Parere posesori Skoda Fabia 1.4 16V 101 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Fabia 1.4 16V (101 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1999 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Fabia 1.4 16V (101 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur 450 lei, fara cauciucuri de iarna si distributie, pentru ca are distributie pe lant.
Este low cost.
Cu impozite cu tot aproximativ 1200 lei.
Extrem de putin, depinde si de cum este folosita, pe mine ma costa mai putin de 500 de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Preturile la piese nu sunt exorbitante, sunt decente.
Sunt ieftine piesele.
Nu. Piesele sunt rezonabile la pret. Sunt usor de gasit si se monteaza usor.
Nu. Este o masina foarte ieftina la intretinere, o am de 4 ani si nu am avut probleme majore.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
In principal EPC si check engine-ul de la EGR.
Sonda lambda, macarale geam, senzor presiune aer, alternator.
Este foarte usor de intretinut. Problema majora cand am cumparat a fost ca am gasit o bucata de piston lipsa, probleme minore sunt cand sta prea mult pe dreapta ca se duc (oxideaza) fisele.
Este foarte fiabila sau am avut eu noroc, in afara de consumabile si un rulment pe fata nu am schimbat nimic in 4 ani de zile. Acum mi s-a aprins martorul de la pompa de Abs, pe care am si schimbat-o si m-a costat 600 lei cu tot cu manopera.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La un service pe care il stiu de la o cunostinta.
Nu merita neaparat sa te duci in service. Daca ai pe cineva care stie sa repare la ea.
La baieti. Ca la reprezentanta este prea scump pentru mine. Si de multe ori poate se mai gaseste cate vreo problema.
Nici in reprezentanta nici “la baieti”. De obicei o repar singur deoarecee nu este o masina foarte complicata. Daca stii minimul de mecanica, te descurci si singur.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data sau doua ori pe an.
La 8000-9000 km.
Sa o faca la 10.000 km.
Ca la orice masina este bine sa o faci cat mai des, mai ales daca mergi des cu ea in oras. Eu recomand pana in 10.000 de km.
Ce consum are?
5,6-6,5 in afara la 80-100km/h 8-10 in oras
Oras 4.5%, drum intins si 7-8 oras, alergata grav 10.
Are un consum de 6,4 in oras si la drum intins 5,2.
Depinde cum te dai la ea; Am scos si consum de 5 la drum dar si de 14; In oras e in jur de 8%.
Daca ai uitat sa platesti rovinieta la masina si ai fost surprins de una din multele camere de control rovinieta amplasate peste t...
Meseria de politist este apreciata prin prisma avantajelor pe care acest statul le aduce, insa, cu toate acestea, exista o criza d...
Placutele de frana si discurile de frana se uzeaza in timp. Cat timp tin franele depinde de materialul din care sunt facute placut...
Volanul este un element vital in cadrul autoturismului nostru, deoarece il folosim in permanenta si fara acesta nu am putea conduc...
Remaparea ECU, cunoscuta si sub denumirea de chip tuning sau ECU tuning, devine o metoda din ce in ce mai populara de tunare a mot...