Parere posesori Audi A3 2.0 TDI 140 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A3 2.0 TDI (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A3 2.0 TDI (140 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Sfaturi Achizitie
Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?
Sa o cumpere fara sa stea pe ganduri dar sa fie si atenti pentru ca daca nu a fost ingrijita in trecut poate fi destul de pacatoasa in anumite puncte legate de motor.
Nu este foarte spatioasa dar merita daca nu ai de transportat multe bagaje.
Sa aleaga 2.0 quatro sau 2.0 bkd dar acest motor e cel mai bun.
Sa dea inainte cu incredere. Acest model nu va dezamagi.
Nu-si cheltuie banii degeaba.
Sa faca reviziile la timp, si sa nu cumpere alte piese decat cele ce au venit din constructia masinii.
Din prima trebuie tinut cont ca este o masina diesel și are filtru de particule. Asta presupune ca doritorii sa se uite la ce motor aleg, cel cu 16v sau cel de 8v. Performantele sunt aceleași la ambele modele, dar cele cu 16v vor avea multe probleme (chiulasa, turbina). Ideal ar fi motorul cu 8v și un singur ax cu came, care este fiabil. Si la acest motor trebuie luat in calcul starea la DPF.
Sa se abtina sa ii “rupa gura”. E rapida daca ii dai si poate fi periculos.
Daca si-o doresc, sa o cumpere, eu o recomand in ciuda celor 2/3 usi (este ok atat timp cat nu faci “taxi”).
Daca esti pasionat de modelul asta si ti-o doresti cu adevarat, poti sa ti-o achizitionezi :).
Daca au buget si bani de benzina sa aleaga varianta S3, benzina si multa putere :D.
Ii sfatuiesc cu mare drag sa-si ia o astfel de masina.
Sa o achizitioneze cu incredere, o sa fie placut surprinsi de ce-ti ofera.
Sa nu se sperie când citesc review-uri despre acest tip de motor, nu este ceea ce pare. Este o masina fiabila per total.
La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?
La motor, sa nu consume ulei sau sa piarda antigel.
Limitele de viteza.
Sa ii faci verificarile in reprezentanta sa vezi daca totul e real.
Pragurile, langa carenaje, ruginesc destul de des. Geometria la turbo, la km pe care ii au masinile de genul se mai infunda. In rest, motorina si la drum.
La confort. Sa fie cu de toate?.
La consumul de ulei si la intretinerea sistemului quattro.
Sa aibe km reali (sunt multe cazuri de km masluiti). Sa nu aibe DPF anulat, sa functioneze partea electronica.
La consum, sa nu consume mult.
Hmmm, turbo, ambreiaj, injectoare si chiulasa, este cunoscut ca motorul acesta cu 2 axe este mai problematic, dar intretinut corect este fara moarte.
La milioanele de km de sub capota, si la exterior sa nu fie lovita sau ruginita.
Ca si la orice alta masina, sa verifice bine liniile masinii, uzura materialelor in interior (butoane de la far, pedale, uzura la usi ), motorul sa sune rotund, cam greu de zis, sunt totusi masini vechi deja.
Cam la tot ce apartine de masina.
Nu stiu, sa functioneze tot la ea si sa nu aiba erori.
La motoarele BKD cele cu 2 axe cu came, este problema cu pompa de ulei, dar daca masina a fost intretinuta nu o sa existe asa ceva.
De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?
Este o motorizare dupa parerea buna, care are putere.
Motorul cu un singur ax de 140 cp pentru fiabilitate si putere. Daca ar fi sa aleg alta motorizare cea de 2.0 dar quattro.
Am ales-o interesandu-ma si afland ca e buna atat pentru oras, cat si pentru extern.
Am ales-o pentru ca imi doream o masina diesel. Avand cuplu cu mult peste un motor pe benzina imi doream acea senzatie de “a ma baga in scaun”.
Nu as alege alta. Motorul extraordinar BKD-urile.
Nu, nu as alege altceva. Este o motorizare fiabila, putere decenta, consum decent. Un ax cu came, sistem simplu, distributia la 90° fara filtru de particule, viata e usoara si simpla :)).
Initial am vrut modelul de 2.0 TFSI. Dar dupa o documentare temeinica am aflat ca aceste motoare tind sa consume ulei si dupa 200000km acest lucru este inevitabil. De aia am preferat modelul de 2.0 TDI cu un singur ax cu came.
Nu, nu as alege alta varianta. E un motor fiabil, fara filtru de particule si e si foarte puternic.
Nu as alege altceva, nu stiam multe despre ea, dar cu timpul am vazut ca este chiar foarte fiabila, consum mic, putere mare.
Am ales aceasta motorizare pentru caluti pe care ii poti adauga pe parcurs. Cea mai buna motorizare de pe modelul acesta este 1.9 tdi mult mai fiabil ( nu este asa pretentios ).
Sincer am cautat varianta 1.8T insa sunt rare si ce am gasit nu arata estetic cum imi doream. 2.0TDI sunt cele mai raspandite asa ca am avut de unde alege.
Motorizare foarte buna, da mi-as lua una noua.
Am dat benzinara ca a cedat chiulasa si am zis sa incerc si diesel.
In momentul in care am cumpărat-o nu știam foarte multe, doar chestiile “esențiale”, ulterior am citit și m-am documentat. Dacă as avea același buget, nu as alege alta varianta.
Asa cum am mentionat in repetate randuri, martorul Check-Engine este unul foarte important, deoarece poate simboliza o multitudine...
Desigur, nu putem oferi un raspuns standard la aceasta intrebare, deoarece difera foarte mult in functie de capacitatile persoanei...
Cand se apropie iarna, ce trebuie sa faci ca sa fii sigur ca masina ta este pregatita pentru anotimpul rece? Vremea rece poate afe...
Cu totii ne bazam pe aerul conditionat din masina pentru a ne mentine racorosi in acele zile caniculare de vara. Nu este nimic mai...
Soferii din Romania trebuie sa trateze cu o mai mare responsabilitate regulile de circulatie. Chiar daca dupa obtinerea permisului...