantin
Mihai Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

As dori sistemul de sonorizare de la bang and olufsen si poate o roata de rezerva, intodeauna am frica ce dracu fac daca am o pana mai serioasa.

Ovidiu
Ovidiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Da, puteau sa puna si ei modul pentru inchidere / deschidere geamuri din telecomanda.

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Mihai Constantin
Mihai Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

Incalzirea in volan si parbriz, sync3 si motorul de 1.0 140cp.

Ovidiu
Ovidiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Sistemul de conectare a telefonului prin sync 3: harti, waze, etc. Puteau sa adapteze pe acea tableta de 8 inch sa poti sa accesezi un youtube… Dar na, platesti mai mult daca vrei mai mult :d

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

Mihai Constantin
Mihai Constantin a raspuns cu 4 ani în urmă

O directie incredibil de precisa si franare dreapta fara sa iti plece spatele in nici o directie neprevazuta, extraordinar de stabil cu toate ca este inaltuta, 19 cm garda la sol.

Ovidiu
Ovidiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Franarea de urgenta intra destul de repede, daca nu esti obisnuit si apesi putin mai tare sau mai rapid pe frana te cam bruscheaza putin, e ceva de genu ca si cum ai apasa pe frana cu piciorul stang , cam asta e impresia lasata in unele momente de franare.

Citeste si...
Cum poti repara o transmisie care patineaza?
Cum poti repara o transmisie care patineaza?

Atunci cand vine vorba despre cele mai frecvente defectiuni care apar la o transmisie uzata sau defecta, patinarea acesteia este c...

Ce culoare trebuie sa fie uleiul pe joja masinii?
Ce culoare trebuie sa fie uleiul pe joja masinii?

Culoarea uleiului de motor este unul dintre cele mai bune indicii la care ne putem gandi atunci cand nu mai stim cand trebuie sa i...

Cel mai fiabil motor? Diesel sau benzina
Cel mai fiabil motor? Diesel sau benzina

Motor pe benzina sau motor pe motorina? Este una dintre primele intrebari pe care ti le pui atunci cand doresti sa achizitionezi o...

Cat de des trebuie schimbat antigelul?
Cat de des trebuie schimbat antigelul?

Fiecare sofer a vazut cel putin o data o masina pe marginea drumului care scotea un fum gros de sub capota sau a carei motor era c...

Toate simbolurile de pe butoanele sistemului de aer conditionat explicate in detaliu
Toate simbolurile de pe butoanele sistemului de aer conditionat explicate in detaliu

Chiar daca in calitate de soferi folosim sistemul de climatizare intr-un mod foarte rudimentar, in spatele acestuia exista ceva mu...