Parere posesori Volkswagen Passat 2.0 TDI B7 facelift
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140 Hp) BMT cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140 Hp) BMT.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa nu isi cumpere motorizarea 2.0 gasoline pentu ca are doar 10 cai in plus si consumul este dublu.
Ii sfatuiesc sa fie atenti cu egr si volanta, deoarece dupa 200.000 de km mai trebuie putin investit in masina ca sa nu apara probleme grave pe viitor.
Unele dintre motoarele de pe acest model sunt problematice, insa un cunoscator va stii ce sa aleaga. In rest, fiecare cumpara ce ii place.
O recomand din tot sufletul, nu e perfecta, nemtii nu mai fac masini de 1 milion de km, cred ca doar Toyota si Honda mai practica acest lucru, dar cum se conduce e la fix pentru mine.
Sa aleaga bine, sa fie atenti la km, sunt multi “samsari”.
Parerea mea este sa fugiti de ea, sa o cumparati doar daca luati in calcul ca va permiteti sa o intretineti corespunzator.
Ii sfatuiesc sa o cumpere pentru ca este o masina buna, frumoasa, puternica, dar are si un consum foarte bun.
Sa aveti mare grija la motorizarile diesel!
Le-o recomand cu incredere, ii sfatuiesc sa aiba grija de ea, sa-i faca schimburile la timp si sa faca multi km.
Sa nu faca upgrade-ul de software pentru Dieselgate.
Sa o cumpere fara nici un fel de ezitare, este o masina super.
Sa nu conduca subturat, reviziile sa se faca obligatoriu la service autorizat/reprezentanta.
Ss-si cumpere masina fara probleme. Isi merita fiecare banut dat.
Sa aleaga cel putin motorul de 2.0 TDI 140 Cp, masina este destul de grea, sa evite motorul de 1.6 TDI cu cutie DSG DQ200 (7 trepte), ambreiaj uscat (nu se schimba uleiul) cam pica mecatronicul, costuri 5500 lei.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
Ar trebui sa fii atent la interior si sa verifici daca are reviziile facute.
La piesele care sunt consumabile si trebuie schimbate in jur de 200.000km, deoarece acestea pot afecta pe viitor daca nu sunt schimbate la timp.
Unele au DPF scos. Cel mai usor de verificat este daca esapamentul este curat, atunci e ok.
E iubita de bisnitari ? si gasesti destule cu km falsi.
Detalii mici, scaunele daca sunt uzate, volanul, maneta de viteze, pedala de ambreiaj, butoanele de geamuri etc.
Caroseria sa fie la linie si sa nu aiba rugina deloc, mai ales aripi fata si haion.
Ca la orice masina SH trebuie sa fii atent la eventualele defecte ascunse.
La motorizarile 2.0 PD inainte de 2009 care sunt foarte problematice.
Ca la orice masina trebuie sa fii atent la km, ca sa nu iei o teapa.
Tipul motorului/anul fabricatiei, calitatea la acel moment a filtrului de particule.
Cutie, bujii, interior, turbina uzura volan, uzura scaune, cauciucuri, jante, imbinari elemente de caroserie, linia masinii.
Provenienta, km, dotari minime in functie de pretul de achizitie.
Sa verifice istoricul service, km, tabla, proprietarii, dedesubtul masinii, erori motor.
Verificare km, la VW pe cutiile automate DSG nu se dau km inapoi, doar in cluster se dau km inapoi, cu un tester VCDS (VagCom Diagnostic System) se pot citi km de la cutie, la reprezentanta au baza de date internationala si se poate vedea istoricul masinii.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Nu, nu as alege o alta motorizare. are un consum bun si ma ajuta si in depasiri. As vrea sa incerc motorizarea de 3.2 v6.
Eu am ales varianta de 2.0 140cp din pricina modelului gasit, dar pe viitor ar merge si varianta de 170cp deoarece nu este o diferenta de consum mare.
Este una dintre cele mai fiabile motorizari si este suficient de puternica pentru aceasta masina. Si motorizarea de 170cp este buna, insa e sensibil mai scumpa, atat la cumparare cat si la intretinere.
E faimosul 2.0 tdi de 140 cp. Common rail, euro5, fara adblue, EA 189 adica cu Dieselgate.
Nu eram foarte bine informat, dar sunt foarte multumit de ea, nu as alege alta motorizare.
Nu, nu as alege alta. Toate sunt proaste, asta este cea mai breaza si pana la momentul asta aprob. Am ales-o pentru ca este euro5 si ca are suficienta putere pentru caroseria asta si la ce o folosesc eu.
Motorizarea este 2.0 TDI 140 cp DSG, am ales diesel pentru consumul mic de carburant si placerea de a conduce un diesel, daca ar fi sa aleg iar, as alege la fel.
Am ales-o pentru ca este dupa 2009 si e CR. Nu, alegerea pe care am facut-o e extraordinara.
Motorizarea imi place, sunt multumit de puterea pe care mi-o ofera, mai ales ca sunt incepator. Avand in vedere ca scoate consumuri foarte bune nu cred ca as alege altceva pe aceasta masina.
Dupa rechemarea in reprezentanta pentru Dieselgate, a crescut consumul mediu cu vreo 0.5L/100 si am pierdut niste cai, din ce simt eu. Profesionistii (a se citi reprezentanta) imi spun ca mi se pare. Nu cred ca as trece pe benzina, nu cred ca as vrea automatic, nu stiu daca m-ar mai lasa la un moment dat cineva cu ea la RAR fara acel update de software.
Putere + asigurare si impozit ok. Fiabilitate, consum bun, este destul de ok la intretinere, daca as da timpul inapoi as lua aceeasi masina.
Nu as alege alta motorizare, 2.0 TDI common rail, functie start/stop, motor reusit.
Imi place ideea de diesel datorita cuplului si a turbinei. Dar pe viitor as lua una pe benzina cu turbo.
Motorul CFFB este unul destul de reusit, cei 140 CP sunt perfecti pentru ea. As alege varianta 2.0 170 CP CFGB.
Nota: Taxa Oxigen sau vinieta oxigen nu se va mai aplica, a anuntat Primarul Capitalei in urma miilor de cereri in care i s-a ceru...
Cat de ingrijorat ar trebui sa fii daca discul de frana rugineste? Discurile de frana sunt componente pe care le regasim pe orice...
Potrivit playtech.ro, Codul Rutier 2023 va beneficia de noi prevederi legale in anul care urmeaza, in conditiile in care multi con...
Fie ca vrei sa testezi range-ul masinii, fie ca ai uitat sa alimentezi, cred ca tuturor li se intampla cel putin o data in viata s...
Ce greseli sa nu faci cand te afli la volan!? Fiecare sofer incearca sa invete obiceiuri cat mai bune atunci cand se pregateste pe...