VAG group: ce branduri de masini fac parte din el?

VAG group: ce branduri de masini fac parte din el?

Despre VAG Group

In cazul in care ati auzit vreodata de VAG group, trebuie sa stiti ca acesta este cel mai mare concern de automobile care exista in momentul de fata si este foarte probabil sa ajunga in timp sa acapareze intreaga piata auto. Din cadrul acestui grup fac parte zece marci de automobile din cinci tari diferite, dupa cum urmeaza: Volkswagen, Volkswagen Vehicule Comerciale, Audi, Seat, Skoda, Cupra, Lamborghini, Bentley, Porsche si Ducati. Practic, toate aceste companii sunt detinute de catre Grupul Financiar Volkswagen, care le-a achizitionat pe rand, dar a pastrat numele fiecarei marci pentru a nu isi pierde unicitatea. Pe langa numarul foarte mare de automobile vandute, acestia ofera si servicii financiare, precum finantarea dealerilor auto si a clientilor, oferirea de autoturisme in leasing, realizarea de asigurari pentru automobile si recent chiar si activitati bancare.

In momentul actual, Grupul VAG dezvolta un program denumit NEW AUTO - Mobilitate pentru generatiile viitoare si se pregateste pentru cel mai mare proces de schimbare survenit vreodata in istoria acestei companii, pentru a deveni un furnizor de mobilitate durabila la un nivel de top. Pentru a putea realiza acest lucru, intregul Grup FInanciar isi va modifica activitatea de baza in domeniul auto, are in plan lansarea a cel putin 30 de modele de automobile electrice pana in anul 2025 si urmeaza sa extinda tehnologia bateriilor si conducerea autonoma ca urmatoarele noi activitati de baza ale grupului.

Practic, prin cadrul acestui proces, Volkswagen incearca sa tina pasul cu schimbarile din domeniul auto si sa se reinventeze, fapt pentru care si-au propus ca pana in anul 2030 sa realizeze tractiune electrica pentru majoritatea vehiculelor si sa dezvolte transportul complet interconectat in retea cu conducere autonoma, acesta fiind inca in stadiul de testare incipienta. In cadrul strategiei NEW AUTO, VAG este unul dintre cei mai importanti pioni si este pregatit sa devina dintr-un producator de vehicule, un adevarat furnizor global de mobilitate de top, bazat in totalitate pe software. Este prima compania care a avut curajul sa ia o masura atat de drastica si sa se redefineasca dupa zeci de ani in care a functionat la fel, dar este un semn clar ca cei de la VAG doresc sa se adapteze datorita evolutiei fulminante a autoturismelor electrice si in acelasi timp sa produca automobile mai sigure pentru mediu inconjurator si mai durabile.

Chiar daca marcile de automobile care sunt incluse in grupul VAG si modelele de masini pe care acestia le produc in momentul de fata nu vor suferi schimbari majore, modelul de afaceri care sta la baza Grupului Financiar va suferi schimbari fundamentale. Compania doreste ca pana in anul 2030 sa inlocuiasca sursele de venit produse de modelele conventionale actionate de motoare cu combustie, cu motoare electrice care sa aiba un nivel de emisii zero si sa continue cu dezvoltarea si vanzare de serviciii de mobilitate si software, care sa aiba la baza procesul de conducere autonoma.

In trecut, putem afirma ca Grupul Volkswagen a ramas putin in urma fata de alti producatori de automobile in cea ce priveste constructia de automobile electrice, dar aceasta hotarare curajoasa demonstreaza ca acestia sunt pregatiti sa efectueze modificarile necesare pentru a se alinia curentului actual. Dezvoltarea automobilelor electrice este in mod categoric cea mai populara tehnologie in momentul de fata si se asteapta ca veniturile produse de aceasta industrie sa se mareasca considerabil, asa incat din punct de vedere financiar, modificarea realizata de catre cei de la Volkswagen se anunta foarte promitatoare.

sursa foto:https://cosmetiquette.ro/

Citeste si...
Automobilul electric „made in Romania” prezentat la Cluj
Automobilul electric „made in Romania” prezentat la Cluj

Viitorul in domeniul auto il constituie, asa cum bine putem observa de o lunga perioada de timp, autovehiculele electrice. Piata a...

Automobilele VW, obligate sa foloseasca lichid de semnalizare sintetic
Automobilele VW, obligate sa foloseasca lichid de semnalizare sintetic

Marea companie de automobile Volkswagen, poate cel mai cunoscut producator auto al tuturor timpurilor a depus recent o cerere pent...