Parere posesori Land Rover Freelander 2.0 TD4

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Land Rover Freelander 2.0 TD4 (112 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Land Rover Freelander 2.0 TD4 (112 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Dinu Pasca
Dinu Pasca a raspuns cu 3 ani în urmă

Undeva la 500lei, ulei filtre.

Geangos Alin Madalin
Geangos Alin Madalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am calculat dar e destul de costisitoare.

Grad Robert
Grad Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Inca nu o am de un an. Si la o astfel de masina costa mai ales daca vrei sa o si modifici.

Vleja Cristian
Vleja Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

intretinerea pe an costa putin mai mult decat la o masina de concurenta , insa avand in vedere ca este vorba de un suv , iar motorul este cel de pe BMW, cheltuieli prea mari nu sunt , un schimb de ulei +filtre nu depaseste 500 lei. Am mai schimbat cateva consumabile , dar pe an nu am depasit suma de 2000 de lei pentru intretinere.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Dinu Pasca
Dinu Pasca a raspuns cu 3 ani în urmă

Depinde ce se strica.

Geangos Alin Madalin
Geangos Alin Madalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Preturile la majoriatea pieselor sunt acceptabile, eu prefer sa pun mereu ceva bun.

Grad Robert
Grad Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Da, dar foarte fiabila. Pana acum am bagat maxim 1000 lei in ea.

Vleja Cristian
Vleja Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt destul de ieftine , in comparatie cu concurenta , insa mai sunt si exceptii, asa ca nu pot spune ca sunt ieftine , dar nici cele mai scumpe, sunt destul de ok ca pret, poate putin piperate pentru buzunarul meu .

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Dinu Pasca
Dinu Pasca a raspuns cu 3 ani în urmă

O am de 4 ani, singura problema a fost la un injector, bateria a trebuit schimbata, alte cauciucuri, consumabilele, destul de fiabila.

Geangos Alin Madalin
Geangos Alin Madalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Motorizarea td4 este destul de buna, ce a tinut masina mai mult pe bara a fost o conducta de apa, nu am gasit sa o comand noua si am fost nevoit sa o repar.

Grad Robert
Grad Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Am avut un furtun spart. Un injector obosit acum urmeaza probabil un upgrade la injectoare de 3.0 turbina 2.0 hibrid, distantiere si alte piese mai am de investit vreo 3000 euro :)))) .

Vleja Cristian
Vleja Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Masina este destul de fiabila, singura problema pe care am intampinat-o a fost a buscilor din capatul amortizoarelor , acelea scoteau un zgomot urat din cauza uzurii pe care o aveau , iar atunci le-am schimbat cu greu, dar le-am schimbat. In rest nu am avut nici o problema cu masina, doar in consumabile am investit.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Dinu Pasca
Dinu Pasca a raspuns cu 3 ani în urmă

La un atelier mecanica auto, particular.

Geangos Alin Madalin
Geangos Alin Madalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Am fost si la reprezentante si la baieti. Majoritatea fiind facute in reprezentanta, in general Motrio si Toyota. Nu am intampinat probleme.

Grad Robert
Grad Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Clar la baieti. Nu mai sunt mecanici calumea la reprezentante, macar asa stau cu ei si vad si eu ce si cum.

Vleja Cristian
Vleja Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Am ales un singur service la care am mers de cand am luat masina , Claunic din Targoviste, dar numai in cazurile in care nu am putut sa rezolv eu personal problema .

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Dinu Pasca
Dinu Pasca a raspuns cu 3 ani în urmă

In fiecare an.

Geangos Alin Madalin
Geangos Alin Madalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Cam de 2 ori pe an.

Grad Robert
Grad Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu o fac cam o data pe luna ( verific sa fie tot in regula) in rest la service din 6 in 6 .

Vleja Cristian
Vleja Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

In limita a 15000 km sau 1 an.

Ce consum are?

Dinu Pasca
Dinu Pasca a raspuns cu 3 ani în urmă

Intre 6,5l si 8l.

Geangos Alin Madalin
Geangos Alin Madalin a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de sofer, poti scoate 7% poti scoate 14%, cauciucurile iar au un rol foarte important la consum, eu cu Bfgoodrich at ko2 scot un consum de mediu de 10% ,acestea fiind foarte grele fata de unele stradale.

Grad Robert
Grad Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

10l /100 acum depinde de cat de greu ai piciorul.

Vleja Cristian
Vleja Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Masina are un consum mai maricel, fata de ce ma asteptam, dar in unele momente este chiar ok , asadar , in oras :15-17 %; afara din oras si chiar autostrada: 7-9%; iar un mixt de 10 %.

Citeste si...
Producătorul român de baterii auto, Rombat, este acuzat de Uniunea Europeană de formarea unui cartel
Producătorul român de baterii auto, Rombat, este acuzat de Uniunea Europeană de formarea unui cartel

Comisia Europeană a notificat producătorii de baterii pentru demaroare auto Banner, Clarios (fosta JC Autobatterie), Exide, FET (ș...

Creste puterea masinii daca inlaturam DPF-ul?
Creste puterea masinii daca inlaturam DPF-ul?

Masinile moderne sunt echipate cu o multitudine de tehnologii si componente speciale care au rolul de a le spori eficienta. Una di...

Registrul Auto Roman anunta implementarea unui nou serviciu in Romania
Registrul Auto Roman anunta implementarea unui nou serviciu in Romania

Registrul Auto Roman anunta implementarea unui noi serviciu in Romania: CIV prin curier! Incepand de luni, 18 iulie, posesorii de...

Semne ale unei garnituri ale colectorului de admisie uzate
Semne ale unei garnituri ale colectorului de admisie uzate

Semnele principale includ supraincalzirea motorului, scurgerea lichidului de racire, rateuri ale motorului, descresterea puterii s...

Totul despre cutia de viteze CVT
Totul despre cutia de viteze CVT

Cutia de viteze CVT (transmisie cu variatie continua) este un tip de transmisie automata care furnizeaza mai multa putere folosibi...