Parere posesori Bmw E46 318i 129 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 318i (129 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 318i (129 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Are mai mult spatiu decat ar crede multi. Imi incap 4 roti pe 18 cu tot cu cauviucuri, un geamantan si 2 pasageri (plus sofer).
Pentru uzul de zi cu zi este incapatoare, ma descurc cu ea, dar pentru concedii si calatorii lungi ar fi fost mai buna o caroserie break in loc de berlina.
Cum se conduce in oras?
Masina se conduce super! E usor de manevrat in spatii stramte deoarece are dimensiuni relativ mici plus ca unghiul de bracaj al rotilor este strans deoarece este tractiune spate. Ambreiajul e mult mai usor de folosit ca la diesel, fiind mai usor de apasat, iar directia este si ea foarte precisa.
Ca orice motorizare pe benzina si cutie manuala! Trebuie tinut cont la bordurile inalte pentru ca are garda mai joasa.
Cum se conduce la drum lung?
Masina sta impecabil. A fost inginerata pentru autobahn-urile din Germania. Nua re rost sa descriu mai multe.
Foarte placuta la drum lung, pozitie buna pentru sofer si pasagerul din dreapta iar in spate atata timp cat sunt doar 2 pasageri e confortabila. Garda joasa, suspensie destul de rigida, stabilitate foarte buna pe viraje atata timp cat anvelopele sunt bune.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
Da, mi-as dori clima automata, deoarece a mea nu are. Era optiune extra si foarte multe au, dar a mea nu.
Ar fi fost bun pilotul automat, suportul de pahar pentru sofer si pasager, oglinzile pliabile electric si scaune electrice cu memorie.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Cel mai mult imi place culoarea exterioara care este acel albastru M deosebit si as putea spune ca si scaunele incalzite sunt superbe cand e frig afara. Dupa aceasta masina cu scaune incalzite nu mai pot trece inapoi la una care nu are scaune incalzite.
In primul rand imi place faptul ca are tractiunea pe puntea spate iar in viraje nu are tendinta de subvirare.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Este foarte previzibila, iar fiind un model de la Muchen, are frane puternice, iar cele de pe spate sunt mai puternice si mai mari decat la oricare alta marca de masini, ceea ce ii confera o manevrabilitate mai buna sub franare deoarece poti face trail braking mult mai usor ca sa eviti obstacole sau sa intri mai strans in curba, fara a subvira pe franare. Totodata, distirbutia greutatii este ideala, iar tinuta de drum este neutra ceea ce face masina sa raspunda prompt si foarte previzibil.
Franeaza foarte bine la frana busca iar la evitare de obstacole si bruscarea volanului atata timp cat carosabilul nu este acoperit cu apa, zapada sau gheata se comporta foarte bine fiind ajutata de controlul tractiunii si controlul stabilitatii (DTC si DSC).
In momentul in care pe piata auto a aparut primul autoturism cu transmisie automata, intreaga lume auto a fost revolutionata, deoa...
De luat in calcul: decolorarea farurilor poate incepe in primii 3 ani de viata ai masinii; farurile de plastic sunt mult mai prez...
Un scenariu de cosmar, prin care probabil a trecut aproape orice sofer cel putin o data, fie din neatentie sau din oboseala, este...
Asa cum discutam si in articolele precedente, iarna asteapta la colt si ne putem trezi in orice moment ca aceasta se instaleaza pe...
Soferii deja au inceput sa monteze anvelopele de iarna, vremea devenind instabila si cu scaderi bruste de temperatura in mai toata...