Parere posesori Dacia Logan 1.2 75 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Dacia Logan 1.2 (75 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Dacia Logan 1.2 (75 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Practica si ieftin de intretinut, incapatoare, serioasa, este masina ideala pentru o familie care doreste sa faca multe drumetii.
La data achizitiei in 2012, masina a fost o necesitate mai mult decat un moft, mama mea si-a deschis o afacere dupa ce a renuntat la job-ul vechi si avea nevoie de o masina. Loganul a fost o alegere de buget, dar nu a fost foarte ieftin: 8000€ cu o motorizare de 1.2 75 hp si cu programul rabla. Cand am implinit varsta de 18 ani am dat de permis, iar peste 2 ani in ianuarie 2017 am primit masina cadou de la mama mea, ea facand un upgrade pe un Dacia Duster 1.6 110 hp.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Practica si serioasa fara demaraj dar daca intri in simbioza cu masina veti deveni una si aceeasi fiinta si nimic nu va va putea despartii.
Opinia mea va fi destul de subiectiva (venind de la un tanar de 22 ani): -Modelul acesta de logan 1.2 a fost o mare cacealma, de aia cred ca si fost scos de pe piata, e un pic cam lenes, daca e o panta mai mare de 15% te chinui sa o urci, daca e o depasire pe un dn, iti trebuie 1km sa fii sigur ca reusesti sa depasesti, iar daca vara mergi la mare 4 insi si vrei sa ii dai cu 120 pe autostrada, renunti la aer conditionat. - Masina in general e ok, decenta pt un incepator, trebuie sa-i dai a 4a viteza sa ajungi la 60 la ora, numai buna sa inveti plecarea din rampa pe benzina, sa mergi vara cu geamul deschis, ca sa nu dai drumul la ac. -Consumul pot sa zic ca e punctul forte al masinii avand un consum mediu de 7/100 in oras si 5.5 afara, destul de ok, acum depinde si de stilul de condus. - Sistemul audio imi place, se aude destul de bine si faptul ca am bluethooth e un avantaj ca pot sa pun muzica de pe Youtube.
Cuva de retentie este conceputa pentru a preveni varsarea accidentala si scurgerile periculoase care pot provoca pagube sau accide...
Un scenariu de cosmar, prin care probabil a trecut aproape orice sofer cel putin o data, fie din neatentie sau din oboseala, este...
Reprezinta masinile electrice unica alternativa pentru conducatorii auto? Se pare ca nu … inca! Ca urmare a scandalului internatio...
Conform legislatiei actuale, soferii pot primi amenzi de pana la 2.900 de lei in cazul in care au in zona parbrizului suport de te...
Introducerea unei noi culori la semafor si anume lumina alba este o idee in studiu ce are ca scop un control mai bun al fluxului d...