Parere posesori Volvo V40 2.0 T4 200 CP

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volvo V40 2.0 T4 (200 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1997 - 1999. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volvo V40 2.0 T4 (200 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

O am din august 2018, deci nu stiu. Dar estimez undeva la 2500 de lei. Ulei schimbat la 7000 de km, filtre si alte consumabile. Sper sa nu sar de suma asta.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele nu sunt scumpe, avand in vedere motorizarea. 1855cm³ benzina turbo (pana in 2000 T4 a avut 1855cm³, iar dupa 2000 1948cm³). Un set complet de discuri si placute Brembo a fost undeva la 2500 de lei, deci e ok. In rest sunt preturi medii. Nu am gasit nimic exagerat.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

Masina e daily. Nu se incalzeste, sta foarte bine in trafic. Consumul depinde de stilul de condus. Uleiul nu se consuma exagerat. Probleme majore nu am avut pana acum. Doar cele legate de timp. Tot ce inseamna cauciuc cedeaza si trebuie inlocuit. O-ringul de la joja era distrus si imi ridica joja in sus. Simeringurile de la axele cu came la fel. Scapau ulei. Furtunele de presiune de la turbo au cedat la coliere si au fost inlocuite. Multe probleme la cauciuc.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiind pasionat, treaba se face 50-50. Eu schimb simeringuri si alte chestii, dar pentru probleme mai grave apelez la unul dintre multii amici cu service. Unul mi-a refacut evacuarea, altul mi-a schimbat bieletele antiruliu si rulmentii pe fata etc. Daca stiu si pot merg la prietenul care a rulat masina in Belgia. Are canal acasa si cunoaste masina foarte bine. Cand merg la el avem 870 de cai in curte. In 3 masini.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

7000 de km. Este un motor turbo si are nevoie de iubire si benzina premium, 98 sau mai sus.

Ce consum are?

Răducu Neacșu
Răducu Neacșu a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde. Eu am 11.5. Dar depinde de picior. Sunt momente in care am 10 si momente in care sare de 14. Dar media e de 11-11.5%.

Citeste si...
5 Simptome ale unei supape EGR defecte
5 Simptome ale unei supape EGR defecte

Automobilele moderne sunt dotate cu o multitudine de senzori si tehnologii moderne. FIecare are un rol predifint, iar functiile ac...

Cresteri semnificative de preturi la carburanti in Romania – benzina la 14.5 ron si previziuni sumbre legate de pretul motorinei pentru septembrie 2022
Cresteri semnificative de preturi la carburanti in Romania – benzina la 14.5 ron si previziuni sumbre legate de pretul motorinei pentru septembrie 2022

Razboiul din Ucraina, care a urmat pandemiei de COVID-19, are drept consecinta directa cresterea pretului titeiului, bunurilor si...

Lexus revolutioneaza: dezvolta o cutie de viteze manuala pentru masini electrice
Lexus revolutioneaza: dezvolta o cutie de viteze manuala pentru masini electrice

Lexus ar putea salva schimbatorul de viteze manual pentru autovehicule electrice Constructorul auto japonez ar lucra la o transmis...

Despre motorul F4R de la Renault
Despre motorul F4R de la Renault

Motorul F4R a devenit foarte popular datorita masinii Renault Megan si a unor modele sportive ale Renault. Exista multe modificari...

Sistemul quattro. Cum functioneaza, defectiuni, fiabilitate.
Sistemul quattro. Cum functioneaza, defectiuni, fiabilitate.

In acest articol vom vorbi poate despre cea mai buna tractiune inventata vreodata, de care cu siguranta ati mai auzit, dar nu stit...