Parere posesori Bmw Seria 3 320i E36
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320i (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1990 - 1995. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320i (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Imi placea inca de la 14 ani cand am condus un model de genul , forma ei , tractiune spate , motorul in 6 cilindrii si in plus gasesti destul de multe dotari pentru anul ei de fabricatie.
Pasiunea pentru vehicule vechi cu motor cu mai mult de 4 cilindri.
Mi-a placut de mic.motorul 6 in linie e altceva. E dotata pentru anul ei. Clima doua zone,computer bord,geamuri electrice. Foarte fiabila, doar schimburi si articulatii,telescoape.
Am ales sa cumpar un E36 coupe pentru ca este ultimul model clasic facut de BMW si mie mi se pare mai bun ca toate plasticele fabricate dupa ea, plus placerea de condus imensa pe care ti-o creaza atunci cand esti la volanul ei, plus stabilitatea ei pe sosea.
Fiind pasionat de marca, mi-am dorit o masina care sa aiba o tinuta de drum sportiva, sa se indrepte catre categoria clasice, neaparat 2 usi si tractiune spate, decizia nu a fost foarte dificila. Din pacate, fiind un model inca hulit si in general slab intretinut in Romania, a durat mai mult sa gasesc una care sa ma satisfaca din punct de vedere tehnic.
Cum se spune, totul incepe cu un vis. Acum 16 ani am mers prima data cu acest model. Dupa atat timp, am reusit sa imi permit si eu una. Visele se implinesc.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Romania , pe langa bucuresti , stefanesti mai exact.
Germania.
De la Baicoi. O avea omul de 2 ani luata din Germania.
Am cumparat-o din Craiova.
De la un alt pasionat.
Am achizitionat-o de la o persoana fizica din Navodari, al 4-lea proprietar, sa zic asa.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Este destul de obositor condusul zi de zi cu ea , nu este foarte confortabila , nu este stock , are o suspensie sport , jante pe 17 , este lasata jos destul de mult de aceea mereu trebuie atentie la gropi , linii de tramvai , guri de canale mai ridicate.
Imi place totul mai ales sentimentul de a conduce o masina de aproape 30 de ani cu un motor puternic dar consumul este cam mare.
Nu ma plictiseste,oricat as conduce-o. Nu imi place ca nu e destul de mare. E totusi seria 3.
E o placere foarte mare sa o conduc, pentru mine e masina perfecta.
De cand am luat-o a suferit multiple upgradeuri, atat pe motor, frane, suspensie, in ideea de a-mi oferi o senzatie cat mai sportiva si in acelasi timp pur mecanica, departe de sentimentul zilelor noastre in care parca niste calculatoare conduc in locul tau. Rigida, brutala, directa si fara menajamente pentru sofer, poate fi totusi o provocare sa o conduci la drum lung. Ce imi place cel mai mult? Cred ca faptul ca indiferent ca ma uit la ea, sau o conduc, fie incet sau tare, imi pune un zambet pe fata.
Nu m-as mai da jos din ea. E sport, dar dupa ce reglezi scaunul, devine impresionant de confortabila. E un pic galagioasa, recunosc, dar cei 6 cilindri nu sunt ceva de neglijat. Ma relaxeaza cu 50 kmh si imi aduce zambetul pe fata de fiecare data cand calc pedala mai tare. Stabila, rezerva de putere imensa. Consumul si piesele OEM sunt singurele minusuri.
Sunt multi posesori ce isi baga masina la hibernat pe perioade mai lungi de timp. Unii soferi, ca sa isi protejeze masinile de sol...
Doua automarfare incarcare cu deseuri sub forma de cauciucuri uzate au incercat sa intre in tara noastra prin punctul de trecere a...
Impedimente in dezvoltarea industriei de autovehicule electrice Viitorul in domeniul auto il constituie, asa cum bine putem observ...
Întrebarea despre cât timp rămâne marihuana în sânge este una frecventă pentru cei care sunt interesați de efectele consumului de...
Frana de motor este o tehnica foarte buna de folosit atunci cand avem nevoie de un nivel mare de putere de franare si este gresit...