Parere posesori Land Rover Freelander 2.0 TD4
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Land Rover Freelander 2.0 TD4 (112 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Land Rover Freelander 2.0 TD4 (112 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Undeva la 500lei, ulei filtre.
Nu am calculat dar e destul de costisitoare.
Inca nu o am de un an. Si la o astfel de masina costa mai ales daca vrei sa o si modifici.
intretinerea pe an costa putin mai mult decat la o masina de concurenta , insa avand in vedere ca este vorba de un suv , iar motorul este cel de pe BMW, cheltuieli prea mari nu sunt , un schimb de ulei +filtre nu depaseste 500 lei. Am mai schimbat cateva consumabile , dar pe an nu am depasit suma de 2000 de lei pentru intretinere.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Depinde ce se strica.
Preturile la majoriatea pieselor sunt acceptabile, eu prefer sa pun mereu ceva bun.
Da, dar foarte fiabila. Pana acum am bagat maxim 1000 lei in ea.
Piesele sunt destul de ieftine , in comparatie cu concurenta , insa mai sunt si exceptii, asa ca nu pot spune ca sunt ieftine , dar nici cele mai scumpe, sunt destul de ok ca pret, poate putin piperate pentru buzunarul meu .
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
O am de 4 ani, singura problema a fost la un injector, bateria a trebuit schimbata, alte cauciucuri, consumabilele, destul de fiabila.
Motorizarea td4 este destul de buna, ce a tinut masina mai mult pe bara a fost o conducta de apa, nu am gasit sa o comand noua si am fost nevoit sa o repar.
Am avut un furtun spart. Un injector obosit acum urmeaza probabil un upgrade la injectoare de 3.0 turbina 2.0 hibrid, distantiere si alte piese mai am de investit vreo 3000 euro :)))) .
Masina este destul de fiabila, singura problema pe care am intampinat-o a fost a buscilor din capatul amortizoarelor , acelea scoteau un zgomot urat din cauza uzurii pe care o aveau , iar atunci le-am schimbat cu greu, dar le-am schimbat. In rest nu am avut nici o problema cu masina, doar in consumabile am investit.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La un atelier mecanica auto, particular.
Am fost si la reprezentante si la baieti. Majoritatea fiind facute in reprezentanta, in general Motrio si Toyota. Nu am intampinat probleme.
Clar la baieti. Nu mai sunt mecanici calumea la reprezentante, macar asa stau cu ei si vad si eu ce si cum.
Am ales un singur service la care am mers de cand am luat masina , Claunic din Targoviste, dar numai in cazurile in care nu am putut sa rezolv eu personal problema .
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
In fiecare an.
Cam de 2 ori pe an.
Eu o fac cam o data pe luna ( verific sa fie tot in regula) in rest la service din 6 in 6 .
In limita a 15000 km sau 1 an.
Ce consum are?
Intre 6,5l si 8l.
Depinde de sofer, poti scoate 7% poti scoate 14%, cauciucurile iar au un rol foarte important la consum, eu cu Bfgoodrich at ko2 scot un consum de mediu de 10% ,acestea fiind foarte grele fata de unele stradale.
10l /100 acum depinde de cat de greu ai piciorul.
Masina are un consum mai maricel, fata de ce ma asteptam, dar in unele momente este chiar ok , asadar , in oras :15-17 %; afara din oras si chiar autostrada: 7-9%; iar un mixt de 10 %.
Comisia Europeană a notificat producătorii de baterii pentru demaroare auto Banner, Clarios (fosta JC Autobatterie), Exide, FET (ș...
Masinile moderne sunt echipate cu o multitudine de tehnologii si componente speciale care au rolul de a le spori eficienta. Una di...
Registrul Auto Roman anunta implementarea unui noi serviciu in Romania: CIV prin curier! Incepand de luni, 18 iulie, posesorii de...
Semnele principale includ supraincalzirea motorului, scurgerea lichidului de racire, rateuri ale motorului, descresterea puterii s...
Cutia de viteze CVT (transmisie cu variatie continua) este un tip de transmisie automata care furnizeaza mai multa putere folosibi...