Parere posesori Volkswagen Polo Mk3 1.4 60 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Polo 1.4 (60 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1997 - 2000. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Polo 1.4 (60 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa isi aleaga masina in functie de ce serviciu au.
Sa isi cumpere si nu vor regreta. Este o masina ieftina si usor de intretinut.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La motor in general.
Sa nu dea fum si sa nu aiba scurgeri de ulei la cutia de viteze.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Fiind o masina mica, 1000kg, cu un motor de 1,4 mpi 8v 60cp, e motorul clasic.
Initial am cautat motorul de 1.0, dar am luat 1.4 pentru ca era putin mai puternic. Daca as da timpul inapoi as lua acelasi Polo, dar motor de 1.4 16v (100 hp).
Tunning-ul este un proces prin care o mașină este modificată în diverse moduri, de la îmbunătățirea performanțelor și aspectului p...
In Romania, in medie, peste 100 de zile sunt ploioase si in unele regiuni ploua chiar si 200 de zile pe an, potrivit ANM. De aceea...
Anvelopele de iarnă sunt obligatorii când se circulă pe drumuri acoperite cu zăpadă, gheață și polei, indiferent de sezon. Și sunt...
Amenzile din Germania sunt inferioare celor aplicate de organele abilitate pe soselele din Romania Potrivit financiarul.ro, conduc...
Conducerea autovehiculelor in stare de oboseala constituie una din principalele cazuri generatoare de evenimente rutiere grave ata...