Parere posesori Audi TT 1 1.8T 225 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi TT 1.8 T (225 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1998 - 2000. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi TT 1.8 T (225 Hp) quattro.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Cabrio si Quattro, e turbo si are cuplu. Singurul dezavantaj e ca e putin cam grea, in rest e ok.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Masina personala a unui tip.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Scump s-o conduci daily. Consuma cam 16 mediu, cel mai tare e sentimentul sa mergi decapotat, imi place ca-i decapitarea automata si foarte rapida, nu-mi place ca e cam zgomotoasa la viteze mari (suiera vantul).
Pentru multi pasionati auto, nimic nu se compara cu o transmisie manuala. Apasarea ambreiajului si schimbarea rapida a treptelor d...
Proba teoretica a examenului auto continua sa ridice probleme grave pentru foarte multi participanti. Chiar daca in momentul de fa...
Rolul unui termostat este acela de a gestiona lichidul de racire care patrunde si care iese din motor, in timp ce rolul senzorului...
Vom incepe prin a spune ca uleiul de motor este cel mai important lichid pe care il regasim in angrenajul unui motor, fara de care...
Numeroase trenuri CFR au înregistrat întârzieri semnificative la destinație din cauza limitărilor de circulație și a unor defecțiu...