Parere posesori Volkswagen Passat B6 2.0 TDI 140 cp DSG
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Passat 2.0 TDI (140) DSG cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Passat 2.0 TDI (140) DSG.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur de 1500 2000 lei.
In jur de 1000-1500 de lei.
In afara de filtre, ulei si bari stabilizatoare nu a cerut alte investitii tinand cont de faptul ca daca este ceva in neregula nu ma las pana nu repar, iar acestea au cerut o investitie de 500 lei.
3000 lei.
4-500 lei depinde.
Pai luand si consumabilele in vedere sa zicem 1000 ei.
Nu am o suma fixa.
Putin comparativ cu ce ofera.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Da mi-am facut o parere si intr-adevar este mai scumpa la piese dar zic ca merita.
Nu cred ca este mai scumpa ca celalte modele din clasei ei deoarece Vw Passat este un model iubit si preferat de romani si fiind cerere mare, pretul pieselor este relativ mic, din punctul meu de vedere.
Este una din marcile ieftine la piese tinand cont de competitii.
Foarte scumpa! Etrier electric 1500 lei bucata.
Preturi mult mai accesibile fata de alte marci si gasesti piese usor.
Nu sunt scumpe piesele, sunt la un pret accesibil fata de competitie.
Piesele nu sunt foarte costisitoare depinde foarte mult si despre ce piese vorbim.
Chiar ieftina. Piesele pentru gama Vw intotdeauna au fost accesibile.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Cand am cumparat masina am avut probleme serioase care m-au obligat sa tin masina in reparatii pana la 5 luni de zile. In total reparatiile m-au dus undeva la 1000 de eura dar consider ca s-a meritat investitia.
Inca nu sunt convins 100% de fiabilitatea ei, deoarece a avut cateva probleme de care eram constient de ele in momentul achizitiei, mai exact, a trebuit sa ii schimb kit-ul de ambreiaj si sa repar electromotorul.
Tinand cont de norocul fiecaruia la mine s a nimerit sa am o gaura cat un muc de tigara in blocul motor care a cauzat pierderea de ulei, am etansat o si pana acum nu am mai avut nici o problema, in afara de asta nu am mai avut absolut nici o problema. Am citit ca aceste modele au o problema frecventa la injectoare dar in cazul meu nu am avut nici o problema.
Probleme: climatronic incalzire pasager dreapta, filtrul de particule se infunda si intr-un final esti obligat sa-l anulezi deoarece un filtru nou costa 8000 lei.
Motorasul de la etrier si axul de la pompa de ulei.
Nu am avut probleme cu ea se tine bine nu se strica repede ca probleme normale, sa zicem placute, discuri si cam atata altele nu am avut, e o masina stabila si rezistenta.
De un an de zile am investit in racitorul de gaze si un furtun turbo ( 800 RON).
Ambreiajele dsg 1 data, volanta 1 data , turbina 1 data si de 2 ori pompa de motorina. Dar totusi, fac 50.000 km pe an, in Bucuresti 95% din km. Asa ca eu consider ca problemele sunt minore la asa uzura.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Eu imi repar masina in poarta deoarece ies mult mai ieftin, cu ajutorul prietenilor si al familiei.
De obicei merg “la baieti” asta deoarece reprezentanta mi se pare foarte scumpa si apelez la ea doar atunci cand e chiar nevoie de cineva specializat. Cu toate astea eu unul pastrez o evidenta la ce am schimbat la ea impreuna cu toate facturile.
Aleg sa merg la un service mare si cunoscut deoarece am o anumita siguranta ca sunt oameni calificati si mereu m-au ajutat la orice problema.
Reprezentanta, dar te ustura.
“La baieti “, pentru ca se ocupa de ea de la inceput si e mai ieftin.
Aleg sa merg la asa zisi baietii deoarece unii dintre ei fac cat 100 de service-uri si chiar se pricep.
Q service Braila. Service foarte serios, angajati foarte buni si mana de lucru este decenta ca pret.
“La baieti”, pentru ca mananca acest model pe paine.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Ca la o masina normala.
Cu toate ca nu am mulți kilometri parcurși cu ea, eu ii fac revizia la aproximativ 11.000 de km.
Revizia trebuie facuta doar atunci cand cere ea in conditia in care nu intampini nici o problema pana atunci.
Anual.
12.000 km sau 1 an.
O data pe an sau inainte de o calatorie lunga deoarece e necesar.
In functie si de km efectuati.
8000 km in cazul celor ce o folosesc in jungle urbane. Multi fac revizia la 15.000 km. Dar daca ne luam dupa ore de functionare ar trebui sa faca la 8000 km.
Ce consum are?
In jur de 6 sau 7 in oras, 9 daca te si dai la ea.
O folosesc mai mult extraurban. Pana acum am obtinut un consum de 5.55-6 litri/100km.
In oras am consum 7.9 iar la drum lung 5.5.
8-9 litri.
7l mixt.
Consuma putin 2.0 tdi dsg in jur de 5.5-7.
Un consum mixt de 7-7.5 , mers astfel incat sa nu deranjez filtru particule / turbina.
8-8,5 mixt urban adica de la 15 la 3 dimineata in Bucuresti, 7 % autostrada (muscat din cascaval ), 5-6 % DN , consumurile sunt facute mereu cu clima pornita.
Dacia Spring este un nume care a devenit rapid cunoscut în lumea automobilelor electrice, datorită combinației sale de preț accesi...
Pe data de 16 decembrie, un cetățean român a fost oprit pentru control de către vameșii de la postul de taxare Saint-Isidore de pe...
In sezonul rece trebuie sa va schimbati modul de condus al vehiculului dumneavoastra. Conduceti prudent, nu folositi modul de pilo...
De multe ori, posesorii auto pot sa confunde cele doua notiuni – de aliniere a rotilor cu cea de rotatie a cauciucurilor. Articolu...
Romanii isi cumpara inca masini second hand in detrimentul celor noi, motivatia fiind in mare masura situatia financiara instabila...