Probleme cu Bmw Seria 3 320cd 150 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2004 - 2005, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
3
3
4
4
4
4
Ce probleme ai avut cu motorul?
La partea mecanica nimic doar piese. Am schimbat role, curea si fulie vibrochen, bujii incandescente.
Nici una.
Doar schimb ulei.
Fara probleme majore la motor. Am schimbat in decurs de 1 an jumate de cand am cumparat masina urmatoarele: bujii, releu bujii, filtru epurator, role accesorii, curele accesorii, garnitura pompa vacuum, filtre, ulei motor. In mare parte consumabile.
Ambele termostate (egr + antigel) si bujiile incandescente +preventiv curea accesorii si niste role si intinzatoare.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
La 290000 de km si m-a costat 2000 de lei.
280.000 km.
242000 - 700 RON.
285.000 km - 1500 ron.
215000 km reparatie 300-400lei.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
A inceput sa imi patineze ambreiajul si sa imi bata cardanul in caroserie.
Am schimbat doar ulei in cutia de viteze si diferential.
Nici una.
Nici o problema.
Nici o problema majora. Am parcurs 20.000 de km de cand am cumparat masina si nu am schimbat nimic la transmisie.
Nu am avut.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
280.000 km si 150 lei.
Nu am avut.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Mi-a picat electromotorul.
Niciuna.
Nici una.
0.
Fara probleme majore la instalatia electrica. Iarna cand este foarte frig afara, cand pun contactul sa o pornesc nu se aprinde bordul, dar masina porneste, iar dupa cateva secunde se aprinde bordul si totul functioneaza normal. Am inlocuit bateria dar problema a persitat. Dar se intampla doar iarna cand sunt sub -10 -15 grade afara. Si distanta parcursa in computerul de bord se reseteaza la 0 in aceleasi conditii de frig.
Nimic.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
N-am.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Altele ar fi ce tine de frane si articulatii si suspensii.
0.
Toba de esapament trebuia sudata.
Arc fata rupt ( uzura, rugina).
Rulment spate dreapta, schimbat si rezolvat 150lei toata distractia.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
260.000 km.
100 RON.
290.000 km - 120 ron.
209000.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Bucsaraia si flansele la cardan.
Clapetele de admisie.
Pompa de apa, clapetele de plastic.
Turbo, dar este datorita soferilor.
Oring pompa vacuum, clapete admisie motor.
Anulate neaparat clapetele de admisie, bratele suspensie fata sunt slabe si trebuie schimbate, in rest nu sunt defecte grave.
Siguranta net superioara in cazul masinilor dotate cu butoane standard in habitaclu, spre deosebire de cele prevazute cu ecrane ta...
Lichidul de racire este un element esential in angrenajul oricarui autoturism si de multe ori putem sustine ca este la fel de impo...
Desi exista foarte multe articole care ar trebui sa se asigure ca oamenii sunt informati in legatura cu subiecte precum faptul ca...
Daca in trecut testarea cu etilotestul era un lucru complicat si existau destul de putine aparate de acest fel in circulatie in ca...
Cele mai multe vehicule moderne au un sistem de control al tractiunii. Acest sistem monitorizeaza performanta si stabilitatea dire...