VW Golf VII (2012 – 2016) pareri si probleme comune

VW Golf VII (2012 – 2016) pareri si probleme comune

Golful este printre putinele masini despre care se poate spune cu usurinta ca se confunda cu clasa din care face parte. Golful nu a fost niciodata catalogat ca rivalul lui Ford, Bmw, etc. Ba din contra, ceilalti au fost catalogati si criticati in functie de Golf. Parca pentru clasa lui industria auto au folosit Golful ca un sablon si dupa el ceilallti primeau note, bineinteles, niciodata mai mari.

Vorbim astazi despre Mk7 care este construit pe o platforma, MQB, care atarna foarte greu in grupul Volkwagen asa ca putem spune ca Golf 7 poarta o mare responsabilitate pe umeri. Desi Mk7.5, Golf 7 Facelift si Mk8 au fost deja lansate, pentru multi Mk7 ramane de preferat in detrimentul celor mai noi.

 

Cele 29 de milioane de unitati vandute de cand Golf a aparut prima data in 1974 sustin afirmatia de mai sus. Golful este pentru grupul Volkwagen o reteta care pur si simplu functioneaza. De ce ai schimba ceva care merge? Ati auzit de expresia: Mai bine este dusmanul binelui? Multi producatori se dau peste cap sa inoveze si sa schimbe atat de mult niste modele consacrate doar pentru a prinde o cota de piata un pic mai mare. Cei de la Vw nu s-au sinchisit sa faca asta cu Golf. Si bine au facut.

Golful ofera o gama foarte larga de motorizari. De la 1.0 litri turbo la Golf R cu 296 de cai putere si tractiune AWD. Poti alege un Golf hatch, sedan, MPV sau chiar Alltrack.

 

Dupa cum v-am obisnuit acesta nu este un review auto normal. Am cumulat parerile a peste 50 de posesori de Golf 7, cu diferite motorizari, pentru va putea face voi o idee cat mai corecte despre costurile de intretinere pe care le au, despre costul pieselor si problemele comune care apar la Golf. Haideti sa incepem.

Golf 7 pareri posesori

Cat costa intretinerea pe an la Volkswagen Golf 2.0 TDI (150 Hp) BMT ?

Anghelache Durst Andrei Ionut a raspuns:

1700 lei - doua schimburi de ulei + filtre si placute.

 

Tanasă Claudiu a raspuns:

Un schimb ulei la motor + filtru aer + filtru ulei + filtru aer habitatul + filtru motorina costa maxim 600 lei si am pus numai filtre si ulei de cea mai buna calitate ( MAN si LIQUI MOLY ). Am ales sa fac schimbul la 15000 de Km chiar daca la cartea ei se recomanda la aproape 30000. Nu am schimbat inca uleiul la cutia automata.dar am auzit ca poate ajunge la 500€. Distributia se schimba la 180000.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la Volkswagen Golf 2.0 TDI (150 Hp) BMT ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Anghelache Durst Andrei Ionut  a raspuns:

Este o masina ieftina la intretinere, motiv pentru care am si ales acest model.

Tanasă Claudiu a raspuns:

Nu. In afara de un bec nu am schimbat nimic. Diagonala este totusi cam scumpa si cei de la un service neautorizat nu se pricep. Electronica complexa are acest inconvenient.

 

Cat costa intretinerea pe an la Volkswagen Golf 1.6 TDI (110 Hp) BMT ?

Cristi țăranu a raspuns:

Cred ca in jur de 1000-1500 lei.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la Volkswagen Golf 1.6 TDI (110 Hp) BMT ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Cristi țăranu a raspuns:

Doar kit-ul de distributie a fost mai scump si mai greu de gasit (2000lei), placute de frana 190lei.

 

Cat costa intretinerea pe an la Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ?

Alex Dusca a raspuns:

O detin de aproape 2 ani, nu am calculat exact, probabil undeva la 2000 de lei.

Alupului Cosmin a raspuns:

Sunt mecanic deci nu pot fi obiectiv :)).

 

Vlad Brinza a raspuns:

Un schimb de consumabile (ulei motor, filtre) e ~500 lei la un service autorizat RAR, 1200 lei la reprezentanta. Aici se mai adauga RCA, Casco (optional) si altele care sunt generale pentru toate masinile (lichid parbriz, stergatoare etc). Mai vreau sa mentionez ca, pe echiparea mea, masina are jante pe 19”, diametru cauciucuri 225/35R19. Trebuie luat in considerare ca un cauciuc bun, la dimensiunea asta, costa 800 lei.

 

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Alex Dusca a raspuns:

Nu mi se pare o masina foarte scumpa ca piese tinand cont de an si performante.

Alupului Cosmin a raspuns:

La capitolul acesta cred ca sta bine in comparatie cu altele.

 

Vlad Brinza a raspuns:

Pentru ce este, fiind un model mai special, preturile sunt normale. Dar mai mari, bineinteles, ca la un alt VW mai de serie din aceeasi generatie.

 

Chiar daca motorizarile sunt diferite aparent Golf 7 nu este greu sau scump de intretinut. Posesorii au cheltuit in medie 1500-2000 de lei pe an.

 

Trecem acum la problemele pe care le-au avut proprietarii, dupa vom vorbi despre fiabilitate, probleme comune si rechemarile in service pe care le-a avut Golf 7 de-a lungul anilor.

Cat cred posesorii ca este de fiabil Golf 7?

Cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.6 TDI (110 Hp) BlueMotion ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Iacob Mihai a raspuns:

Momentan nu am avut nicio problema cu ea si in cei 6 ani ai masinii, a avut doar consumabilele schimbate, deci dupa parerea mea, este foarte fiabila.

Cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.6 TDI (90 Hp) BMT ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Valean Marius a raspuns:

Nu am avut probleme cu ea, este fiabila.

 

Cat de fiabil este Volkswagen Golf 2.0 TDI (150 Hp) BMT ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

anghelache durst andrei ionut a raspuns:

O am din decembrie 2017, am avut o singura problema, s-a infranat roata dreapta spate care a necesitat schimbarea etrierului, in rest nu am avut nicio problema.

 

Tanasă Claudiu a raspuns:

S-a ars un bec pentru functia de iluminare pe viraj. Am putut rezolva problema insa in al treilea service. A costat 150 lei diagnoza, 26 lei schimbul si 3 lei becul.

Cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.6 TDI (110 Hp) BMT ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Cristi țăranu a raspuns:

Un schimb de placute de frana si distributia, in rest mai nimic, masina merge foarte bine si se comporta excelent. Cu pompa de apa a fost mai greu de gasit pentru ca este cu un senzor si a durat ceva pana a venit comanda.

 

Cat de fiabil este Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (220 Hp) BMT ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Alex Dusca a raspuns:

Am avut o singura problema, mi s-a defectat senzorul care citeste temperatura apei din pompa de apa si acest senzor este capsulat la Golf 7 si a trebuit sa schimb pompa cu totul. Asta a fost singura reparatie.

Alupului Cosmin a raspuns:

Singura problema pe care am avut-o a fost sa se defecteze pompa de apa (este o pompa antrenata de o mini curea de distributie si are in interior niste supape actionate electric) dar a fost schimbata in garantie.

 

Vlad Brinza a raspuns:

Nu pot sa ma pronunt pe termen lung pentru ca o am doar de 10 luni. Dar pana acum, mi se pare o masina foarte fiabila. In 13.000km a trebuit sa schimb doar un bec de cornering (H7) care s-a ars.

 

Putem cu usurinta sa sustinem ca masina are o problema comuna cu pompa de apa. 3 posesori au trebuit sa schimbe pompa din cauza unui senzor capsulat in corpul pompei care nu poate fi schimbat separat de pompa.

Probleme comune Golf 7

  • pompa de apa sau senzorul pompei;
  • metalul de pe butonul de start-stop se dezlipeste repede;
  • probleme cu trapa;
  • pompa de benzina din rezervor;
  • ambreiaj.

Rechemari in service Golf 7

Rola de pe axul cu came se poate bloca si rupe cureaua de distributie. Masina pierde ulei.

Modelele afectate sunt cele cu cod motor EA211 si au fost fabricate intre Decembrie 2013 si Martie 2015.

Cum se conduce Volkswagen Golf 7?

De multe ori vei ajunge in situatia in care vei conduce masina mult mai tare decat ai vrea sa o faci. Masina nu face asta pentru ca senzorul pedalei de acceleratie este setat prost ci pentru ca aflat la volan te afli blocat intr-o bula de stabilitate, acuratete si control.

Masina ofera o senzatie de siguranta si datorita unui volan foarte sensibil, controlat electronic.

 

Cum se conduce in oras?

anghelache durst andrei ionut a raspuns:

Desi este destul de mare, pot spune ca nu am avut probleme cu ea. Se parcheaza usor. Unghiul de atac al rotilor este destul de mare, lucru care ma ajuta sa pot intoarce in spatii destul de mici.

Tanasă Claudiu:

Am obtinut permisul la 49 de ani dar am inceput sa conduc efectiv la 52. La varste inaintate reflexele se formeaza mai greu dar cu aceasta masina a fost foarte lejer. Nu va bucurati prea mult de functia start&stop. Veti prefera sa o tineti cel mai adesea inchisa.

 

Alex Dusca a raspuns:

Este foarte rigida, daca ai probleme cu coloana sigur nu o sa te ajute la recuperare. Pe modul sport treci peste liniile de tramvai cu 2-3 km/h.

 

Alupului Cosmin a raspuns:

La dotarile cu care este echipata se conduce foarte usor, poate chiar mai usor decat un golf normal, se simte ca este mai rigida ca si suspensie in rest servo, cutie de viteze lucreaza fara sa am ce sa le reprosez.

Vlad Brinza a raspuns:

Se vede ca masina nu a fost proiectata ca fiind o masina de oras. Plecarea de pe loc e mai brusca fata de alte cutii automate. Dar nu e neplacuta, si e ceva cu ce te poti obisnui.

 

 

Cum se conduce la drum lung?

anghelache durst andrei ionut a raspuns:

Este ok, se putea mai bine.

 

Tanasă Claudiu:

Putini oameni intreaba de diametrul rotilor atunci cand aleg o masina. A mea are roti de 17inch si se simte mult diferenta de confort fata de una cu roti de 15. Se pot pune si roti de 18 dar e cam scump sa faci transferul daca jantele actuale sunt bune si anvelopele de iarna si de vara de asemenea.

Alex Dusca a raspuns:

Foarte bine, cutia automata face diferenta, raspunde foarte rapid la comenzi si poti negocia rapid curbe foarte stranse. Poti opta sa ti cutia pe modul secvential si poti selecta tu treptele. Daca ajungi sa apasi kick-down, schimba singura chiar daca este pe modul manual, asta pentru protectia cutiei.

 

Alupului Cosmin a raspuns:

Masina este foarte stabila, o folosesc pe autostrazile din Germania si sunt foarte multumit. Top speed la 7 GTI limitata la 259 Km/h.

 

Vlad Brinza a raspuns:

10/10. Nu am ce sa ii reprosez. Farurile Bi-xenon cu functia cornering sunt minunate pe timp de noapte. Depasirile nu sunt o problema din cauza puterii. Scaunele au suport lateral bun si sunt confortabile, chiar si pe distante lungi.

 

 

Motorizari Golf 7

Toate motoarele termice sunt disponibile fie in 3 cilindri fie in 4. Pe benzina cel mai mic motor este de 999cc si ofera 115 CP si cel mai puternic este Golf R cu o capacitate de 1984 cc care dezvolta 300 de cai putere.

 

Motoarele diesel sunt mult mai putine. 3 variante 1.6 si 3 de 2 litri. 1.6 TDI BlueMotion dezvolta 90 de cai putere si cel mai puternic diesel, GTD (CUNA / DGCA / CUP), dezvolta 184 de cai putere.

 

Exista si doua variante electrice. Diferentele dintre ele sunt urmatoarele: un motor dezvolta 136 de cai putere si are o capacitate a bateriei de 35.8 kWh iar celalalt dezvolta 115 cp si bateria este de 24.2 kWh.

 

Cat costa acum un Golf 7?

Cel mai ieftin Golf 7 gasit in Romania este listat astazi, 20.01.2021 la doar 4800 de euro iar cel mai scump poate fi cumparat cu 28500 de euro. Bineinteles la cel din urma ne referim la o masina noua, cu 50 de km, echipata cu un motor electric.

 

Articole similare
VW Bora (1999 – 2005) pareri si probleme comune

VW Bora (1999 – 2005) pareri si probleme comune

Volkswagen Bora este o masina mica de familie, a patra generatie a Volkswagen Jetta si succesorul Volkswagen Vento.

Audi A3 8P (2003 – 2012) pareri si probleme comune

Audi A3 8P (2003 – 2012) pareri si probleme comune

La Salonul Auto de la Geneva din 2003, Audi a lansat a doua generatie a modelului A3, 8P, proiectat de Gary Telaak in anul 2000.

Mercedes A Class W168 (1997 – 2004) pareri si probleme comune

Mercedes A Class W168 (1997 – 2004) pareri si probleme comune

Clasa A a fost dezvaluita pentru prima data presei automobilistice la sfarsitul anului 1996 si, in cele din urma, a fost lansata la Salonul Auto de la Frankfurt in toamna anului 1997.

BMW Seria 3 F30 (2011 – 2019) pareri si probleme comune

BMW Seria 3 F30 (2011 – 2019) pareri si probleme comune

Generatia F30 / F31 / F34 a fost produsa in perioada 2011 - 2019 si este adesea denumita in mod colectiv F30.

Ford Mondeo 5 (2010-2018) pareri si probleme comune

Ford Mondeo 5 (2010-2018) pareri si probleme comune

Acest Mondeo are o structura mai puternica decat inainte, dar este de fapt mai usor datorita caracteristicilor precum hayonul din magneziu.

Skoda Superb I (2001 – 2008) pareri si probleme comune

Skoda Superb I (2001 – 2008) pareri si probleme comune

Prima generatie a Superb-ului modern, produsa din 2001 pana in 2008, s-a bazat pe platforma VW B5 PL45 +.

Opel Zafira A (1999–2005) pareri si probleme comune

Opel Zafira A (1999–2005) pareri si probleme comune

Dezvoltat cu ajutorul Porsche, Zafira a fost prezentat pentru prima data sub forma de concept la Salonul Auto de la Frankfurt in 1997.

Fiat Tipo (2015 – 2018) pareri si probleme comune

Fiat Tipo (2015 – 2018) pareri si probleme comune

Dezvoltarea familiei Tipo a inceput in 2014, cand Fiat a anuntat proiectul Ægea (Tip 356) dezvoltat intr-o asociere intre Fiat (FCA Italia) si Tofas.

Suzuki Swift II (2005 – 2010) pareri si probleme comune

Suzuki Swift II (2005 – 2010) pareri si probleme comune

Suzuki Swift a inceput in 1983 ca un rebranding de comercializare si fabricatie al Suzuki Cultus, un supermini fabricat si comercializat in intreaga lume in trei generatii.

Alfa Romeo 159 pareri si probleme comune

Alfa Romeo 159 pareri si probleme comune

In acest articol o sa gasesti, sumarizat, pe baza review-urilor facute de posesori, pareri despre Alfa Romeo 159 si probleme comune.

BMW X3 F25 (2010 – 2018) pareri si probleme comune

BMW X3 F25 (2010 – 2018) pareri si probleme comune

F25 este a doua generatie a BMW X3 lansata in 2010. Pentru aceasta generatie, productia s-a mutat din Austria in fabrica americana BMW din Greer, Carolina de Sud.

Skoda Octavia III (2013 – 2019) pareri si probleme comune

Skoda Octavia III (2013 – 2019) pareri si probleme comune

Skoda Octavia este o masina de familie produsa de producatorul ceh de automobile Skoda Auto inca de la sfarsitul anului 1996.

Peugeot 307 (2001–2008) pareri si probleme comune

Peugeot 307 (2001–2008) pareri si probleme comune

Peugeot 307 este o masina mica de familie produsa de producatorul francez Peugeot inca din 2001, succedand Peugeot 306.

BMW E46 (1998 – 2005) pareri si probleme comune

BMW E46 (1998 – 2005) pareri si probleme comune

BMW E46 este a patra generatie a gamei BMW Seria 3 de masini, care a fost produsa din 1997 pana in 2006.

BMW E60 (2003 – 2010) pareri si probleme comune

BMW E60 (2003 – 2010) pareri si probleme comune

A cincea generatie a BMW Seria 5 este formata din masinile BMW E60 (versiunea sedan) si BMW E61 (break).

Peugeot 508 I (2010 – 2018) pareri si probleme comune

Peugeot 508 I (2010 – 2018) pareri si probleme comune

Peugeot 508 este o masina de familie lansata in octombrie 2010 de producatorul francez de automobile Peugeot si urmata de modelul 508 SW, in martie 2011.

Renault Twingo I (1993-2007) pareri si probleme comune

Renault Twingo I (1993-2007) pareri si probleme comune

Renault Twingo este un autoturism cu patru locuri fabricat si comercializat de producatorul auto francez Renault, introdus in 1992 si in prezent la a treia generatie.

Ford Kuga II (2013 – 2019) pareri si probleme comune

Ford Kuga II (2013 – 2019) pareri si probleme comune

Ford Kuga este un SUV produs de Ford din 2008. Se bazeaza pe platforma C1, care formeaza si baza Ford Focus si Ford C-Max.

Skoda Octavia II (2005 – 2013) pareri si probleme comune

Skoda Octavia II (2005 – 2013) pareri si probleme comune

Skoda Octavia este o masina de familie produsa de producatorul ceh de automobile Skoda Auto incepand cu anul 1996.

BMW E36 (1990 – 2000) pareri si probleme comune

BMW E36 (1990 – 2000) pareri si probleme comune

BMW E36 este a treia generatie a gamei de masini BMW Seria 3 si a fost produsa din 1990 pana in 2000.

BMW Seria 3 E90 (2004-2013) pareri si probleme comune

BMW Seria 3 E90 (2004-2013) pareri si probleme comune

Este oare E90 cea mai vanduta masina la mana a doua din Romania? In orice oras v-ati afla cu siguranta aveti cativa prieteni care au sau au avut un Bmw seria 3.

Ford Focus III (2011 – 2018) pareri si probleme comune

Ford Focus III (2011 – 2018) pareri si probleme comune

Ford Focus (a treia generatie), cunoscut si sub denumirea de Focus Mk III, a debutat la Salonul International Auto din America de Nord in 2010.

Renault Megane II (2002 – 2009) pareri si probleme comune

Renault Megane II (2002 – 2009) pareri si probleme comune

In 2002, Megane a intrat in a doua generatie cu o reproiectare substantiala care a avut loc si a fost votata masina europeana a anului 2003.

Renault Scenic II (2003 – 2009) pareri si probleme comune

Renault Scenic II (2003 – 2009) pareri si probleme comune

Renault Scenic este un vehicul monovolum produs de producatorul auto francez Renault, primul care a fost etichetat ca atare in Europa.

BMW X5 E70 (2006 – 2013) pareri si probleme comune

BMW X5 E70 (2006 – 2013) pareri si probleme comune

X5 a fost primul SUV al BMW si a prezentat, de asemenea, tractiune integrala si a fost disponibil fie cu transmisie manuala, fie automata.

BMW X3 E83 (2004 – 2010) pareri si probleme comune

BMW X3 E83 (2004 – 2010) pareri si probleme comune

Prima generatie BMW X3, denumita intern ca E83, a fost produsa din 2003 pana in 2010 si pe baza platformei BMW Seria 3.

Opel Corsa C (2000 – 2006) pareri si probleme comune

Opel Corsa C (2000 – 2006) pareri si probleme comune

Opel Corsa este o masina supermini proiectata si produsa de producatorul german de automobile Opel inca din 1982.

Noul Golf 8 fara camuflaj

Noul Golf 8 fara camuflaj

Asa arata noul Vw Golf 8.

Honda Civic VIII (2006 – 2011) pareri si probleme comune

Honda Civic VIII (2006 – 2011) pareri si probleme comune

Civic-ul european (sasiu FK/FN) este oferit in principal sub forma de hatchback cu 3/5 usi si produs in Swindon, Anglia.

BMW F10 (2010 – 2017) pareri si probleme comune

BMW F10 (2010 – 2017) pareri si probleme comune

A sasea generatie a BMW Seria 5 este formata din masinile BMW F10 (versiunea sedan), BMW F11 (versiunea vagon) si BMW F07 (versiunea fastback).