Probleme cu Bmw Seria 3 320D E46 150 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2001 - 2005, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
4
4
1
4
5
2
1
Ce probleme ai avut cu motorul?
Distributia, a trebuit inlocuita. Dar in momentul in care am desfacut distributia am constat ca pinionul pompei de injectie era terminat. Una peste alta costul total al reparatiei a ajuns undeva la 2500 lei. Fara manopera care si aceasta costand inca 1000 lei.
Bujii incandescente, alternatorul a cedat nu mai incarca, electromotorul a cedat si el nu mai pornea, pornea doar la rece. A cedat si cureaua de accesorii si rolele. Am reconditionat si injectoarele de motorina pentru ca aveam un injector defect.
Cu motorul nu am avut nici o problema.
Nici o reparatie la motor.
Injectoarele. Scotea mult fum. Turbina. Nu tragea. Motorul bate. A mancat cuzinetii de biela. Ambreiajul. Patina. Pierdut freonul.
A trebuit turbina reconditionata.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
330.000 km, 35000 lei.
200.000 si au costat 5000 de lei.
Am investit aproximativ 1000 euro cand cumparat masina iar de atunci nu am mai avut probleme decat cu o transmisie cardanica.
286.000 km.
La 300.000 km, 4000 de lei.
270.000 km si 3000 de lei.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Nici una.
A cedat ambreiajul. A cedat placa de presiune, nu mai debraia la plecarea de pe loc, in mers mergea perfect toate vitezele si am inlocuit tot chitul de ambreiaj care a costat 2000 de lei plus manopera 500 de lei.
A trebuit sa schimb cardanul cu unul din dezmembrari plus un rulment si o flansa noua.
Niciun fel de problema in afara de rulmentul intermediar al cardanului situat in partea din spate - spre grup.
Ambreiajul, patina.
Suportii motor + cutie + schimbat kit ambreiaj cu tot cu volanta.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
La 205000 si a costat 2000 de lei kit ambreiaj plus 500 de lei mana de lucru.
Reparatia la cardan in total m-a costat 600 de lei si a aparut undeva pe la 5000km de cand aveam masina.
309.000 km.
290.000 km, 2800 lei.
284.000 km si 3900 de lei.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Niciuna.
Nu am avut. A fost doar o mufa scoasa de la broasca de la usa soferului.
Nu am avut.
Nefunctionarea luminilor in portbagaj din cauza firelor rupte din mansonul care duce fireled in masina prin haionul portbagajului.
Nu am avut.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
199000.
300.000 km.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Filtru epurator s-a infundat si nu mai filtra bine uleiul din motor.
Am avut probleme cu bratele de la suspensie si bieletele antriruliu erau defecte si bucsile de la bara stabilizatoare si am schimibat si bieletele de directie si capetele de bara ca erau uzate si au mai fost si 2 arcuri pe spate.
Caseta de directie avea uzura.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
280000km si a costat 400 lei.
206000.
320.000 km, 1200 lei.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Clapetele de la admisie.
Fulie arbore cotit. Bratele de la suspensia fata impreuna cu bielete antiruliu si bucsi bara stabilizatoare si multe scurgeri de ulei de la motor.
Rugina la aripi.
Clapetele de admisie.
Caseta de directie si cardanul.
Turbina garantat. Am auzit multe cazuri.
Unele probleme pe care le intampinam ca soferi pot parea banale ce e drept, cum ar fi un geam care nu mai vrea sa coboare. Altele...
Deoarece sezonul rece se apropie rapid, nu doar garderoba dumneavoastră și a familiei trebuie să fie schimbate, ci și “garderoba”...
Discurile de frana reprezinta echivalentul modern al sabotilor de frana utilizati in sistemul de franare cu tambur. In prezent maj...
In angrenajul unui autoturism exista o multitudine de fluide care sunt folosite si fiecare are un rol diferit, cel putin la fel de...
Incadrarea coprespunzatoare intr-un sens giratoriu da batai de cap chiar si soferilor experimentati si este vinovata de producerea...