Alfa Romeo 156 1.6 16V T.S. probleme

Esti curios sa aflii ce probleme comune are Alfa Romeo 156 1.6 16V T.S. (120 Hp)?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.


Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Alfa Romeo 156 1.6 16V T.S. (120 Hp), toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.


Toate review-urile auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori verificati.

Cati bani costa reparatiile pe an?

In medie peste 5000 lei

Ce probleme ai avut cu motorul? Detaliaza.

Burcea Alexandru a raspuns:

Doua motoare schimbate si nici asta nu prea merge in parametrii. Tachetii fac urat la pornire chiar si cand e calda si peste 5000 rpm zici ca e Dacie, asa trage.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Burcea Alexandru a raspuns:

Masina a venit cu probleme inca e cand am luat-o.... Si fiind vorba de schimbarea a doua motoare, mda.... Proasta idee. Aprox. 5000 de lei doar aici.

Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)? Detaliaza.

Burcea Alexandru a raspuns:

Cutia mi-a fost sparta in service-ul unde am schimbat am doilea motor si, ei bine, amin!

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Burcea Alexandru a raspuns:

Recent, la 260000. Costurile nu au fost prea mari, 500 de roni cutia si 46 de lei uleiul dar in schimb, ne-am apucat de schimbat cutia la ora 11:00, cu elevator si tot ce aveam nevoie si am terminat la ora 03:00....da, dimineata.

Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?

Burcea Alexandru a raspuns:

TOTUL!

Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.

Burcea Alexandru a raspuns:

Pe electrica, m-a ferit Domnul deocamdata..... Am probleme doar cu un senzor de identificare cilindru pe care chiar daca-l pun nou, tot da eroare.. Ah, da si mai e problema ca daca, de exemplu, merg cu 20 km/h sau si mai mult, mai exact daca masina se misca din loc, si o dau pe liber, ii place sa se tureze fara nici un sens... De obicei ori sta in 2000 rpm ori se tureaza pana in 1500 rpm apoi scade si apoi se tureaza din nou.... Probabil tot vreun alt senzor dar cel de pe clapeta a fost schimbat.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Burcea Alexandru a raspuns:

Cred ca pe la 258000 si senzorul a costat doar 106 ron.

Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu intrau in categoriile de mai sus. Detaliaza daca da.

Burcea Alexandru a raspuns:

Pai, alternatorul e un chin sa-l dai jos si eu a trebuit sa fac asta de vreo 3 ori. Mai exact trebuie data galeria de admisie jos iar aceasta la randul ei, are niste suruburi de fixare pe dedesubt. E un chin sa le desfaci. Apoi alternatorul vine sub pompa de servodirectie, montat pe spatele motorului. Si multe multe alte probleme care desi la o masina normala ar trebui sa fie probleme reparabile in 20 min. la asta, iti ia aprox. o ora.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Burcea Alexandru a raspuns:

Pai cu alternatorul am inceput sa am probleme inca de la 255000 si au continuat pana cand am cumparat altul din dezmembrari. Costul a fost de aprox. 460 ron.