Parere posesori Skoda Octavia II 2.0 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Skoda Octavia 2.0 TDI (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Skoda Octavia 2.0 TDI (140 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur de 500 de euro cu toate taxele.
1500 ron in tara noastra.
1000 RON de doua ori pe an.
Aproximativ 1000-2000 lei in functie de cati km si cum abuzezi masina.
In jur de 800-900 de lei.
In jur de 1000-1500 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt foarte usor de gasit, multe fiind comune grupului VAG, iar ca pret sunt de nivel mediu.
Nu este scumpa dar nici cea mai ieftina. Dar pentru banii de achizitie isi face treaba cu brio.
Este o masina buna ca pret mai ales la piese.
Ieftin fata de competitie, cu cel putin 20-25% mai ieftin.
In general consumabilele si piesele au un pret normal sau chiar mai scazut fata de competitie, avand in vedere ca am mai avut si un Golf.
Piesele sunt destul de ieftine. Sunt mai ieftine decat la alte modele de masini, cred ca sunt cele mai ieftine din clasa asta.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Am avut axul de la turbina rupt la scurt timp dupa achizitie si O-ring-urile la injectoare au necesitat schimbare, dar in rest, e o masina pe care te poti baza. Nu te lasa in drum.
Problemele normale strazilor noastre (bucse, pivoti, capete bara,arcuri, amortizoare) in rest sunt multumit. Si nu consuma ulei aproape deloc (daca ii pui ce ulei merita). Plus atentie mare la furtunul intercooler, EGR, are tendinta de a se desprinde dupa o varsta.
Este o masina fiabila. Am avut ceva probleme dar nu majore, datorate varstei. Consumabilele daca sunt schimbate la timp e totul ok.
Am schimbat un injector, am vrut motorina ieftina si am primit rasplata la cateva zile dupa.
Este fiabila, in doi ani de zile de cand o am nu am ramas cu ea nicaieri, dar a necesitat cateva schimburi dupa cumparare. Problemele pe care le-am avut au fost EGR si clapeta de acceleratie infundate la cateva luni de la cumparare, in rest eu zic ca e ok.
Nu am avut probleme cu ea pana acum. Singura problema a masinii a fost atunci cand am bagat eu benzina in loc de motorina si a trebuit scoasa benzina si schimbat filtrul de motorina. Am scapat destul de ieftin :) bine ca nu am pornit-o, mi-am dat seama la casa cand voiam sa platesc.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Prefer sa fac singur operatiile de service, iar cand nu ii dau de cap, apelez la prieteni care lucreaza in service.
La garaj autorizat. La baieti poti repara vehicule cu tractiune animala. Garantia reprezinta o liniste sufleteasca si orice piesa schimbata daca nu este corespunzatoare din nou te ajuta garantia.
De obicei aleg sa merg la un service unde sunt client fidel si am incredere in cei care lucreaza acolo. Reprezentanta este un pic cam scumpa.
O repar pe batatura, e interesant ca proaspat mecanic sa-mi bag mainile pe oriunde pot.
In general ma duc intr-un service la care ma duc de mult timp si cu incredere, pentru ca sunt niste baieti care lucreaza bine si nu trebuie sa astept mult timp.
Merg si in reprezentanta dar merg si la service-urile de cartier. Depinde de situatie. Dar in general prefer reprezentanta deoarece sunt mai seriosi!
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Parerea mea este sa o faca la 10.000 de km.
La cat cere producatorul sau mai devreme cu 1000 km.
Cel putin de doua ori pe an.
2-3 ori pe an, verificare in service, daca se gaseste ceva, se schimba cu nou si original, sunt ieftine piesele.
Eu zic ca revizia trebuie facuta la timp intotdeauna, in functie de kilometri parcursi.
Cat de des este necesar.
Ce consum are?
Are un consum mediu de 7 litri la suta de km.
Maxim 6 afara la un condus peste limita legala, 7-7.5 in oras, la un condus subturat.
Un consum mediu de 5.4.
Consum - in București - ora de varf undeva la 11 - 12 litri la suta, iar in afara la 120-140 km/h undeva la 5.5-6.5. Nu mai ascultati samsarii ca are consum de 6.5 in oras.
In general cu un mers normal 5,5-6 in afara, iar in oras undeva la 7,5. Iar cu un mers mai sport intre 8-9 mixt.
In oras in jur de 7 iar afara in jur de 5.5.
Automobile Dacia este recunoscut ca fiind cel mai mare producator de autovehicule din Romania, concern care din anul 1999 face par...
Modelul 2AR-FE a fost lansat in 2008. A venit sa inlocuiasca motorul 2AZ de 2,4 litri. Motorul consuma mai putin combustibil decat...
In cazul in care va aflati in situatia in care trebuie sa inmatriculati un autovehicul adus din strainatate (zona Europei de vest)...
Indiferent daca ploua marunt sau torential, conducerea masinii pe vreme ploioasa poate fi una dintre cele mai dificile situatii pe...
Anul acesta la sfarsitul lunii aprilie, compania BMW a prezentat publicului cel mai nou si mai dotat model de autoturism cu motor...