Parere posesori Volkswagen Passat 2.0 TDI B7 facelift

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140 Hp) BMT cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2010 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140 Hp) BMT.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Ionita Mihai Robert
Ionita Mihai Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Intretinerea costa in jur de 1000€.

Giurgiu Costin
Giurgiu Costin a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ 500 euro reviziile pe an.

Alex Fitz
Alex Fitz a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de cat de mult este utilizata masina. In cazul meu, la aproximativ 25.000km/an, fara a socoti combustibilul, maxim 500 de euro.

Cirstea Mihail
Cirstea Mihail a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ 200 ron impozit, 500 rca, rovinieta 140, revizii (ulei si restul de filtre), 1200 (de 2 ori prinde revizia pe an).

Chirila Alexandru-Ionut
Chirila Alexandru-Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

In jur de 2000 de lei.

Moldovan Abel Samuel
Moldovan Abel Samuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Acuma depinde aici de cati km faci, ce piese pui si cat te intereseaza sa schimbi piesele din timp pana nu se strica de tot. Un schimb de filtre mann + ulei liqui molly este cam 500 de lei. Anul trecut am avut de schimbat mai multe, dar per total am bagat catre 2000 de euro.

Rada Robert Ionut
Rada Robert Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

In jur de 1500 lei.

Cubleșan Cristian
Cubleșan Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu pot sa dau un raspuns exact pentru ca nu o am de mult timp, dar au fost necesare niste investitii de inceput. Au fost schimbate niste piese la alternator (600 lei), cauciucuri aproape noi (dot 2017) de iarna, le-am prins la un pret de 450 de lei toate 4, in ideea in care, in Carrefour, o singura anvelopa costa 450 lei. Am schimbat discuri si placute (2500 lei) si un filtru de habitaclu (40 lei). Am cumparat jante de aliaj pe 16 cu 850 si am calculat costul consumului de combustibil anual si este de 7200 lei insemnand 1200 l de combustibil si 6 lei per litru.

Coca Petrisor
Coca Petrisor a raspuns cu 5 ani în urmă

Intre 700-800 lei (asigurare, impozit si rovinieta).

Mihai
Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ 2 revizii de 100 euro + interventii cand e cazul - anual vreo 500 euro.

Dafinescu Marius
Dafinescu Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea mea pleaca de la 700 ron si in functie de km si exploatarea masinii se poate duce pana la 1500 ron.

Manolache Radu
Manolache Radu a raspuns cu 5 ani în urmă

Costa 1000-1200 RON reviziile in functie de km.

Claudiu Zvoristeanu
Claudiu Zvoristeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde de cat de mult mergi cu ea, dar in medie 1000 lei.

Grosu Cosmin
Grosu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

1000-1500 lei, schimb ulei, filtre, diferite piese, bielete antiruliu, placute frana.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Ionita Mihai Robert
Ionita Mihai Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt destul de ieftine in general. Nu cred ca este o masina mai scumpa decat competitia.

Giurgiu Costin
Giurgiu Costin a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt destul de ieftine tinand cont ca este marca Volkwagen, o marca destul de celebra si piesele destul de ieftine.

Alex Fitz
Alex Fitz a raspuns cu 4 ani în urmă

Fiind o masina destul de populara, piesele au un pret bun.

Cirstea Mihail
Cirstea Mihail a raspuns cu 4 ani în urmă

Din punctul meu de vedere pentru genul de masina si cat a costat noua e chiar ok, luand in considerare ca iau piesele AfterMarket (dar marci bune).

Chirila Alexandru-Ionut
Chirila Alexandru-Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Este undeva pe la mijloc, nici scump, nici ieftin.

Moldovan Abel Samuel
Moldovan Abel Samuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Mi-am facut o idee, nu mi se par scumpe neaparat, dar sunt prost calitative.

Rada Robert Ionut
Rada Robert Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt relativ ieftine.

Cubleșan Cristian
Cubleșan Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu, preturile sunt competitive.

Coca Petrisor
Coca Petrisor a raspuns cu 5 ani în urmă

Am fost atent la acest aspect, nu este o masina mai scumpa fata de competitie in materie de piese.

Mihai
Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am idee, orice cheltuiala e ceva in afara bugetului.

Dafinescu Marius
Dafinescu Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele din punctul meu de vedere sunt cam pentru orice buzunar. Depinde acum ce piese cad.

Manolache Radu
Manolache Radu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am cunostinte despre preturile la piese ale competitiei.

Claudiu Zvoristeanu
Claudiu Zvoristeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

Sunt preturi accesibile din punctul meu de vedere. O revizie cu schimbat de ulei si filtre costa in jur de 500 lei.

Grosu Cosmin
Grosu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

In comparatie cu alte masini gen Audi, BMW, piesele sunt mult mai ieftine.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Ionita Mihai Robert
Ionita Mihai Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

In cei 70.000 de km, in afara de revizii am schimbat caseta de directie de 3 ori, nu stiu daca a avut o problema anterioara. Aceasta a fost singura problema majora.

Giurgiu Costin
Giurgiu Costin a raspuns cu 4 ani în urmă

Pana acum am schimbat placutele de frana si egr, dar pe viitor o sa necesite o inlocuire si bateria tinand cont ca masina are 7 ani, in rest merge brici.

Alex Fitz
Alex Fitz a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina fiabila, dupa un anumit numar de kilometri este posibil sa apara unele probleme tipice, insa nu foarte scumpe, dar nu am avut nici o problema pana in prezent.

Cirstea Mihail
Cirstea Mihail a raspuns cu 4 ani în urmă

Volanta + ambreiaj nu o iau in considerare, le consider consumabile la km astia. Singura problema a fost EGR-ul care stiam ca urmeaza (problema tipica).

Chirila Alexandru-Ionut
Chirila Alexandru-Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Pompa de la pedala la ambreiaj pana acuma si rugina la aripa stanga si portbagaj, moartea lor :)).

Moldovan Abel Samuel
Moldovan Abel Samuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Masina asta nu are nici o treaba cu fiabilitatea. In general repari una, descoperi alta. Cea mai sensibila este cutia DSG, care chiar daca vechii propietari nu au avut grija sa schimbe uleiul si sa mearga frumos cu ea, te usca orice repari la ea. Partea de caroserie este la fel, jalnica, uitati-va pe drum ca majoritatea ruginesc de numa numa.

Rada Robert Ionut
Rada Robert Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu o am de mult timp, asa ca nu am avut probleme.

Cubleșan Cristian
Cubleșan Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Probleme am cu Egr-ul si am avut cu alternatorul, dar si cu franele.

Coca Petrisor
Coca Petrisor a raspuns cu 5 ani în urmă

Este foarte fiabila. Nu am intalnit nici o problema in acesti 10.000 km. Prietenul meu a achizitionat-o acum 2 ani, masina avand 170.000 km, de atunci a fost schimbata distributia, placutele de frana, uleiul la cutie si clar uleiul la motor impreuna cu filtre la fiecare 12.000-13.000 km parcursi.

Mihai
Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Am schimbat arcuri pe spate la 220 mii km, dupa 50 mii pe drumurile din Romania, schimbat radiator habitaclu si senzor temperatura motor la 240 mii km, in rest, revizii.

Dafinescu Marius
Dafinescu Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Volanta schimbata cand am luat-o, senzor turbina, bucse, bielete antiruliu, placute de frana, amortizoare.

Manolache Radu
Manolache Radu a raspuns cu 5 ani în urmă

Capete de bara din cauza drumurilor, in cazul in care se conduce subturata sau doar pe oras trebuie avut grija cu turbina, egr-ul, filtrul de particule.

Claudiu Zvoristeanu
Claudiu Zvoristeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am avut probleme majore cu ea. A inceput sa pierd lichid de racire pe la pompa de apa. Dar cum se apropie timpul sa-i schimb distributia, o sa-i schimb si pompa de apa.

Grosu Cosmin
Grosu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

In 42.000 km am schimbat urmatoarele: distributie (la achizitie), bielete antiruliu, placute frana fata/spate, termostat DSG, cablu maner exterior, portiera sofer, in rest ulei/filtre.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Ionita Mihai Robert
Ionita Mihai Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

Aleg sa merg in service-uri autorizate pentru ca imi ofera garantia produsului si a a manoperei. Nu sunt un fan al pietei negre.

Giurgiu Costin
Giurgiu Costin a raspuns cu 4 ani în urmă

De obicei imi aleg un service anume deoarece il cunosc pe baiatul de acolo, iar reprezentanta este foarte scumpa si serviciile sunt aceleasi.

Alex Fitz
Alex Fitz a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu neaparat in reprezentanta, insa la service-uri autorizate, unde stiu ca se lucreaza bine si cu piese de buna calitate.

Cirstea Mihail
Cirstea Mihail a raspuns cu 4 ani în urmă

Lucrez in domeniu, pentru revizie la cineva, pentru roti la altcineva, pentru diagnoza altcineva si tot asa, din fericire.

Chirila Alexandru-Ionut
Chirila Alexandru-Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

La baieti:)), un cunoscut care se pricepe foarte bine si face totul din pasiune, un om dedicat!

Moldovan Abel Samuel
Moldovan Abel Samuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Am fost pentru partea de cutie la reprezentanta, dar in rest orice tine de service am un prieten care se ocupa de toate masinile avute.

Rada Robert Ionut
Rada Robert Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu merg cu ea in reprezentanta, merg “la baieti” care se pricep la Vw.

Cubleșan Cristian
Cubleșan Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

Toate reviziile si reparatiile au fost facute la Auto check center cu factura.

Coca Petrisor
Coca Petrisor a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru distributie sau daca voi intalni probleme o sa merg la un service autorizat, dar schimbul de ulei si de placute de frana le fac acasa.

Mihai
Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

In functie de complexitatea lucrarilor mai degraba, decat in functie de pret. Pentru senzor motor sau radiator, am mers in reprezentanta - a fost nevoie sa stea masina desfacuta o saptamana, din cauza de furnizor de piese, am primit masina la schimb :). Reviziile nu mai sunt chiar asa ieftine la service-urile mai mici, asa ca incep sa merg tot la reprezentanta.

Dafinescu Marius
Dafinescu Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

“La baieti”, dar nu oricare. Tinand cont ca sunt service-uri care au fosti mecanici de la reprezentante nu vad de ce m-as duce la reprezentanta unde pot sa dau de doua ori mai mult.

Manolache Radu
Manolache Radu a raspuns cu 5 ani în urmă

Reprezentanta sau service autorizat. Nu sunt adeptul reparatiilor la baieti. O masina buna se tine doar cu reparatii de calitate.

Claudiu Zvoristeanu
Claudiu Zvoristeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

Aleg sa merg la reprezentanta cand am de facut o interventie mai pretentioasa, iar cand am de facut revizie uzuala ma duc intr-un service.

Grosu Cosmin
Grosu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Pentru reparatii simple gen schimburi ulei, diferite piese merg la service, urmeaza sa fac schimbul de ulei in cutia de viteze si voi merge la reprezentanta, costuri aproximative 1400 lei.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Ionita Mihai Robert
Ionita Mihai Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

O data pe an sau la 15.000km.

Giurgiu Costin
Giurgiu Costin a raspuns cu 4 ani în urmă

O data la 15.000km maxim.

Alex Fitz
Alex Fitz a raspuns cu 4 ani în urmă

Maxim un an sau 15.000 km.

Cirstea Mihail
Cirstea Mihail a raspuns cu 4 ani în urmă

La 10.000 km sau un an.

Chirila Alexandru-Ionut
Chirila Alexandru-Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

Cand producatorul recomanda sau cand simti ca ceva nu este ok.

Moldovan Abel Samuel
Moldovan Abel Samuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde de ce revizie vorbim, daca este vorbim de ulei si filtre, maxim 10000 de km, restul este ca mersul la doctor, o mai verifici din cand in cand.

Rada Robert Ionut
Rada Robert Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

O data pe an sau la 15000 km.

Cubleșan Cristian
Cubleșan Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

O data la 15000 km.

Coca Petrisor
Coca Petrisor a raspuns cu 5 ani în urmă

Cat de des este posibil.

Mihai
Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Doar asa cum ii alerteaza computerul de bord.

Dafinescu Marius
Dafinescu Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

Anual, asa cum recomanda producatorul.

Manolache Radu
Manolache Radu a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca la 15.000 km sau la un an.

Claudiu Zvoristeanu
Claudiu Zvoristeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

In functie de felul de mers, sa o faca la 1-2 /an.

Grosu Cosmin
Grosu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

15.000 km ulei/filtre, 210.000 km distributie, 60.000 km ulei DSG.

Ce consum are?

Ionita Mihai Robert
Ionita Mihai Robert a raspuns cu 4 ani în urmă

6 litri mixt si 7 in oras. Consumul extraurban este de 5, poate chiar mai putin.

Giurgiu Costin
Giurgiu Costin a raspuns cu 4 ani în urmă

In oras ii scoti un consun foarte bun de 7/8%, iar in afara orasului un consum de 6%.

Alex Fitz
Alex Fitz a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de stilul de condus. Oras 6.5, extraurban 5.5.

Cirstea Mihail
Cirstea Mihail a raspuns cu 4 ani în urmă

Urban 8% si autostrada cam 6% (merg putin peste limita in medie).

Chirila Alexandru-Ionut
Chirila Alexandru-Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

La un condus sportiv imi consuma 7 in afara si 10 in oras.

Moldovan Abel Samuel
Moldovan Abel Samuel a raspuns cu 5 ani în urmă

Oho, 10-11% in oras, iar afara cam 6-7%.

Rada Robert Ionut
Rada Robert Ionut a raspuns cu 5 ani în urmă

6 exterior si undeva la 8 9 interior (Bucuresti), asta depinde de stilul de mers si de aglomeratie.

Cubleșan Cristian
Cubleșan Cristian a raspuns cu 5 ani în urmă

In jur 6 mixt.

Coca Petrisor
Coca Petrisor a raspuns cu 5 ani în urmă

Un consum combinat de 5,5l /100 km la cum merg eu cu ea.

Mihai
Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Dupa rechemarea in reprezentanta pentru Dieselgate, a crescut consumul mediu cu vreo 0.5L/100.

Dafinescu Marius
Dafinescu Marius a raspuns cu 5 ani în urmă

In jur de 8% in oras si in jur de 6% exterior.

Manolache Radu
Manolache Radu a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum de 6,7 extraurban, 7,1 urban, 7 mixt.

Claudiu Zvoristeanu
Claudiu Zvoristeanu a raspuns cu 5 ani în urmă

In oras aproximativ 7%, iar afara intre 5 si 6.

Grosu Cosmin
Grosu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

In oras consuma 8.5 la suta si in afara 5 la suta.

Citeste si...
VW Passat: Recordul pentru cel mai lung drum cu un singur plin de carburant
VW Passat: Recordul pentru cel mai lung drum cu un singur plin de carburant

Introducere: În lumea auto, economia de combustibil este o preocupare constantă, iar în căutarea de a reduce emisiile de carbon și...

Cum sa-ti intretii anvelopele noi?
Cum sa-ti intretii anvelopele noi?

Ti-ai echipat masina cu un set de anvelope noi, inlocuind setul uzat. Anvelopele vechi faceau zgomot si de fiecare data cand trebu...

Semnificatia (micro)somnului din timpul conducerii unui autovehicul si modalitatile de preintampinare a acestuia
Semnificatia (micro)somnului din timpul conducerii unui autovehicul si modalitatile de preintampinare a acestuia

Articolul de fata reprezinta o initiativa de bun augur, cunoasterea metodelor de a ramane mereu atent la volan fiind mai mult deca...

Uite cu ce truc poti dezgheta parbrizul in cateva secunde
Uite cu ce truc poti dezgheta parbrizul in cateva secunde

Pentru nici un sofer nu este placut ca in fiecare dimineata de iarna sa piarda minute bune asteptand ca parbrizul masinii sa se de...

Probleme de productie pentru Dacia Logan 3
Probleme de productie pentru Dacia Logan 3

Automobile Dacia este recunoscut ca fiind cel mai mare producător de autovehicule din Romania, concern care din anul 1999 face par...