Parere posesori Bmw Seria 5 520i E38
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 520i (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1995 - 1998. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 520i (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Tinand cont ca nu o am de mult timp momentan doar schimbul de ulei si filtre, in jur de 500 de ron.
Putin, vreo 400 lei ulei filtre, asigurare 600, impozit 150 lei.
Cam 100 de euro asigurarea, 50 de euro impozitul si cam 300 euro intretinerea ei. In total cam plus minus 500 de euro.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Detin mai multe masini, in special japoneze. Nu se compara, aceasta este mult mai ieftina la intretinere.
Foarte ok la pret, poti schimba ce vrei la preturi accesibile.
Piesele nu costa exagerat de mult, sunt cam accesibile aproape oricarui om. Odata ce-ti iti iei o asemenea masina trebuie sa te gandesti ca va trebui sa o poti si intretine in afara de a ii pune doar benzina.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Singura problema pe care am avut-o a fost cu un colier de la furtunul de la paharul de servo care era cel original care se prindea prin presare si imi pierdea ulei, s-a rezolvat cu un nou colier care a costat 4.8 lei.
Foarte fiabila din 94, porneste la sfert si merge mai bine ca o masina noua.
La anul de fabricatie pe care il are masina trebuie sa te astepti ca vor fi si probleme si majore si minore. A fost schimbat ambreiajul, o pompa de benzina, si restul care sunt consumabile ulei, filtre, discuri, placute.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Tinand cont ca cea mai apropiata reprezentanta este la 65 de km, prefer sa merg “La baietii” pe care ii cunosc si imi repara de cativa ani masinile.
La baietii de la Ad garage.
Nu merg nici in reprezentanta, nici in orice alt service si “la baieti” exclus. O repar eu singur acasa in garaj pentru ca la mijloc este si o pasiune pentru mine.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cel putin o data pe an.
Sa o faca o data pe an.
La 10, maxim 12 mii de km.
Ce consum are?
Depinde de cat porti la papuc :)). La mine urban e undeva la 10.5L/100km si extraurban 7.8L/100km.
Are un consum de 8-9 la suta mediu.
12-14% in oras; 8-9% in afara.
In aceast articol vei afla mai multe detalii importante despre uleiurile moto. Recomandarea specialistilor: ulei Motul 10W40 uleiu...
Cu totii am auzit despre Biodiesel dar putini stiu mai exact ce este si probabil si mai putini au ajuns vreodata sa il foloseasca....
Anvelope de iarna vs. anvelope all season diferente, baza legala, comunicat oficial RAR privind clarificarea aspectelor legate de...
In general, majoritatea persoanelor care traiesc in zone foarte calde sunt ingrozite de momentul in care urmeaza sa se deplaseze c...
Articolul de astazi are ca obiect modalitatea recomandata de tractare a unui autovehicul, in conditiile in care nu rare sunt momen...