Parere posesori Volkswagen Passat 2.0 TDI B7 facelift
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140 Hp) BMT cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140 Hp) BMT.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Intretinerea costa in jur de 1000€.
Aproximativ 500 euro reviziile pe an.
Depinde de cat de mult este utilizata masina. In cazul meu, la aproximativ 25.000km/an, fara a socoti combustibilul, maxim 500 de euro.
Aproximativ 200 ron impozit, 500 rca, rovinieta 140, revizii (ulei si restul de filtre), 1200 (de 2 ori prinde revizia pe an).
In jur de 2000 de lei.
Acuma depinde aici de cati km faci, ce piese pui si cat te intereseaza sa schimbi piesele din timp pana nu se strica de tot. Un schimb de filtre mann + ulei liqui molly este cam 500 de lei. Anul trecut am avut de schimbat mai multe, dar per total am bagat catre 2000 de euro.
In jur de 1500 lei.
Nu pot sa dau un raspuns exact pentru ca nu o am de mult timp, dar au fost necesare niste investitii de inceput. Au fost schimbate niste piese la alternator (600 lei), cauciucuri aproape noi (dot 2017) de iarna, le-am prins la un pret de 450 de lei toate 4, in ideea in care, in Carrefour, o singura anvelopa costa 450 lei. Am schimbat discuri si placute (2500 lei) si un filtru de habitaclu (40 lei). Am cumparat jante de aliaj pe 16 cu 850 si am calculat costul consumului de combustibil anual si este de 7200 lei insemnand 1200 l de combustibil si 6 lei per litru.
Intre 700-800 lei (asigurare, impozit si rovinieta).
Aproximativ 2 revizii de 100 euro + interventii cand e cazul - anual vreo 500 euro.
Intretinerea mea pleaca de la 700 ron si in functie de km si exploatarea masinii se poate duce pana la 1500 ron.
Costa 1000-1200 RON reviziile in functie de km.
Depinde de cat de mult mergi cu ea, dar in medie 1000 lei.
1000-1500 lei, schimb ulei, filtre, diferite piese, bielete antiruliu, placute frana.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt destul de ieftine in general. Nu cred ca este o masina mai scumpa decat competitia.
Piesele sunt destul de ieftine tinand cont ca este marca Volkwagen, o marca destul de celebra si piesele destul de ieftine.
Fiind o masina destul de populara, piesele au un pret bun.
Din punctul meu de vedere pentru genul de masina si cat a costat noua e chiar ok, luand in considerare ca iau piesele AfterMarket (dar marci bune).
Este undeva pe la mijloc, nici scump, nici ieftin.
Mi-am facut o idee, nu mi se par scumpe neaparat, dar sunt prost calitative.
Piesele sunt relativ ieftine.
Nu, preturile sunt competitive.
Am fost atent la acest aspect, nu este o masina mai scumpa fata de competitie in materie de piese.
Nu am idee, orice cheltuiala e ceva in afara bugetului.
Piesele din punctul meu de vedere sunt cam pentru orice buzunar. Depinde acum ce piese cad.
Nu am cunostinte despre preturile la piese ale competitiei.
Sunt preturi accesibile din punctul meu de vedere. O revizie cu schimbat de ulei si filtre costa in jur de 500 lei.
In comparatie cu alte masini gen Audi, BMW, piesele sunt mult mai ieftine.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
In cei 70.000 de km, in afara de revizii am schimbat caseta de directie de 3 ori, nu stiu daca a avut o problema anterioara. Aceasta a fost singura problema majora.
Pana acum am schimbat placutele de frana si egr, dar pe viitor o sa necesite o inlocuire si bateria tinand cont ca masina are 7 ani, in rest merge brici.
Este o masina fiabila, dupa un anumit numar de kilometri este posibil sa apara unele probleme tipice, insa nu foarte scumpe, dar nu am avut nici o problema pana in prezent.
Volanta + ambreiaj nu o iau in considerare, le consider consumabile la km astia. Singura problema a fost EGR-ul care stiam ca urmeaza (problema tipica).
Pompa de la pedala la ambreiaj pana acuma si rugina la aripa stanga si portbagaj, moartea lor :)).
Masina asta nu are nici o treaba cu fiabilitatea. In general repari una, descoperi alta. Cea mai sensibila este cutia DSG, care chiar daca vechii propietari nu au avut grija sa schimbe uleiul si sa mearga frumos cu ea, te usca orice repari la ea. Partea de caroserie este la fel, jalnica, uitati-va pe drum ca majoritatea ruginesc de numa numa.
Nu o am de mult timp, asa ca nu am avut probleme.
Probleme am cu Egr-ul si am avut cu alternatorul, dar si cu franele.
Este foarte fiabila. Nu am intalnit nici o problema in acesti 10.000 km. Prietenul meu a achizitionat-o acum 2 ani, masina avand 170.000 km, de atunci a fost schimbata distributia, placutele de frana, uleiul la cutie si clar uleiul la motor impreuna cu filtre la fiecare 12.000-13.000 km parcursi.
Am schimbat arcuri pe spate la 220 mii km, dupa 50 mii pe drumurile din Romania, schimbat radiator habitaclu si senzor temperatura motor la 240 mii km, in rest, revizii.
Volanta schimbata cand am luat-o, senzor turbina, bucse, bielete antiruliu, placute de frana, amortizoare.
Capete de bara din cauza drumurilor, in cazul in care se conduce subturata sau doar pe oras trebuie avut grija cu turbina, egr-ul, filtrul de particule.
Nu am avut probleme majore cu ea. A inceput sa pierd lichid de racire pe la pompa de apa. Dar cum se apropie timpul sa-i schimb distributia, o sa-i schimb si pompa de apa.
In 42.000 km am schimbat urmatoarele: distributie (la achizitie), bielete antiruliu, placute frana fata/spate, termostat DSG, cablu maner exterior, portiera sofer, in rest ulei/filtre.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Aleg sa merg in service-uri autorizate pentru ca imi ofera garantia produsului si a a manoperei. Nu sunt un fan al pietei negre.
De obicei imi aleg un service anume deoarece il cunosc pe baiatul de acolo, iar reprezentanta este foarte scumpa si serviciile sunt aceleasi.
Nu neaparat in reprezentanta, insa la service-uri autorizate, unde stiu ca se lucreaza bine si cu piese de buna calitate.
Lucrez in domeniu, pentru revizie la cineva, pentru roti la altcineva, pentru diagnoza altcineva si tot asa, din fericire.
La baieti:)), un cunoscut care se pricepe foarte bine si face totul din pasiune, un om dedicat!
Am fost pentru partea de cutie la reprezentanta, dar in rest orice tine de service am un prieten care se ocupa de toate masinile avute.
Nu merg cu ea in reprezentanta, merg “la baieti” care se pricep la Vw.
Toate reviziile si reparatiile au fost facute la Auto check center cu factura.
Pentru distributie sau daca voi intalni probleme o sa merg la un service autorizat, dar schimbul de ulei si de placute de frana le fac acasa.
In functie de complexitatea lucrarilor mai degraba, decat in functie de pret. Pentru senzor motor sau radiator, am mers in reprezentanta - a fost nevoie sa stea masina desfacuta o saptamana, din cauza de furnizor de piese, am primit masina la schimb :). Reviziile nu mai sunt chiar asa ieftine la service-urile mai mici, asa ca incep sa merg tot la reprezentanta.
“La baieti”, dar nu oricare. Tinand cont ca sunt service-uri care au fosti mecanici de la reprezentante nu vad de ce m-as duce la reprezentanta unde pot sa dau de doua ori mai mult.
Reprezentanta sau service autorizat. Nu sunt adeptul reparatiilor la baieti. O masina buna se tine doar cu reparatii de calitate.
Aleg sa merg la reprezentanta cand am de facut o interventie mai pretentioasa, iar cand am de facut revizie uzuala ma duc intr-un service.
Pentru reparatii simple gen schimburi ulei, diferite piese merg la service, urmeaza sa fac schimbul de ulei in cutia de viteze si voi merge la reprezentanta, costuri aproximative 1400 lei.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data pe an sau la 15.000km.
O data la 15.000km maxim.
Maxim un an sau 15.000 km.
La 10.000 km sau un an.
Cand producatorul recomanda sau cand simti ca ceva nu este ok.
Depinde de ce revizie vorbim, daca este vorbim de ulei si filtre, maxim 10000 de km, restul este ca mersul la doctor, o mai verifici din cand in cand.
O data pe an sau la 15000 km.
O data la 15000 km.
Cat de des este posibil.
Doar asa cum ii alerteaza computerul de bord.
Anual, asa cum recomanda producatorul.
Sa o faca la 15.000 km sau la un an.
In functie de felul de mers, sa o faca la 1-2 /an.
15.000 km ulei/filtre, 210.000 km distributie, 60.000 km ulei DSG.
Ce consum are?
6 litri mixt si 7 in oras. Consumul extraurban este de 5, poate chiar mai putin.
In oras ii scoti un consun foarte bun de 7/8%, iar in afara orasului un consum de 6%.
Depinde de stilul de condus. Oras 6.5, extraurban 5.5.
Urban 8% si autostrada cam 6% (merg putin peste limita in medie).
La un condus sportiv imi consuma 7 in afara si 10 in oras.
Oho, 10-11% in oras, iar afara cam 6-7%.
6 exterior si undeva la 8 9 interior (Bucuresti), asta depinde de stilul de mers si de aglomeratie.
In jur 6 mixt.
Un consum combinat de 5,5l /100 km la cum merg eu cu ea.
Dupa rechemarea in reprezentanta pentru Dieselgate, a crescut consumul mediu cu vreo 0.5L/100.
In jur de 8% in oras si in jur de 6% exterior.
Are un consum de 6,7 extraurban, 7,1 urban, 7 mixt.
In oras aproximativ 7%, iar afara intre 5 si 6.
In oras consuma 8.5 la suta si in afara 5 la suta.
Introducere: În lumea auto, economia de combustibil este o preocupare constantă, iar în căutarea de a reduce emisiile de carbon și...
Ti-ai echipat masina cu un set de anvelope noi, inlocuind setul uzat. Anvelopele vechi faceau zgomot si de fiecare data cand trebu...
Articolul de fata reprezinta o initiativa de bun augur, cunoasterea metodelor de a ramane mereu atent la volan fiind mai mult deca...
Pentru nici un sofer nu este placut ca in fiecare dimineata de iarna sa piarda minute bune asteptand ca parbrizul masinii sa se de...
Automobile Dacia este recunoscut ca fiind cel mai mare producător de autovehicule din Romania, concern care din anul 1999 face par...