Fabrica producatoare de masini de teren romanesti a avut o evolutie mai putin fericita dupa ce a intrat in faliment. Practic, in 2006, simbolul Campulungului - ARO a fost declarat falimentar si incet, incet, a fost vanduta bucata cu bucata pana cand a fost transformata intr-o ruina.
Care a fost parcursul CESARULUI, apendicele lui ARO?
In 2006, CESARUL a intrat in faliment. Anul urmator, insa, platforma Aro a fost cumparata. Statul roman a instrainat ARO firmei CROSSLANDER pentru suma de 150.000 de dolari. Apoi, ARO, a fost vandut societatii LANDMARK MANAGEMENT, din Bucuresti si o parte din active au fost revendicate de Sergiu Filip in calitate de director general si administrator.
Insa, cel care a cumparat ARO prin intermediul firmei LANDMARK MANAGEMENT a fost omul de afaceri, Nicolae Ratiu, fiul fostului lider taranist Ion Ratiu.
Declaratiile din momentul achizitiei erau pline de speranta pentru industria auto din Romania deoarece sustineau ca brandul aro va fi din nou adus in atentia consumatorilor. Insa promisiunile au ramas la stadiul de declaratii si 50 de ani de istorie pentru zona Campulung, dar si pentru industria auto din Romania au fost dati uitarii.
Anul acesta, anuntul postat la rubrica Imobiliare a dus in atentie situatia Aro:
Terenuri de vanzare in cadrul Câmpulung Industrial Park (Campulung Muscel, Judetul Arges) cu suprafete pornind de la 10.000 m2.
Si pana la maxim 150.000 m2, cu acces la infrastructura parcului industrial si la serviciile acestuia (optional). Preturi pornind de la 35 Euro/m2 ( plus TVA).
In continuare, vom vedea daca promisiunile vor deveni realitate si ARO va reveni pe piata romaneasca.
Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!