Parere posesori Bmw Seria 3 320i E90
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320i (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320i (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Ma caracterizeaza plus linia clasica.
Fiindca este exact pe gustul meu, si ma simt super bine in ea chiar si in prezent, urmand inca cateva mici investitii necesare, oarecum minuscule. (2-300 de lei, la un total cu achizitionarea de pana in 20 mii lei).
Am cumparat acest seria 3 E90 din, frustrare! Sa va explic. Eu cautam un seria 3 F30. Eram pregatit sa cheltui maxim 16.000 de euro, trebuia sa fie benzina si automata. Dupa luni de zile in care nu a aparut nimic ok, am dat intr-o zi anul mai jos, de curiozitate, sa vad ce gasesc! Si am gasit-o, 2007, benzina, automata, cumparata din Romania, proprietar in acte. Dupa ce am vorbit cu proprietarul, am descoperit ca parintii lui erau medici ca mine si aveam cunostinte comune. Un tip foarte ok, nici vorba de teapa. Nici nu am clipit, l-am rugat sa vina cu masina in Bucuresti, el urmand sa participe la un eveniment aici, a adus-o, am fost la Bavaria, i-au facut o verificare care a durat 7 ore (sapte ore!!!), nu i-au gasit niciun defect, i-am dat omului banii si am luat masina. Fiscalul si anvelopele de iarna au ajuns saptamana urmatoare prin curier.
De cand eram mic imi doream un Bmw, am inceput cu un e60 530d, iar acum am revenit cu picioarele pe pamant, pentru ca impozitul si cheltuielile erau uriase. Un 2 litri benzina este tot ce ai nevoie si pentru oras, cat si pentru alergare, mai ales pentru alergare :)).
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Germania.
De la o prsoana care sa inspire incredere, si/sau de la un promotor online serios (in cazul prezent www.autovit.ro).
Persoana fizica, proprietar de peste 7 ani al masinii respective.
Am achizitionat-o prin intermediul Autovit, am vazut in aceeasi zi 5 masini la fel, insa m-am oprit la una care din punct de vedere mecanic era aproape impecabila.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Directie putere si stabilitate.
Imi place confortul oferit, faptul ca merge corespunzator, avand un motor care pana in porezent nu ma dezamageste (si sper sa nici nu o faca), are aspect pe gustul meu reusind de cele mai multe ori sa acapareze privirea celorlalti si imi ofera o oarecare siguranta, Ce ar fi super ok daca ar avea un consum ceva mai mic (in oras are un 6,5 - 9 l/100 Km, iar in oras 12-14l /100 km), dar tinand cont ca e pe gustul meu si isi face treaba imi e mult mai ieftin cu ea decat cu taxi :).
Masina, desi se apropie de 12 ani vechime si a trecut de 150.000 km este incredibil de silentioasa, face 0-100 kmph fix ca in carte (9.6 secunde), cutia automata schimba impecabil, nu are niciun “greieras”, nu s-a matuit niciun plastic, nu s-a sters niciun buton, nu s-a defectat nicio functie. Masina asta in interior este 100% si in exterior 80%. Inca are vopsea originala din bara In bara, zgariata ici-colo, dar cand o spal, am impresia ca este o masina noua. Se conduce impecabil, volanul te duce fix unde anticipezi, acceleratia de motor benzina aspirat (preferatul meu) este de asemenea grozava, cutia are rapoartele foarte bine gandite si in afara de retrogradari in kickdown, chiar nu iti dai seama cand schimba. Singurul lucru care nu imi place este ca imbatraneste modelul si incep sa vad in ce in ce mai multe cu volan pe dreapta, cu fum negru, cu cruciulite pe parbriz, cu muzica “de petrecere” la maxim. Nu imi place sa fiu confundat cu cei care conduc asa ceva.
Fiind o masina de zi cu zi, imi place ca daca vreau ma pot juca cu ea, in limita bunului simt si al orasului, ceea ce imi displace este ca rareori mai sare din viteza, nu cupleaza bine ambreiajul.
Probabil nu ati vazut niciodata acest lucru sau pur si simplu nu va interesat, dar latexul de cauciuc din care sunt construite anv...
Daca pana acum in mare parte am vazut stiri doar despre masinile electrice, se pare ca industria auto merge si mai departe, iar az...
Discurile de frana reprezinta echivalentul modern al sabotilor de frana utilizati in sistemul de franare cu tambur. In prezent maj...
Asa cum bine ne-am obisnuit de cativa ani buni incoace, venirea iernii reprezinta un real cosmar pentru autoritati, acestea mentio...
Masina ta nu a mers cum trebuie in ultima perioada, asa ca decizi sa o duci in service. Ajuns acolo, dupa o inspectie amanuntita,...