Parere posesori Audi A4 B5 1.8 20V 125 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.8 20V (125 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1996 - 1999. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.8 20V (125 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In functie de exploatare, daca este corecta, in afara de taxele aferente, rca, etc. cca 200€ +/-. Personal, masina mea nu a avut probleme majore de intretinere, deci nu am avut temere de o suma exagerata pentru intretinere.
Undeva in jur de 600 lei, cu tot cu taxele platite si piese schimbate. Bine in functie de anumite reparatii, poate depasi, dar per total undeva la 600 de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt la fel de scumpe ca si competitia, chiar uneori putin peste dar pentru calitate premium si OEM. In mare parte preturile sunt pentru toate buzunarele, in functie de calitate !
Masina are piesele destul de scumpe as putea spune, dar merita. In general, dupa ce am schimbat ceva la ea nu am mai avut treaba.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Problemele mele au fost doar la achizitie: Debitmetru aer, bobina inductie, bujii , radiator aer conditionat. 90% din piesele mentionate au fost neschimbate din anul 1997!
Masina este din punctul meu de vedere o masina foarte buna, problemele care apar la ea sunt datorita varstei, plafon cazut si lipit in pioneze, ecranul de la climatronic ramas fara pixeli, discuri de frana, faruri arse, lucruri de uzura generala in timp.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Sunt mecanic auto, masina mea nu a avut parte niciodata de un service, orice reparatie a fost facuta de mana mea, cu ajutorul sculelor si tehnologiilor actuale.
Nu merg cu ea la reprezentanta deoarece este totusi o masina veche si nu-s chiar asa mare fan incat sa o duc la reprezentanta, vorbim totusi de reprezentanta Audi, nu Dacia :)). Dar nu o duc nici la baieti. Reviziile i le fac la Ad garage sau la alte service-uri autorizate.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
10.000 km sau 1 an.
O data pe an :).
Ce consum are?
12.3% urban (chiar si bara la bara). 5.5/6 % extra urban. 10% mixt.
10-12% mixt.
Majoritatea persoanelor care conduc un vehicul stiu ca un motor are nevoie de ulei pentru a functiona in parametri normali. Uleiur...
Acest tip de accidente minore pot sa survina destul de frecvent si sunt destul de greu de ignorat. Desi multi conducatori auto ale...
Cand vine vorba de incalcarea regulilor de circulatie, romanii pare sa fie premianti. Daca ne uitam la amenzile din anii trecuti,...
A da spaga la examenul auto pare tot mai greu, avand in vedere ca de ceva ani buni toate traseele sunt inregistrate cu ajutorul ca...
Soferii din Marea Britanie au fost informati ca odata cu cresterea temperaturilor de afara ar trebui sa aiba mai multa grija unde...