Parere posesori Volkswagen Golf 4 1.9 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.9 TDI (101 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2002 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.9 TDI (101 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
3500 lei.
500-600 ron.
2000 - 3000 lei, aici depinde si de tine daca tii la masina sau nu.
In jur de 2000 lei.
Asigurarea undeva la 400 lei, iar impozitul e atat de mic incat am uitat cat costa ?
Intretinerea este ieftina, daca luam in considerare doar ce schimba oamenii in general la o masina (sa zicem 600-700 lei). Dar ma consider pasionat de masini, asa ca investesc suflet si bani pentru a imbunatati-o.
Anul acesta am facut un service mai serios al masinii, am schimbat mai multe componente care erau din fabrica (ambreiaj, discuri frana). In rest, motorina plus in jur de 2 000 de lei pentru întreținere pe an.
Pana in 800 de roni daca nu iti bati joc de ea si o conduci asa cum merita.
Eu am masina de 6 ani, in primii 5 ani am schimbat doar consumabilele, anul acesta am schimbat mai multe: -turbina noua(3500 lei) -injectoare noi (1000 lei bucata) -pompa tandem noua(1300 lei) -ambreiaj (am renuntat la cel cu masa dubla si am pus cu masa simpla) si altele, anul acesta a cam fost paguba.
2000 Ron daca vrei sa nu ai probleme majore cu ea mai tarziu.
Depinde cati km parcurgi. Intre 500-2000 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este o masina usor de intretinut.
Nu, este o masina ieftin de intretinut.
Consider ca sunt mai scumpe piesele in raport cu pretul masinii.
Putin scumpe, dar bune.
Piesele sunt foaaarte ieftine. Apartinand grupului VAG preturile sunt la fel intre toate masinile.
Este o masina la care piesele sunt ieftine si se gasesc din abundenta!
Piesele sunt relativ ieftine fata de alte masini, fiind o masina foarte comuna.
Masina asta din cate vad eu de si au trecut atatia ani este inca la mare cautare si pretul ei pentru achizitionare este o competitie.
Este o masina destul de ieftin de intretinut, daca nu trebue sa schimbi piese importante.
Este o masina corecta daca vorbim de piese. Daca cumperi piese de origine atunci beneficiezi de un raport calitate/pret bun. Piesele aftermarket au o calitate mult mai slaba decat alte piese si de multe ori vin defecte din fabrica (exemplu fiind EGR-ul).
Piesele la masina sunt foarte ieftine, aici vorbind de piese aftermarket.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Masina este ok. Dar avand in vedere ca e o masina second hand are nevoie de mai multe.
Probleme datorate kilometrilor, am inlocuit tachetii hidraulici si axul cu came.
Are probleme cu etrierii pe spate si cu rugina. Am avut o problema la cutia de viteze, se stricase si nu intra bine in viteza si smucea la schimbarea vitezei si plecarea de pe loc.
Cand am cumparat-o avea lovituri de parcare, am mai schimbat cate ceva, am revopsit-o integral.
Este o masina foarte fiabila, deoarece eu am permisul de 1 an si cateva luni, la inceput am fost innebunit dupa porniri agresive si burnout-uri, inca nu am reusit sa termin ambreiajul si volanta, dar nici mult nu mai are??.
De cand o am eu nu am intalnit probleme. Este o masina foarte fiabila si nu a necesitat investitii pe parte mecanica.
Foarte fiabila. Probleme majore: defectarea ventilatorului de la radiator, pompa de inalta presiune. Probleme minore: macaraua de la geamurile fata, ventilatorul de habitaclu.
Este destul de fiabila probleme au fost de genul : -termostat schimbat -injectoare -burduf -telescoape. Oricum in mare parte au fost consumabile ceea ce e si normal la intretinerea ei .
Mi-a cazut turbina, am stricat 2 ambreiaje, am schimbat pompa tandem pentru ca facea pilitura si mi-a stricat si injectoarele.
Singura piesa majora care am schimbat-o a fost kitul complet de ambreiaj, cumparat pe original si a fost destul de mult. In rest am facut schimbul de lichide, filtre, placute si discuri, periodic. O singura data am pornit-o impinsa cand s-a stricat starterul de la electromotor si a costat in jur de 200 Ron cu totul. Pompa din rezervor s-a ars pentru ca aproape tot timpul alimentam cam 10 litri, motiv pentru care pompa se supraincalzea. A mai fost schimbat si parbrizul din cauza drumurilor pline de pietricele.
Problemele nu am avut, singurele piese schimbate cel mai des au fost consumabilele ( ulei, filtre, distributie), dar si alte piese care se strica in timp si necesita inlocuire .
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Reprezentanta, oameni in general fac lucrurile doar sa fie facute..nu lucreaza bine.
Prefer sa o repar singur.
La baieti, in reprezentanta nu cred ca mai gasesti piese pentru ea si un service e mai aproape decat o reprezentanta.
La baieti, cost mai redus.
La baieti, tata. Daca merg cu ea la reprezentanta ma costa reparatia mai mult decat masina.
Am un mecanic bun la care apelez, pentru ca la reprezentanta ar costa mult prea mult ( si dansul oricum face o treaba exceptionala).
Avem un service la care mergem de fiecare data si par oameni seriosi, ne-au ajutat mereu cat de repede se poate.
E o masina care se poate duce chiar si la baieti, eu personal nu prea am dus-o in service decat ceva ce n-am stiut eu, in mare parte ma ocup personal de ingrijirea schimburile si probleme ei daca apar.
Merg la baieti deoarece de cand am cumparat-o am mers cu ea la un singur mecanic prieten cu mine si o cunoaste foarte bine.
Am mecanicul meu. Nu merg in orice service. Din pacate e plin orasul de asa zisi “meseriasi”. Eu duc masina la service fara sa-mi fac griji ca o sa ma “arda la piese” sau “daca nu-mi strange un surub”.
La service-uri autorizate RAR, piesele si manopera in reprezentanta sunt de cateva ori mai scumpe decat “la baieti” .
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
10000 km.
10.000 kilometri nu mai tarziu poate chiar mai repede de atat.
Sa isi faca revizia macar de 3 4 ori pe an.
De cate ori este nevoie, minim o data pe an sau la 10.000 km.
Periodic.
Maxim 10000 km.
Schimb de ulei, filtre si consumabile o data la 15 mii de kilometri.
O data pe an si ori de cate ori este nevoie cel putin pana incepi sa observi si sa iti cunosti masina, ce poate si ce nu, si probleme are si ce nu.
La 10.000 km.
Cel putin o data pe an.
La cat timp prevede legea :)) 10.000 km.
Ce consum are?
Oras 6.5 Exterior 4.5-5 Combinat 5
6-7 %.
7.5 l/100km urban 6 l/100km extaurban
4,8 afara 6,3 oras.
In oras 6.5%, iar la drum intins cu clima pornita undeva la 5%.
8% oras, 6 extraurban.
Cu mers repede: 6.2 in afara orasului, 9 in oras. Cu mers decent: 5 in afara orasului si 7 in oras.
4.5 /5 la suta de km urban si 6/7 in oras.
Acum am un consum de 4.5 extraurban si 5.5 urban.
6,8 media. La exterior aproximativ 5% iar in oras 8%.
5-6 l in afara orasului, iar 6-7 in oras.
Conform informatiilor publicate pe site-ul Politiei Locale a Municipiului Bucuresti, www.plmb.ro, „Politia Locala isi desfasoara a...
Momentul achizitiei unei masini, indiferent daca vorbim de un autovehicul din reprezentanta sau la mana a doua, presupune exprimar...
Raspunsul este depinde, in functie de ce face cel din fata ta. Daca iti taie calea in timp ce tu esti in depasirea lui si decide s...
Stergatoarele deparbriz sunt elemente esentiale atunci cand vine vorba despre condusul in conditii de siguranta. Probabil nu vei a...
Sistemul de iluminare al masinii este un sistem vital atunci cand vine vorba despre siguranta ta si a celorlalti participanti la t...