Parere posesori Peugeot 406 2.0 HDI 90 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Peugeot 406 2.0 HDI 90 (90 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1999 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Peugeot 406 2.0 HDI 90 (90 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Introducere

Fiabilitate

Conform cu asteptarile

Parere generala

De ce ai ales sa cumperi acest model?

Chelu Akame
Chelu Akame a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am sa folosesc cuvantul pasionat sau masina visurilor, ci aceasta s-a nimerit. In plus, persoana care mi-a vandut-o era o cunostinta.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Chelu Akame
Chelu Akame a raspuns cu 5 ani în urmă

Masina a fost achizitionata de la o cunostinta.

Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Chelu Akame
Chelu Akame a raspuns cu 5 ani în urmă

Ca si tinuta de drum, masina se prezinta impecabil si dupa 18 ani. Problema lor generala sunt bieletele antiruliu fata care cedeaza la an, si in cazul de fata, motorizarea HDI 90 care combina injectie moderna (punct forte) cu o turbina cu wastegate (punct slab). In plus, lipsa intercooler-ului se observa, turbina oferind doar undeva la 0.5-0.7 bar suprapresiune.

Citeste si...
Secretul reparatiilor la cutiile DSG
Secretul reparatiilor la cutiile DSG

Intrucat nu exista nici o diferenta majora in interiorul masinii, mai ales ca schimbatorul de viteze are acelasi litere pe el (P,...

Si samsarii plang cateodata! Autoturismele aduse de peste granita vor trebui sa ia drumul RAR-ului
Si samsarii plang cateodata! Autoturismele aduse de peste granita vor trebui sa ia drumul RAR-ului

SOC si GROAZA: si samsarii plang cateodata! Autoturismele aduse de peste granita vor trebui sa ia drumul RAR-ului Statul roman „s-...

Cat mai e spaga pentru permisul de conducere in Romania?
Cat mai e spaga pentru permisul de conducere in Romania?

Permisiunea de a conduce un vehicul este un act foarte important pentru fiecare șofer. Obținerea permisului auto necesită un efort...

Ziua crucială pentru sute de mii de posesori de polițe RCA la Euroins: Suma pe care vor trebui să o achite pentru a evita sancțiuni colosale.
Ziua crucială pentru sute de mii de posesori de polițe RCA la Euroins: Suma pe care vor trebui să o achite pentru a evita sancțiuni colosale.

Circa 800.000 de șoferi care încă dețin polițe RCA emise de compania Euroins, care astăzi este în faliment, trebuie să achizițione...

Ajutor de stat pentru compensarea cresterilor de pret la benzina si motorina. Catre cine merg banii?
Ajutor de stat pentru compensarea cresterilor de pret la benzina si motorina. Catre cine merg banii?

Ajutor de stat pentru compensarea cresterilor de pret la benzina si motorina. Catre cine merg banii? In ultimele luni, preturile p...