Parere posesori Bmw E46 318i 129 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 318i (129 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 318i (129 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Mihai Peia
Mihai Peia a raspuns cu 4 ani în urmă

Undeva la 500 eur pe an. (2 revizii, uzura franelor, a anvelopelor, de schimbat sa zicem o chestie mica gen pompa de la spalator de parbriz plus reparatii facute o data la 200-300 de mii de km gen distributie, ambreiaj si simeringuri de supape).

Marinescu Alin Razvan
Marinescu Alin Razvan a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ 1500-2000 RON depinde ce defectiuni intervin.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Mihai Peia
Mihai Peia a raspuns cu 4 ani în urmă

La piese sta bine. Chiar daca anumite piese sunt mai scumpe la E90 decat la un passat, de exemplu, ele tin mai mult timp si nu se strica asa rapid.

Marinescu Alin Razvan
Marinescu Alin Razvan a raspuns cu 4 ani în urmă

Din ce am observat este o masina putin mai scumpa la piese in raport cu alte autoturisme.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Mihai Peia
Mihai Peia a raspuns cu 4 ani în urmă

Probleme minore : bielete anti ruliu, amortiziare spate la 180 de mii km Garnituri diferite care au cedat si au cauzat scurgeri Probleme majore : rulmentul de presiune la ambreiaj s-a dus la 182 de mii de km si am schimbat tot kit-ul (disc, placa, rulment) chiar daca mai aveau destula viata in ele.

Marinescu Alin Razvan
Marinescu Alin Razvan a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca este intretinuta corespunzator este destul de fiabila! Ca si probleme in afara de consumabile (consumabile insemnand inclusiv amortizoare, bielete antiruliu etc) am avut probleme cu: * sistemul valvetronic: schimbat servomotor valvetronic, senzor turatie arbore, solenoizi si senzori arbori came. * Baia ulei si garnitura baie ulei. * Garnitura capac tacheti schimbata de 2 ori. * Simeringuri supape.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Mihai Peia
Mihai Peia a raspuns cu 4 ani în urmă

Merg cu ea la un service autorizat R. A. R pentru ca este pur si simplu mai ieftin sa o repar si sa ii fac lucrari de mentenanta decat la reprezentanta plus ca in service privat se folosesc de obicei piese si consumabile mai bune ca in reprezentanta, de exemplu: uleiul si filtrele la motor, uleiul de diferential si cel de cutie, bucsi Lemforder, garnituri Victor Reinz, discuri de frana de performanta.

Marinescu Alin Razvan
Marinescu Alin Razvan a raspuns cu 4 ani în urmă

La service-uri aurorizate RAR (nu am unul favorit) pentru ca au ora de manopera sau preturile decente in raport cu reprezentantele.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Mihai Peia
Mihai Peia a raspuns cu 4 ani în urmă

La modelele 2.0 si 3.0 benzina aspirate natural sa faca revizia la 8 mii de km de mers București preponderent sau la 10-11 mii km la mers 50/50 oras cu drum lung. La diesel, la 5 mii de km de mers in Bucuresti (oricum nu recomand sa se mearga in Bucuresti cu modelul diesel) sau la 15-20 de mii de km de mers preponderent drum lung. Toate aceste intervale de km chiar daca nu sunt atinse, recomand schimbarea tuturor filtrelor si a uleiului o data pe an minim, iar eventual, la inceputul iernii (pentru a facilita ungerea si performanta la rece), schimbate doar filtrul de ulei si uleiul.

Marinescu Alin Razvan
Marinescu Alin Razvan a raspuns cu 4 ani în urmă

10000-15000 km uleiul si filtrele si schimbat orice lichid (antigel, ulei servo, lichid frana etc) din ea periodic, in functie de numarul de km anual.

Ce consum are?

Mihai Peia
Mihai Peia a raspuns cu 4 ani în urmă

9.3 consum mixt mers mai sportiv.

Marinescu Alin Razvan
Marinescu Alin Razvan a raspuns cu 4 ani în urmă

Urban: 10-12% Exterior: 7-8% Mixt: 9-10%

Citeste si...
Ce este si cum se numeste frica de a conduce noaptea?
Ce este si cum se numeste frica de a conduce noaptea?

Chiar daca ti se pare ciudat a citesti acest lucru, deoarece exista foarte multi soferi care prefera sa conduca noaptea, atunci ca...

Oglinzile laterale cu linii punctate: functie de salvare a vietii!
Oglinzile laterale cu linii punctate: functie de salvare a vietii!

Adesea, șoferilor și altor utilizatori ai drumului li se recomandă să manifeste prudență pentru a reduce numărul de victime. Pentr...

Cum sa cureti clapeta de acceleratie?
Cum sa cureti clapeta de acceleratie?

Atunci cand ralantiul masinii este dur, masina accelereaza in suturi si check-engine-ul se aprinde in bord, poti sa ai o problema...

VIDEO: Caine asta conduce mai bine ca tine 🤣
VIDEO: Caine asta conduce mai bine ca tine 🤣

Nu doar oamenii pot fi la comanda unui autoturism. Acest lucru este demonstrat de un câine extrem de inteligent, care are abilitat...

Ce sa faci daca masina derapeaza pe gheata?
Ce sa faci daca masina derapeaza pe gheata?

In general condusul este o operatiune destul de usoara, mai ales atunci cand capatam experienta, ajungem sa ne obisnuim cu modul i...