Parere posesori Skoda Felicia 1.3 54 cp 1998-2000

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Felicia 1.3 (54 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2000. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Felicia 1.3 (54 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Strenger Erik Gabriel
Strenger Erik Gabriel a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea nu costa mult deloc, as zice undeva pe la 400-500 de lei.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Strenger Erik Gabriel
Strenger Erik Gabriel a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt foarte ieftine, am luat discuri Brembo de la Bardiauto cu 250 de lei, 2 bucati. Avem si un Ford Focus din 2001 la care discuriile Brembo erau 480. Toate patru amortizoare schimbate la 300 de lei. Foarte ieftina.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Strenger Erik Gabriel
Strenger Erik Gabriel a raspuns cu 4 ani în urmă

De doi ani de cand o am, probleme mai majore erau cu amortizoarele si franele. Amortizoarele erau cele din fabrica, vechi de 18 ani atunci cand am luat-o. Amortizoarele le-am schimbat prima data si erau foarte ieftine. Franele le-am schimbat dupa ce am facut vreo 20.000de km. In rest, la motor doar schimbul de ulei si filtre trebuia facut. Cu altceva nu am avut probleme.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Strenger Erik Gabriel
Strenger Erik Gabriel a raspuns cu 4 ani în urmă

Am un fost coleg mecanic, care imi face service-ul. Aleg sa merg la el, deoarece masina e foarte veche si ieftina, nu cred ca merita sa o duc la reprezentanta.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Strenger Erik Gabriel
Strenger Erik Gabriel a raspuns cu 4 ani în urmă

Inainte de un drum lung sau cel putin o data pe an, este suficient.

Ce consum are?

Strenger Erik Gabriel
Strenger Erik Gabriel a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul este undeva in jur de 5-5.5l/100de km in oras. Iar afara la o viteza medie, consumul este undeva intre 4l si 5l.

Citeste si...
Trebuie sa lasi masina in viteza cand parchezi?
Trebuie sa lasi masina in viteza cand parchezi?

Un scenariu de cosmar, prin care probabil a trecut aproape orice sofer cel putin o data, fie din neatentie sau din oboseala, este...

Cum realizezi economie de carburant fara sa strici ceva la masina
Cum realizezi economie de carburant fara sa strici ceva la masina

Aceasta este vesnica intrebare printre conducatorii auto in momentul in care intra in posesia unui nou autoturism, fie el din show...

Record Mondial Guinness: Cel Mai Lung Drum Fără Somn într-o Călătorie cu Mașina
Record Mondial Guinness: Cel Mai Lung Drum Fără Somn într-o Călătorie cu Mașina

În 2012, un bărbat pe nume Frank Kleptz a reușit să intre în Cartea Recordurilor Guinness printr-o realizare uluitoare: cea mai lu...

Unde este localizat termostatul?
Unde este localizat termostatul?

In mod traditional, gasirea termostatului la o masina sau camion a fost o treaba relativ usoara. A fost mereu acolo chiar deasupra...

Semne ale unei bobine de inductie uzate sau defecte
Semne ale unei bobine de inductie uzate sau defecte

Semnele obisnuite includ aprinderea martorului check-engine, rateuri, ralanti dur, o reducere a puterii si o masina care nu pornes...