Atunci cand va aflati in trafic si observati ca una dintre anvelope are o pana este foarte important sa stiti cum sa folositi un kit de reparare a penei, deoarece tot mai multe autoturisme nu mai sunt echipate cu roti de rezerva si este posibil ca atunci cand va confruntati cu aceasta problema sa nu aveti nici un service auto in apropiere.
In acest articol va vom explica cum sa utilizati un kit de reparare a anvelopelor.
In primul rand, va recomandam sa verificati inainte de a porni la drum daca autoturismul dumneavoastra detine o anvelopa de rezerva sau un kit de reparare a penei. Lipsa rotilor de rezerva este o alegere pe care o intalnim la tot mai mult producatori de automobile, atat pentru a reduce pretul automobilului, cat si pentru a il face mai usor, aceasta fiind inlocuita cu un kit de reparare de urgenta.
Fiecare astfel de trusa are in componenta un material de etansare interioara a anvelopelor, o pompa de aer si un manual de utilizare in care va este descris procesul. Operatiunea de reparare este foarte simpla si presupune injectia substantei presurizate de reparare in interior anvelopei cu pana, realizata cu ajutorul pompei, dupa care este necesar sa miscam putin roata pentru a permite uniformizarea materialului. Dupa cateva minute in care asteptam ca materialul sa se intareasca, vom conecta compresorul la bricheta masinii si vom umfla anvelopa la presiunea obisnuita, dupa care putem pleca la drum linistiti. Trebuie sa tineti minte ca aceasta interventie nu este menita sa fie permanenta, dar ar trebui sa va ajute sa mai puteti conduce un numar considerabil de kilometri.
sursa foto: https://www.anisdelmono.es/